ja
fat fobic bitches die een kind eet problemen wilt aanpraten.
ugh vond m ook al zo leuk!! Wat balen
Mān vriend is met zijn zusje van 16 aan het bellen, ik ga zo stuk om haar. Mān vriend plaagde haar net dat een vriend van haar stiekem haar vriendje is, zegt ze, āHeās not my boyfriend, thatās disgusting, heās literally shorter than meā en later, nadat mijn vriend vroeg of ze misschien niet into girls was, zegt ze āI donāt hate all menā
Mijn buik doet zoveel pijn en ik wil in foetushouding in bed liggen onder 3 dekens maar mijn wasmachine is nog lang niet klaar. Dit haat ik echt aan het volwassen leven he
Misschien heb je niks aan de tip, maar ik vind het dan echt fijn om een kussen onder mn shirt te doen tegen mn buik! lekker warm en stevig
mensen met acne sjaals hebben echt geen recht van spreken srry
je zou ook een random lila sweater kunnen kopen en een bedrijf zoeken dat logos borduurt en aan hun vragen of ze dat logo erop zetten.
Oh dit ga ik direct proberen! Dankje
Het antwoord is Corona, blijf gewoon thuis.
Soms zelfs 100%
Oh daar zou ik ook nooit de volle prijs voor betalen. Absurd.
Huh ze hebben gewoon een gekreukt exemplaar gefotografeerd. Nouja is ook de Action en niet de Bijenkorf.
https://www.action.com/nl-nl/p/notitieboek-a62/ (de groene)
Oh dat is zo ellendig, ik had dat een keer met de film My Girl begon allemaal zo gezellig en leuk, maar toen
spoiler film
ging haar beste vriendje dood en het was vreselijk, ik heb mega gehuild
Hangt van de maatschappij af.
De moeder van mijn ex werkte voor KLM. Weet nog dat zij in de zomervakantie 60-80% korting kregen, onder voorwaarde dat er plek over was. Dus dan vlogen ze als gezin ook wel eens apart van elkaar. Mijn ex heeft ook wel eens op de plek van een stewardess gevlogen op een korte vlucht. Waarschijnlijk kun je ook op gewone boekingen kortingen krijgen, maar ze hadden op die manier dus heel veel verre reizen kunnen doen, dat was wel cool (dit was wel 10 jaar geleden).
Ja daar is ook een term voor, daar kan ik ff niet opkomen. Een collega van mij heeft een bff die volgens mij ook bij KLM werkt(e) en ging regelmatig op die manier naar Amerika.
Een vriendin van mij werkt ook in de luchtvaart en vloog zo ook heel cheap naar zuid Afrika en azie.
Vrijdag eens boodschappen bij de Lidl doen, ben benieuwd of ik goedkoper uit ga komen.
Indien plaats beschikbaar. Het kan dus wel dat je dat pas heel kort vantevoren weet of de plek wel of niet beschikbaar is