Wat je even kwijt wil #49

Niet vies, niet geweldig.

1 like

Aaaww de trailer van De Mol is net uit en ik moet denken aan die leuke Belgische studente vorig jaar maart. Ze vond het vet leuk dat die Hollanders ook opeens verslaafd waren aan de Mol en toen moest ze opeens terug :broken_heart:

Ik zit Grey’s Anatomy seizoen 16 te kijken en een belangrijk personage gaat weg maar de manier waarop is echt zo kut gedaan :rage::rage: voel me hier onredelijk geïrriteerd over maar heb natuurlijk wel weer tranen met tuiten gejankt anders zou het Grey’s Anatomy niet zijn

11 likes

Haha oh ik weet precies waar je het over hebt

Alex Karev toch?

Echt niet hun finest moment die verhaallijn :-1: Niks onredelijk geïrriteerd, het is gewoon heel slecht geschreven (vind ik dan)

8 likes

Dat is het inderdaad. Doet echt totaal geen recht aan de character development van de afgelopen jaren :pensive:

6 likes

Thanks! En @Swelgje ook. Heb helaas een lichtelijk malafide huisbaas dus verwacht van hem weinig…Maar anders pak ik het gewoon zelf op met de gemeente!

Ik heb een airfryer gekocht (kruidvat, 40 ekkies) en ik heb sterk het idee dat mijn levensgeluk zojuist met zeker 34 XP gestegen is.

38 likes

Ik terwijl ik die aflevering zat te kijken:

200w

10 likes

:scream: oh wow zo goedkoop! Ik wil er ook wel een maar heb er echt geen plek voor… Maar misschien maar beter ook haha

1 like

Eens. Het aantal keren dat je je bek gaat verbranden stijgt ook exponentieel.

13 likes

Gewoon de beste uitvinding van de afgelopen 10 jaar. Iedereen die het koopt is eerst sceptisch en daarna wil je nooit meer anders.
Enige wat ik nog wel af en toe frituur is patat, want dat is t enige dat niet helemaal werkt.

2 likes

Ik keek vroeger Grey’s en wilde wel weten hoe dit is gegaan en ging het googlen. Toen kreeg ik dit:

How did Peppa pig die??? :’)

25 likes

Toch maar een plank gaan vrijmaken dan denk ik…

Helemaal trots op mijn meer dan gehalveerde schermtijd van afgelopen week, lig ik nu verplicht hele weekend op de bank met een intens pijnlijke schouder.

Daar gaat mijn goede gemiddelde :upside_down_face:

1 like

Hahahaha mijn moeder heeft mij zo focking veel geholpen met mijn verhuizing (en nog…) en nu heb ik 15 min. winkelen in de Intratuin geboekt (haar favo winkel) en het bonnetje betaal ik. 15 min gratis winkelen is echt het leukste cadeau wat ik ooit heb gegeven :joy:

100 likes

Beterschap! Heb je daar iets van een app voor? Ik zit ook veel te veel achter een scherm op een dag

@Lemongrab collega is verhuisd, mist me en vraagt of ik een keer na werk langskom. Ik weet alleen niet of die chick nog in picture is en of zij daar dan ook woont. I’ll keep you posted

6 likes

Dankjewel! Op iPhone zit een functie, schermtijd, daarmee kun je limieten instellen per app of tijdstip.

Ik heb weer acrylnagels en kan weer zo lekker op m’n hoofd kriebelen :smiling_face_with_three_hearts: Geniet echt haha

8 likes

Kom je naar show je nagels?

2 likes