o wow dit is eigenlijk best slim. Dit ga ik dadelijk eens proberen.
Soms lukt het niet maar gisteren was ik zo verfrist na dat half uurtje. Heerlijk.
Ik woon midden in de stad en ik krijg alsnog elke ochtend van half 7 tot 7 uur een fluitconcert van de vogels
zou zo handig zijn als je met dieren kan praten, dan kan ik ze vriendelijk verzoeken om hun fluitschema aan te passen naar een paar uur later.
hahaha niet echt motiverend.
Wij zitten dus echt een jaar thuis, te werken tegenover elkaar op zolder! Maar ik moet zeggen onze relatie is zoooooveel hechter en beter geworden dan voorheen. Niet dat we een super slechte relatie hadden hoor, maar wel vaak ruzies en dat is nu helemaal niet meer zo. Dus grappig dat dit zo kan verschillen per stel.
Haha ik woon ook in de binnenstad, bijna geen bomen meer hier. Misschien ligt het daar aan? M’n ouders hebben in hun tuin al 4 bomen staan.
Oke ik ga binnenkort maar een afspraak maken om te shoppen bij een grote stoffen winkel hier. Want rutte verpest mn leven en ik kan niet naar de markt 
Story of my life dit.
Ja 1 boom idd, word meteen gestraft 
Aaaw een meisje van werk vertelde gisteren aan me waar ze mee zat, ze zei dat ze het fijn vond dat ze het bij me kwijt kon en dat ik als een zus voel voor haar. Hahaha vond ik echt zo cute!! 
Genieten dit 
Ik heb net mijn eerste vaccinatie gehad. Yayyyyyy!!!
Zoals het nu lijkt is mijn lievelingsthee uit het assortiment 

Echt dit is zo stom. Ben er gewoon verdrietig van.
Oh zo erg. Zal zo even mailen naar de Aldi of mijn vermoeden klopt maar wat zal dat kut zijn.
Ben 5 jaar bezig geweest een belastingschuld af te betalen en het laatste half jaar leek het financieel nu eindelijk lekker te gaan. En deze week is het de ene financiële tegenvaller na de ander en ik kan wel janken.
Hopelijk stress je er minder om nu je weet dat je ermee kunt dealen. Knuffel voor jou! 
Ligt niet aan jou. Toen wij bij vapiano gingen eten had je iets verteld over de ballen van je vriend, dus als dat niet een goede dynamiek is weet ik het ook niet meer.
Dank je wel <3 Ja dit valt vergeleken met de belastingdienst allemaal enorm mee maar pff hoopte ‘gewoon’ dat het even klaar zou zijn allemaal. Gelukkig is het bijna weekend 
Ik was op zoek naar een filmpje maar vond een ander filmpje terug uit 2017 waarin ik met 2 andere personen het babygehuil van de baby in die flat waar we toen waren alle 3 op een rij heel serieus imiteren. Omg haha wat een savage maar stiekem zo grappig. Alle 3 zijn we overtuigd van ons eigen babygehuil immitatie. 3 volwassen mensen die op een rijtje whee whee whee
doen.
Jeeej volgende week dinsdag gaat soy pepe eindelijk weer stoffen kopen.
Ik mag straks naar de nagelsalon, yessss! Zo lekker oppervlakkig maar heb er helemaal zin in.