Ik had als student idd ook altijd Dreft! Alleen op vakantie was ik natuurlijk wel eens met een ander merk af, maar wil thuis gewoon echt Dreft haha. Is toch maf. Heb met geen ander merk zo sterk het idee dat het veel beter is.
Ik had net weer koude voeten en vertelde bovenstaand voorval tegen mijn vriend en dat ik er iets over op het forum had geplaatst. Hij las de post en wil nu graag dat ik rectificeer dat hij sliep toen ik dit postte want âanders ben ik een horrorvriendâ. Bij deze.
Weetje zeker dat het een zwerfkat is? Er zijn zoveel katten die gewoon een baasje hebben maar bijv. Overdag gewoon de hele tijd buiten zijn. En dat vinden ze dan leuk. Of zie je aan iets dat het een zwerfkat is? Als het echt een zwerfkat is zou ik eerder bellen met een stichting. Dat is namelijk superzielig.
Ben echt zoo moe. slecht geslapen, eerder opgestaan doordat de katten begonnen te klooien. Sowieso dikke mood swings de laatste tijd, iemand hoeft in mijn ogen maar 1 ding verkeerd te zeggen en die kan wat mij betreft dan in de fik worden gezet. urgh im doneeeeeeeeee
Gesprekken met mijn moeder gaan echt altijd zo:
Ik: ik was wezen wandelen
Moeder: ohhh de dochter van Anita dit weekend ook. Ze plaatste iets op facebook, kijk.
Moeder pakt haar telefoon erbij, ziet appjes die binnengekomen zijn, reageert daarop, en kijkt mij vervolgens vragend aan
Moeder: waar haddden we het over?
Echt, elke keer!
@Pantalones waarom vind je het ongemakkelijk? Omdat je twee keer bij dezelfde persoon iets koopt?
Stuur gewoon âjoe daar ben ik weerâ
Ik zou het juist wel fijn vinden om 2x aan dezelfde persoon te verkopen. Dan weet ik de tweede keer tenminste al dat die persoon betrouwbaar is en dat het wel goed komt. (Ofja, het kan natuurlijk zo zijn dat diegene een plan heeft bedacht en de eerste keer heel vriendelijk doet om mijn vertrouwen te winnen en me de tweede keer op te lichten en volledig kaal te plukken, maar ik ga graag uit van het goede in de mens.)
Ik werk al de hele week 10-12 uur per dag ipv. de normale 8. Is het al weekend?
Nu al zin in het tukje wat ik tijdens de pauze ga doen.
Ik voel me op een heel gekke manier aangetrokken tot een collega. Hij is denk ik 20 jaar ouder, en fysiek vind ik hem niet perse aantrekkelijk. Maar hij is super goed in zijn vak, heel vriendelijk en op de een of andere manier vind ik het gewoon heel fijn om bij hem in de buurt te zijn. Snap soms niets van mijzelf
Oh nee, ik word bij mn ouders wakker en die wonen in een wat meer bosrijke? Omgeving. Die vogels! Echt al vanaf half zes ofzo lijkt het alsof ze een burgeroorlog hebben. En dan denk je, oh mooi, het is stil, en dan komt de ander weer met zn getjiwlp. Ik was hier vroeger zo aan gewend maar ldifjchsjsksksike. Ik denk dat ze nu klaar zijn met hun koor. Dat heeft dus 2 a 2.5 uur geduurd.
o wow dit is eigenlijk best slim. Dit ga ik dadelijk eens proberen.
Soms lukt het niet maar gisteren was ik zo verfrist na dat half uurtje. Heerlijk.
Ik woon midden in de stad en ik krijg alsnog elke ochtend van half 7 tot 7 uur een fluitconcert van de vogels zou zo handig zijn als je met dieren kan praten, dan kan ik ze vriendelijk verzoeken om hun fluitschema aan te passen naar een paar uur later.
hahaha niet echt motiverend.
Wij zitten dus echt een jaar thuis, te werken tegenover elkaar op zolder! Maar ik moet zeggen onze relatie is zoooooveel hechter en beter geworden dan voorheen. Niet dat we een super slechte relatie hadden hoor, maar wel vaak ruzies en dat is nu helemaal niet meer zo. Dus grappig dat dit zo kan verschillen per stel.
Haha ik woon ook in de binnenstad, bijna geen bomen meer hier. Misschien ligt het daar aan? Mân ouders hebben in hun tuin al 4 bomen staan.
Oke ik ga binnenkort maar een afspraak maken om te shoppen bij een grote stoffen winkel hier. Want rutte verpest mn leven en ik kan niet naar de markt
Story of my life dit.