Wat je even kwijt wil #49

Ja 1 boom idd, word meteen gestraft :slightly_frowning_face:

1 like

Aaaw een meisje van werk vertelde gisteren aan me waar ze mee zat, ze zei dat ze het fijn vond dat ze het bij me kwijt kon en dat ik als een zus voel voor haar. Hahaha vond ik echt zo cute!! :smiling_face_with_three_hearts:

35 likes

Genieten dit :heart_eyes:

1 like

Ik heb net mijn eerste vaccinatie gehad. Yayyyyyy!!!

63 likes

Zoals het nu lijkt is mijn lievelingsthee uit het assortiment :sob::sob::sob::sob::sob: Echt dit is zo stom. Ben er gewoon verdrietig van.

Oh zo erg. Zal zo even mailen naar de Aldi of mijn vermoeden klopt maar wat zal dat kut zijn.

1 like

Ben 5 jaar bezig geweest een belastingschuld af te betalen en het laatste half jaar leek het financieel nu eindelijk lekker te gaan. En deze week is het de ene financiële tegenvaller na de ander en ik kan wel janken.

10 likes

Hopelijk stress je er minder om nu je weet dat je ermee kunt dealen. Knuffel voor jou! :sparkles:

1 like

Ligt niet aan jou. Toen wij bij vapiano gingen eten had je iets verteld over de ballen van je vriend, dus als dat niet een goede dynamiek is weet ik het ook niet meer.

5 likes

Dank je wel <3 Ja dit valt vergeleken met de belastingdienst allemaal enorm mee maar pff hoopte ‘gewoon’ dat het even klaar zou zijn allemaal. Gelukkig is het bijna weekend :blush:

1 like

Ik was op zoek naar een filmpje maar vond een ander filmpje terug uit 2017 waarin ik met 2 andere personen het babygehuil van de baby in die flat waar we toen waren alle 3 op een rij heel serieus imiteren. Omg haha wat een savage maar stiekem zo grappig. Alle 3 zijn we overtuigd van ons eigen babygehuil immitatie. 3 volwassen mensen die op een rijtje whee whee whee :cry: doen.

1 like

Jeeej volgende week dinsdag gaat soy pepe eindelijk weer stoffen kopen.

31 likes

Ik mag straks naar de nagelsalon, yessss! Zo lekker oppervlakkig maar heb er helemaal zin in.

6 likes

Ik kan echt niet wachten tot ze dubbelglas komen zetten, pff ik zit weer te bibberen hier achter mijn laptop. En ja ik zou in de woonkamer kunnen zitten met dat ding maar ik vind computeren fijner achter een bureau. :tired_face: Woningbouwvereniging zei tegen mij dat ze wel verwachten het dit jaar nog te doen nou top.

Oh en een domme vraag:

Samenvatting

Helpt dubbelglas ook tegen hitte? Het is in deze kamer midden in de zomer echt bloedje heet maar ik vraag me af of dat echt anders gaat worden want plat dak boven deze kamer en zon schijnt er de hele dag op in de zomer.

Verder staat de kamer ook “los” van mijn huis (niet echt los natuurlijk maar het is wel een apart hokje voor in het huis haha) en ik heb daar ook geen muren van buren zitten dus vanaf drie kanten zon op de buitenmuren ook. Ik vraag me dus af of het dus met hitte ook scheelt of dat het waarschijnlijk weer 39 graden gaat worden hier. :pensive:

In de zomer zit ik dus wel veel in de woonkamer haha want geen doen om hier te zitten in de hitte.

Ja en dat soort dingen heeft zij gewoon gemist gisteravond!

1 like

Ik heb een muur geverfd in mijn nieuwe huis en het was echt een rollercoaster aan emoties. Eerst had ik een test streep op de verkeerde muur gezet!!! Daarna toen ik op de goede muur begon vond ik de kleur facking lelijk. En nu ging ik het vandaag bijwerken en vond ik het super mooi. Toen haalde ik de tape eraf en zag ik ook nog eens dat ik het er heel strak op heb gezet.

68 likes

Oké, vandaag maar eens extra vroeg gestopt met werken. Er zijn zoveel ontwikkelingen op het werk en in combinatie met het thuiswerken vind ik het allemaal echt even niet meer leuk. Nu proberen werk even los te laten de komende dagen…

3 likes

In mijn ervaring scheelt dat wel. Dubbelglas isoleert beter, dus dat werkt zowel met kou als met warmte. Maar of het een heel groot verschil is weet ik niet.

1 like

@Twijfelkont Hoe is het vandaag met je? Heb je veel pijn of is het goed te doen?

2 likes

Ja ik verwacht dat het tegen de kou wel wat gaat helpen (gang doen ze namelijk ook) maar de hitte in de zomer betwijfel ik ja.

Vast wel iets, maar als je ergens woont zonder dubbelglas kan ik me voorstellen dat de rest van de isolatie ook niet a++ is dus dat maakt dan zo’n klein verschil. Zou niet hopen op een koel huis in ieder geval

1 like