Wat je even kwijt wil #49

Daar heb je ook wel een goed punt. Toch maar een goede ventilator kopen dan haha. Alleen gang en deze kamer is nog enkelglas maar wel huis van 50 jaar oud dus isolatie zal niet al te geweldig zijn nee.

1 like

Hebben jullie nadat je even goed gejankt hebt dat je hoofd daarna gewoon echt fysiek nog vol voelt ofzo? Zit nu op m’n werk na een goede huilbui vanochtend maar kan me echt niet concentreren omdat m’n hoofd zo’n naar drukkend vol gevoel heeft :grimacing:

2 likes

ja ik verwacht eigenlijk dat het gewoon mijn ex huis 2.0 gaat worden :joy: heb eigenlijk (NOG) niks nieuws gekocht.

2 likes

Ik had gister echt zo een off day, zo een dag dat alles mis gaat, ik werd wakker door een nachtmerrie, dingen die ik niet kon oplossen qua werk.

Vanochtend werd ik wakker met een super goed bericht (wat een deel van gister oploste) de zon schijnt, ik heb lekker gelunched en leuke weekend plannen (corona proof) en zo digitaal borrelen met een vriendin :partying_face:

19 likes

Ik zit zo lekker in de zon ik wil niet meer naar binnen :heart:

3 likes

Ik ben gisteren van de trap gedonderd en nu doet m’n stuitje zo’n zeer! Au!

Ugh, ik ben dus ingeloot voor een huurwoning maar de communicatie met het verhuurbedrijf is zo kut tot nu toe dat ik ben gaan googelen, en nu zie ik dus dat er echt extreem slechte recensies zijn. Ook dat ieder jaar de huur maximaal wordt verhoogd, er niets gedaan wordt aan gebreken in de woning. En nu twijfel ik echt heel erg of ik het wel moet doen, mijn huurwoning nu is verre van ideaal qua ruimte maar ik heb echt nog nooit gezeik gehad met de huisbaas. Echt kut dit

Ik moet nu voor iets even Zoom gebruiken en dan raar ik altijd in de war want ik ben een Teams-pro. En dan ben ik bij een korte pauze zo bang dat ik nog de camera en het geluid heb aanstaan en ze een Helvegen zien die even een liedje opzet en een beetje loopt te bewegen :stuck_out_tongue:

3 likes

Volgende week eindelijk mijn bachelordiploma ophalen! Ben al maanden afgestudeerd maar goed

24 likes

Oh :pleading_face:

1 like

Wow ik had gisteravond iets vet raars, uit het niets viel ik opeens flauw? Gelukkig was mijn vriend er wel en ik kon ook nog net tegen hem zeggen dat ik me niet goed voelde en hij me moest opvangen/op de grond moest leggen. Maar echt een bizarre sensatie, joh. M’n vriend schrok zich ook heeelemaal kapot natuurlijk. Wel fascinerend om eens mee te maken

Ik zit bij de kapper echt wat een genot dit, echt gemist dat gevoel van een brandende hoofdhuid

25 likes

Haha wat voor kapper is dit. Waarom brandt je huid?

2 likes

Uitgroei blonderen haha, beetje gevoelige hoofdhuid

Bij twijfel niet doen

Ik ben echt voor het eerst een beetje blij met corona, zit nu lekker in mn bed met thee en chocola presentaties van een congres te kijken die veel interessanter blijken dan verwacht! Was hier nooit heen gegaan als het in real life was (want net niet helemaal relevant voor mijn werk en best prijzig, nu is het gratis), maar ben echt blij ermee.

19 likes

Het voordeel van slechte isolatie is dat de warmte ook weer snel uit je huis verdwijnt.
Mijn huis is supergoed geïsoleerd, waardoor het een paar dagen duurt voordat het binnen bloedheet is, maar die warmte blijft vervolgens wel weken hangen, terwijl het buiten al afgekoeld is.
Dus alles heeft voor en nadelen.

4 likes

Maandag vrouwendag, helemaal zin om een les te geven over Rosa Parks en Claudette Colvin. Ik ga ze heeeeelemaal indoctrineren

27 likes

Ik liep net terug van werk door de stad en stopte bij een etalage om even naar binnen te kijken. Die verkoopster meteen “kom maar binnen hoor! Wil je passen? Mag hoor!”, dus ik zo “I’m good thanks. :thumbsup:” Komt er nog een ander meisje naast me staan. “Ooh bent u open? Nou wat fijn! Ik heb alleen geen mondkapje bij me is dat erg? Nee? Oké gelukkig. Ja ik heb vanavond een feestje en ben op zoek naar een jurkje, heeft u wat leuks? Blablabla…”

:grimacing::grimacing::grimacing::grimacing: gaat goed met die lockdown

37 likes

Had Enzo Knol of een andere bekende YouTube niet iets gedaan dat hij met een deobus op z’n arm ging spuiten en daardoor een brandwond kreeg? Iets als: “Youtubers als Enzo Knol moeten zulke dingen niet online zetten want dat is een gevaarlijk voorbeeld.”

Of iets met influencers die tatoeages en plastische chirurgie nemen en filmen? Misschien is dat laatste niet helemaal passend nog maar tatoeages snappen ze allemaal wel al op die leeftijd.

1 like