Vergeet niet te zeggen dat het je verjaardag is, vaak krijg je dan een klein flesje bubbels ofzo op je kamer!
Iemand dit al gezien?!
Omg dat ze daar in gaat
Ze lijkt ook niet bang
Ik ben halverwege het tweede filmpje maar durf niet verder te kijken haha, is het eng?
Nee, het is vooral bizar
Er zit een heel ander appartement achter met zelfs een trap naar beneden⦠er liggen vuilniszakken en dozen en andere troep
Dat ze daar in gaat omg, ik had allang de nopetrain naar hell no land genomen
Ik had alles in de fik gestoken.
Wtf dat ze er ook zo casual in gaat. Ik zou geen oog dicht doen tot het gat dicht is.
Degene die daar woonde heeft vast mee kunnen luisteren als zij in haar badkamer/slaapkamer stond. Lijkt me echt naar
Doet me denken aan die persoon uit Aziƫ die erachter kwam dat er een vreemde in zijn huis woonde, lijkt me echt doodeng als je erachter komt.
Terwijl hij ergens anders woonde of tegelijkertijd?
Volgens mij tegelijkertijd. De indringer verstopte zich in een soort kastje ofzo.
Omg waarom lees ik dit nu, net voordat ik wou gaan slapen
Ik ga ff al mān kasten checken joe
Ik zag ook een tiktok van een meisje die op die video reageerde en in zoān soort gelijk huis woont. Waarschijnlijk in hetzelfde complex en zij durft niet achter haar spiegel te kijken. Ze voelt er ook wind achter vandaan komen, haha. Spannend allemaal. Zou het iig laten dicht metselen!
Edit, hopelijk werkt de link :
https://vm.tiktok.com/ZMeMVTHaF/
Oh Fucking Nice een extra appartement
Een droom
Dit vind ik eigenlijk bestwel cool? Ik zou mn huurbaas opbellen en dat appartement opeisen.