Wat je even kwijt wil #49

Vergeet niet te zeggen dat het je verjaardag is, vaak krijg je dan een klein flesje bubbels ofzo op je kamer!

Iemand dit al gezien?!

32 likes

Omg dat ze daar in gaat

5 likes

Ze lijkt ook niet bang

Ik ben halverwege het tweede filmpje maar durf niet verder te kijken haha, is het eng?

1 like

Nee, het is vooral bizar

2 likes

Er zit een heel ander appartement achter met zelfs een trap naar beneden… er liggen vuilniszakken en dozen en andere troep

2 likes

:flushed: Dat ze daar in gaat omg, ik had allang de nopetrain naar hell no land genomen

29 likes

Ik had alles in de fik gestoken.

8 likes

Wtf :scream::scream::scream: dat ze er ook zo casual in gaat. Ik zou geen oog dicht doen tot het gat dicht is.

Degene die daar woonde heeft vast mee kunnen luisteren als zij in haar badkamer/slaapkamer stond. Lijkt me echt naar

1 like

Doet me denken aan die persoon uit Aziƫ die erachter kwam dat er een vreemde in zijn huis woonde, lijkt me echt doodeng als je erachter komt.

2 likes

Terwijl hij ergens anders woonde of tegelijkertijd?

Volgens mij tegelijkertijd. De indringer verstopte zich in een soort kastje ofzo.

2 likes

Omg waarom lees ik dit nu, net voordat ik wou gaan slapen :sob:

5 likes

Ik ga ff al m’n kasten checken joe

7 likes

Ik zag ook een tiktok van een meisje die op die video reageerde en in zo’n soort gelijk huis woont. Waarschijnlijk in hetzelfde complex en zij durft niet achter haar spiegel te kijken. Ze voelt er ook wind achter vandaan komen, haha. Spannend allemaal. Zou het iig laten dicht metselen!

Edit, hopelijk werkt de link :
https://vm.tiktok.com/ZMeMVTHaF/

5 likes

Tegelijkertijd

2 likes

Oh Fucking Nice een extra appartement

Een droom

11 likes

Dit vind ik eigenlijk bestwel cool? Ik zou mn huurbaas opbellen en dat appartement opeisen.