Wat je even kwijt wil #49

Achter haar spiegel zit niks.

https://vm.tiktok.com/ZMeMbH4kf/

3 likes

Er was trouwens ook zo’n verhaal van een ex die al dagenlang onder het bed lag ofzo wtf. Dat vind ik wel extreem creepy.

2 likes

Abrupt wakker gemaakt worden door vriend die gestoord word van de katten. Echt, bedankt alle drie :+1:

wat een kneuzen, lekker stunten met een GO scooter

Even je ogen laten testen.

1 like

Het is dus een pakket naar Frankrijk. En we begrijpen elkaar niet in de chat en ik snap niet waaraan het ligt. Ik zie een knop met selecteer een pakket formaat maar dat heb ik allang gedaan

Mijn kat heeft het aanrecht ontdekt en zit nu aan alle planten in de vensterbank te vreten. Vriend, doe eens niet :roll_eyes:

1 like

Jaa erg is dat he als dat zou moeten. Maar ik was een tijd terug echt constant mega misselijk. Kwam niks uit het bloedprikken en echt na een paar weken kwam het in me op om naar de opticien te gaan.

Mijn kat heeft aan een van de planten gegeten, maar ik zie dus nergens tandjes in de bladeren :sweat_smile:. Ik hoorde hem kauwen en hij zat bij de planten op dat moment. Hopelijk aan de tuinkers ofzo.

1 like

Heeft ze een bundel gekocht? Dan moet zij nu volgens mij akkoord gaan met bedrag incl verzendkosten en dan is de koop rond

Ja klopt! Heb dat ook al tegen haar gezegd maar zij zegt alleen ‘ik kies dit’ maar er gebeurt niks. Toch lastig zo’n taalbarriùre soms

Ik werd vanochtend wakker met een liedje in mijn hoofd, maar ik heb geen idee hoe het heet. Iemand die kan helpen? T is een zachte vrouwen(?) stem die zingt: it was/is you, you, youuuuu, you. Op een rustige melodie. Ben al de hele ochtend aan het googelen, maar kom er niet uit.

???

3 likes

Dat is m niet. Maar wel ff weer een goeie reminder dat ik vaker naar Lana del Rey moet luisteren. Word altijd rustig van haar muziek.

1 like

Ik heb gisteren wat besteld bij de blokker, wat ik vandaag wilde gaan ophalen (ik kon geen tijdvak kiezen). Zie ik net dat ik gisteren eind van de middag een mailtje heb gekregen dat mijn bestelling is opgehaald in de winkel?? Vreemd

Ik had exact hetzelfde gisteren! Frustrerend haha

1 like

Haha ja ik ook! Woensdagmiddag bij de kringloop in een ander dorp hier

1 like

Net privé geshopt bij de Hema en zo naar de kapper. Ben enthousiast alsof ik op vakantie ga

12 likes

Ik wilde naar iemand op marktplaats typen ‘Ik heb veel interesse in uw tafel, blij dat ik eindelijk zo’n mooie gevonden heb’. Wat stond er: ‘Ik heb veel interesse in uw tafel, blij dat ik endeldarm zo’n mooie gevonden heb’.

Thanks autocorrect

42 likes

Weet je toevallig of de Ookworst er was? Ik heb die dag dat de lockdown werd aangekondigd getwijfeld of ik langs moest gaan om nog wat in te slaan. Uiteindelijk niet gedaan en nu heb ik dagelijks spijt. Hele winter voorbij zonder erwtensoep en stamppot :cry: