Dat is m niet. Maar wel ff weer een goeie reminder dat ik vaker naar Lana del Rey moet luisteren. Word altijd rustig van haar muziek.
Ik heb gisteren wat besteld bij de blokker, wat ik vandaag wilde gaan ophalen (ik kon geen tijdvak kiezen). Zie ik net dat ik gisteren eind van de middag een mailtje heb gekregen dat mijn bestelling is opgehaald in de winkel?? Vreemd
Ik had exact hetzelfde gisteren! Frustrerend haha
Haha ja ik ook! Woensdagmiddag bij de kringloop in een ander dorp hier
Net privé geshopt bij de Hema en zo naar de kapper. Ben enthousiast alsof ik op vakantie ga
Ik wilde naar iemand op marktplaats typen ‘Ik heb veel interesse in uw tafel, blij dat ik eindelijk zo’n mooie gevonden heb’. Wat stond er: ‘Ik heb veel interesse in uw tafel, blij dat ik endeldarm zo’n mooie gevonden heb’.
Thanks autocorrect
Weet je toevallig of de Ookworst er was? Ik heb die dag dat de lockdown werd aangekondigd getwijfeld of ik langs moest gaan om nog wat in te slaan. Uiteindelijk niet gedaan en nu heb ik dagelijks spijt. Hele winter voorbij zonder erwtensoep en stamppot
Haha maar er zijn een heleboel vega(n) worsten
Ik heb zon zin om mn heupjes te bewegen in de club. Nie normal
haha dit is echt typisch katten. stelletje eikels zijn het soms
Oh geen idee. De tijd vloog om dus ik heb echt alleen gekeken bij wat ik nodig had en verder helemaal niet rond gekeken eigenlijk, sorry!
Geen vrouw, maar It’s You van Zayn? Moest ik meteen aan denken (haha ).
Oke ik wil dit echt even kwijt.
Gisteren heeft iemand zich in de stad verderop verhangen aan het balkon. Iemand heeft daar foto’s van gemaakt. En die fotos daarvan gaan nu de hele buurt door via whatsapp.
Ik vind het echt walgelijk. Ik heb er gisteren ook ruzie over gehad met mijn vriend. En nu appt een vriendin zomaar die fucking foto’s aan me door met het laatste nieuws. Zomaar in je smoel gedrukt.
Wat de fuck ik ben hier echt zo kwaad over.
Wow, wat bizar dat daar foto’s van gemaakt worden! Ik zou ook echt super erg schrikken…
Ja ik vind het echt walgelijk dat dit wordt gedeeld met iedereen. Zal je vader maar zijn.
Jezus, echt superheftig alleen al, en dat mensen daar foto’s van maken en casual doorsturen is echt niet okee
Is het een house/deephouse achtig nummer? Ik moest aan Its You van San Soda denken haha
Wow heftig! Ik zou even goed laten merken dat je dit niet ok vind. Echt heel verdrietig nieuws zeg walgelijk dat mensen dat gaan delen
Zo kind is getest laat die uitslag maar snel komen. Hij gaf geen kick #trotsemoeder haha