Haha maar er zijn een heleboel vega(n) worsten
Ik heb zon zin om mn heupjes te bewegen in de club. Nie normal
haha dit is echt typisch katten. stelletje eikels zijn het soms
Oh geen idee. De tijd vloog om dus ik heb echt alleen gekeken bij wat ik nodig had en verder helemaal niet rond gekeken eigenlijk, sorry!
Geen vrouw, maar It’s You van Zayn? Moest ik meteen aan denken (haha ).
Oke ik wil dit echt even kwijt.
Gisteren heeft iemand zich in de stad verderop verhangen aan het balkon. Iemand heeft daar foto’s van gemaakt. En die fotos daarvan gaan nu de hele buurt door via whatsapp.
Ik vind het echt walgelijk. Ik heb er gisteren ook ruzie over gehad met mijn vriend. En nu appt een vriendin zomaar die fucking foto’s aan me door met het laatste nieuws. Zomaar in je smoel gedrukt.
Wat de fuck ik ben hier echt zo kwaad over.
Wow, wat bizar dat daar foto’s van gemaakt worden! Ik zou ook echt super erg schrikken…
Ja ik vind het echt walgelijk dat dit wordt gedeeld met iedereen. Zal je vader maar zijn.
Jezus, echt superheftig alleen al, en dat mensen daar foto’s van maken en casual doorsturen is echt niet okee
Is het een house/deephouse achtig nummer? Ik moest aan Its You van San Soda denken haha
Wow heftig! Ik zou even goed laten merken dat je dit niet ok vind. Echt heel verdrietig nieuws zeg walgelijk dat mensen dat gaan delen
Zo kind is getest laat die uitslag maar snel komen. Hij gaf geen kick #trotsemoeder haha
Ik wil airpods maar dan moet mn piercing eruit
Is dit tegenwoordig niet strafbaar?
Oh mijn collega begon er ook over gisteren! (Ik heb er vlakbij gewoond en werk is ook dichtbij.
Heb je het gezien? Vroeg hij. En hij pakte zijn telefoon.
“Ik hoef geen foto te zien van iemand die zich heeft opgehangen!!!’
Oh, zei hij en liet toen maar een foto zien dat er een zeil voor hing
Ja ik appte ook terug dat ik het echt niet vond kunnen dat ze zo die fotos appte.
Gesprek ging echt zo
Hoi popsicle alles goed
Ja alles goed en met jou
Ja heb je het laatste nieuws al gezien
Foto 1
Foto 2
Ik heb meteen de telefoon aAn mijn vriend gegeven om die fotos uit het gesprek te verwijderen.
Nou ik zou bijna hopen van wel. Iedereen stuurt blijkbaar die fotos door.
@Madam-Mikmak ja ik vind het echt zo raar dat iedereen dit blijkbaar deelt alsof het het laatste nieuwtje is. En het blijkbaar ook normaal vindt om die foto’s te delen. Ik vind het echt respectloos en merk dat het me echt raakt.
Jaa maar alsnog wat dingen vergeten. Ergens was het chill zo rustig winkelen maar ik voelde ook constant de tijd tikken. Ik ben ook gewoon niet geordend genoeg om echt vooraf een goed lijstje te maken en die te volgen
Nou heb de tien km niet gehaald, moest halverwege de wandeling zo nodig grote boodschap dat ik echt niet snel genoeg thuis kom zijn. Echt laf me lefe.