Wat je even kwijt wil #49

Ik wil airpods maar dan moet mn piercing eruit

Is dit tegenwoordig niet strafbaar?

3 likes

Oh mijn collega begon er ook over gisteren! (Ik heb er vlakbij gewoond en werk is ook dichtbij.

Heb je het gezien? Vroeg hij. En hij pakte zijn telefoon.
“Ik hoef geen foto te zien van iemand die zich heeft opgehangen!!!’

Oh, zei hij en liet toen maar een foto zien dat er een zeil voor hing :confused:

5 likes

Ja ik appte ook terug dat ik het echt niet vond kunnen dat ze zo die fotos appte.

Gesprek ging echt zo

Hoi popsicle alles goed
Ja alles goed en met jou
Ja heb je het laatste nieuws al gezien
Foto 1
Foto 2

Ik heb meteen de telefoon aAn mijn vriend gegeven om die fotos uit het gesprek te verwijderen.

3 likes

Nou ik zou bijna hopen van wel. Iedereen stuurt blijkbaar die fotos door.

@Madam-Mikmak ja ik vind het echt zo raar dat iedereen dit blijkbaar deelt alsof het het laatste nieuwtje is. En het blijkbaar ook normaal vindt om die foto’s te delen. Ik vind het echt respectloos en merk dat het me echt raakt.

5 likes

Jaa maar alsnog wat dingen vergeten. Ergens was het chill zo rustig winkelen maar ik voelde ook constant de tijd tikken. Ik ben ook gewoon niet geordend genoeg om echt vooraf een goed lijstje te maken en die te volgen

2 likes

Nou heb de tien km niet gehaald, moest halverwege de wandeling zo nodig grote boodschap dat ik echt niet snel genoeg thuis kom zijn. Echt laf me lefe.

4 likes

Waar gaan jullie halen? Altijd op zoek naar sushi inspiratie haha

Neeee zonde

1 like

nee septum

2 likes

Ja al 7 jaar inmiddels en het voegt niet meer echt wat toe heb ik het idee

Ik heb sinds mn daith nooit meer oortjes gepast dus het is echt eruit of niet

Zo had die collega ook filmpjes van die shooting in nieuw Zeeland. Allemaal kijken die mannen.
“Stuur even door aan mij” werd er geroepen.
Toen schoot ik uit mijn slof.
Stelletje idioten dat doe je toch niet!

3 likes

Ik kijk de youtube docu van Oliver, The Dutch Giant. Wat een onwijs leuke man! Ben een beetje verliefd geloof ik.

2 likes

Oh ik ben helemaal content met mezelf, ik ga zometeen wat bestellingen retourneren waar ik al weken tegenaan loop te hikken en loop dan door naar de kaasboer en de bierwinkel en dan ga ik lekker de hele middag op de bank zitten met mijn bier.

Staat mijn vriend ook nog eens pannenkoeken te bakken nu, topmiddag.

35 likes

Anti climax wel

Pff, treinaanrijdingen zijn zo naar. Ik heb het ook 1 keer gehad. Toen filmde niemand het gelukkig, maar was de conducteur zodanig van slag dat ie het inclusief details kwam vertellen.

Heel erg dat er van dit soort foto’s gemaakt worden en ook gedeeld. Was ook bij een ongeluk vlakbij mijn oude huis. Was toen een mevrouw onder een vrachtwagen gekomen en dat hadden mensen op instagram gezet :o_o:

1 like

Nee snap ik dus ook echt niet. :disappointed: Mijn eerste gedachte is nooit ‘even filmen’!’ bij zoiets. Dacht destijds overigens eerst dat het mijn moeder was, maar gelukkig niet.

Net gewinkeld bij de Intratuin en een mooi boompje uitgezocht. Mocht een half uur binnen blijven en geen andere klanten tegen gekomen. Heerlijk :star_struck:

13 likes

Wat een droom

2 likes