Waar gaan jullie halen? Altijd op zoek naar sushi inspiratie haha
Neeee zonde
nee septum
Ja al 7 jaar inmiddels en het voegt niet meer echt wat toe heb ik het idee
Ik heb sinds mn daith nooit meer oortjes gepast dus het is echt eruit of niet
Zo had die collega ook filmpjes van die shooting in nieuw Zeeland. Allemaal kijken die mannen.
“Stuur even door aan mij” werd er geroepen.
Toen schoot ik uit mijn slof.
Stelletje idioten dat doe je toch niet!
Ik kijk de youtube docu van Oliver, The Dutch Giant. Wat een onwijs leuke man! Ben een beetje verliefd geloof ik.
Oh ik ben helemaal content met mezelf, ik ga zometeen wat bestellingen retourneren waar ik al weken tegenaan loop te hikken en loop dan door naar de kaasboer en de bierwinkel en dan ga ik lekker de hele middag op de bank zitten met mijn bier.
Staat mijn vriend ook nog eens pannenkoeken te bakken nu, topmiddag.
Anti climax wel
Pff, treinaanrijdingen zijn zo naar. Ik heb het ook 1 keer gehad. Toen filmde niemand het gelukkig, maar was de conducteur zodanig van slag dat ie het inclusief details kwam vertellen.
Heel erg dat er van dit soort foto’s gemaakt worden en ook gedeeld. Was ook bij een ongeluk vlakbij mijn oude huis. Was toen een mevrouw onder een vrachtwagen gekomen en dat hadden mensen op instagram gezet
Nee snap ik dus ook echt niet. Mijn eerste gedachte is nooit ‘even filmen’!’ bij zoiets. Dacht destijds overigens eerst dat het mijn moeder was, maar gelukkig niet.
Net gewinkeld bij de Intratuin en een mooi boompje uitgezocht. Mocht een half uur binnen blijven en geen andere klanten tegen gekomen. Heerlijk
Wat een droom
Ja, nogal! Maar ze reageerde gelukkig meteen toen ik belde.
Wat mooi
Zo mooi! En heel mooi dat je hem zo hebt laten zetten dat je hem zelf goed kunt lezen
Wauw, mooi!
Wat super mooi
Mn vriend is naar de kapper geweest maar ik vond dat langere juist zo leuk en nu ben ik gewoon een beetje zenuwachtig voor zn nieuwe haar vind het sws bij mannen altijd lelijk als ze naar de kapper zijn geweest