Wat je even kwijt wil #49

Ja, nogal! Maar ze reageerde gelukkig meteen toen ik belde.

1 like

:two_hearts::two_hearts::two_hearts:

259 likes

Wat mooi :pleading_face:

1 like

Zo mooi! En heel mooi dat je hem zo hebt laten zetten dat je hem zelf goed kunt lezen :two_hearts:

2 likes

Wauw, mooi!

1 like

Wat super mooi :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Mn vriend is naar de kapper geweest maar ik vond dat langere juist zo leuk en nu ben ik gewoon een beetje zenuwachtig voor zn nieuwe haar :joy: vind het sws bij mannen altijd lelijk als ze naar de kapper zijn geweest

21 likes

och wat mooi :pleading_face: :heavy_heart_exclamation:

1 like

Ik wou ff lekker ontwerpen. Maar ik kan mn puntenslijper niet vinden. En om nou helemaal moeilijk te click en collecten en gedoe heb ik ook geen zin in.

1 like

Ah zo mooi :heart: Was het nog emotioneel om te laten zetten?

Het is toch altijd of buren het er om doen. Wanneer je nachtdienst hebt moeten boren met de zwaarste boormachine die er is.

2 likes

Nee viel heel erg mee!

1 like

Prachtig :revolving_hearts:

1 like

Super mooi @Luzarl “pinkt een traan weg”

1 like

Ahaha same, mijn moeder had laatst het haar van m’n vriend geknipt en hij was dr heel blij mee, maar ik zag al die lange lokken op de grond liggen en dacht :sob::sob:

Ik heb nog relatief veel geld op m’n betaalrekening voor deze periode van de maand en nu ben ik bang dat ik een vet grote uitgave of iets over het hoofd zie maar ik heb inmiddels echt alles al nagegaan
 Grrr

Oh wat mooi!

1 like

Ik zie allemaal filmpjes van het feestje in de Ziggodome en ben zo jaloers! Heb er echt heel veel voor over om weer een keer te feesten en mn kop eraf te zuipen😅

4 likes

Eens kijken straks of ik ‘m lekker vind @monkeyslut

12 likes

Oeehh die is lekker ja, krijg er ook meteen zin in

1 like