Mooi! Ik wil iets soortgelijks doen.
Doe mijn pot (gedroogde) linzen open, vliegt er een mot uit.
Fijn, alle linzen weggegooid (zag er nog meer) en daar gaat mijn maaltijd ook ongeveer
Misschien omdat februari kort was? Dan loop je eigenlijk een paar dagen voor
Ieehl! Wat vies. Dan naar patat eten ofzo
Ohhh ja goeie! Dat scheelt zo 3 dagen natuurlijk
Wauw, wat mooi. Fijn dat je zo aan haar kan denken, wou dat ik ook zo iets had van mijn moeder.
Nu was het dahl zonder linzen, is het net niet.
Maar ja, eten mislukt al iets te vaak afgelopen tijd dus dit was gezonder dan laatste tijd
De liefde die je moeder voor jou had spat zelfs van de tatoeage af. Fijn dat je die mooie boodschap voor eeuwig in het zicht hebt
Kennen jullie dat pastamerk Barilla Italia? Zij hebben dus een playlist op Spotify met een liedje voor elke pastasoort. En dat liedje is telkens precies de kooktijd voor die pasta. Fantastisch.
Doe nou wel, die 2 minuten, anders krijg je vanavond spijt!!
Wat ontzettend mooi, ik krijg helemaal kippenvel als ik het zie!
Super mooi @Luzarl
Ik vlieg de laatste tijd tegen de muren door de lockdown en werkstress. Dus heb zeer binnenkort 2 nachtjes in m’n eentje in het Kurhaus geboekt, incl massage.
Even 2 dagen en nachten alleen zijn zonder werk of man en kind om me heen. Echt zoooooo zo zo veel zin in!
Ik heb echt een mega bootycall vanavond en ik ben helemaal zenuwachtig. Liquid courage here I come
Wat jammer en balen Maar super lief dat je hebt gekeken! Hopelijk is die van tea bar een beetje vergelijkbaar!
En die ergenis van clipperthee snap ik. Al hebben ze ook een paar van die avond theeën toch? En die groene thee met rozen is ook wel een aanrader. Al zijn dat geen rooibos theeën. Ik vind trouwens aldi gewoon rooibos de lekkerste rooibos thee.
Mijn god ik geef mijn verhuizing een -2 vandaag. Vreselijkkkkk ver lopen en alles was zo zwaar
Alles zit dus al in glazen potten met vacuüm rubber… Maar in andere voorraad potten zitten ze niet.
Ik had de pot van de linzen niet goed afgesloten (zaten ook linzen op het rubber dus vermoed dat dat het probleem was). Maar baal echt,
Een mega bootycall, komt de hele buurt bij je langs?
Ey judge me niet
Voelde me al een paar dagen verkouden met keelpijn en hoesten. Maar ik durfde geen Covid test te doen met zo’n stok in m’n neus. Iheb dan liever een gyneacologisch onderzoek van een half uur.
Maar ik ben een grote meid en vandaag toch geweest. En het viel allemaal wel mee. Nu wachten op de uitslag.