Wat je even kwijt wil #49

och wat mooi :pleading_face: :heavy_heart_exclamation:

1 like

Ik wou ff lekker ontwerpen. Maar ik kan mn puntenslijper niet vinden. En om nou helemaal moeilijk te click en collecten en gedoe heb ik ook geen zin in.

1 like

Ah zo mooi :heart: Was het nog emotioneel om te laten zetten?

Het is toch altijd of buren het er om doen. Wanneer je nachtdienst hebt moeten boren met de zwaarste boormachine die er is.

2 likes

Nee viel heel erg mee!

1 like

Prachtig :revolving_hearts:

1 like

Super mooi @Luzarl “pinkt een traan weg”

1 like

Amsterdam hĂš. Dan badder je alleen casual cool.

7 likes

Ahaha same, mijn moeder had laatst het haar van m’n vriend geknipt en hij was dr heel blij mee, maar ik zag al die lange lokken op de grond liggen en dacht :sob::sob:

Ik heb nog relatief veel geld op m’n betaalrekening voor deze periode van de maand en nu ben ik bang dat ik een vet grote uitgave of iets over het hoofd zie maar ik heb inmiddels echt alles al nagegaan
 Grrr

Oh wat mooi!

1 like

Ik zie allemaal filmpjes van het feestje in de Ziggodome en ben zo jaloers! Heb er echt heel veel voor over om weer een keer te feesten en mn kop eraf te zuipen😅

4 likes

Eens kijken straks of ik ‘m lekker vind @monkeyslut

12 likes

Oeehh die is lekker ja, krijg er ook meteen zin in

1 like

Mooi! Ik wil iets soortgelijks doen.

1 like

Doe mijn pot (gedroogde) linzen open, vliegt er een mot uit.
Fijn, alle linzen weggegooid (zag er nog meer) en daar gaat mijn maaltijd ook ongeveer :sob:

3 likes

Misschien omdat februari kort was? Dan loop je eigenlijk een paar dagen voor :slight_smile:

Ieehl! Wat vies. Dan naar patat eten ofzo

Ohhh ja goeie! Dat scheelt zo 3 dagen natuurlijk

1 like

Wauw, wat mooi. Fijn dat je zo aan haar kan denken, wou dat ik ook zo iets had van mijn moeder.