Nu was het dahl zonder linzen, is het net niet.
Maar ja, eten mislukt al iets te vaak afgelopen tijd dus dit was gezonder dan laatste tijd
De liefde die je moeder voor jou had spat zelfs van de tatoeage af. Fijn dat je die mooie boodschap voor eeuwig in het zicht hebt
Kennen jullie dat pastamerk Barilla Italia? Zij hebben dus een playlist op Spotify met een liedje voor elke pastasoort. En dat liedje is telkens precies de kooktijd voor die pasta. Fantastisch.
Doe nou wel, die 2 minuten, anders krijg je vanavond spijt!!
Wat ontzettend mooi, ik krijg helemaal kippenvel als ik het zie!
Super mooi @Luzarl
Ik vlieg de laatste tijd tegen de muren door de lockdown en werkstress. Dus heb zeer binnenkort 2 nachtjes in mān eentje in het Kurhaus geboekt, incl massage.
Even 2 dagen en nachten alleen zijn zonder werk of man en kind om me heen. Echt zoooooo zo zo veel zin in!
Ik heb echt een mega bootycall vanavond en ik ben helemaal zenuwachtig. Liquid courage here I come
Wat jammer en balen Maar super lief dat je hebt gekeken! Hopelijk is die van tea bar een beetje vergelijkbaar!
En die ergenis van clipperthee snap ik. Al hebben ze ook een paar van die avond theeƫn toch? En die groene thee met rozen is ook wel een aanrader. Al zijn dat geen rooibos theeƫn. Ik vind trouwens aldi gewoon rooibos de lekkerste rooibos thee.
Mijn god ik geef mijn verhuizing een -2 vandaag. Vreselijkkkkk ver lopen en alles was zo zwaar
Alles zit dus al in glazen potten met vacuüm rubber⦠Maar in andere voorraad potten zitten ze niet.
Ik had de pot van de linzen niet goed afgesloten (zaten ook linzen op het rubber dus vermoed dat dat het probleem was). Maar baal echt,
Een mega bootycall, komt de hele buurt bij je langs?
Ey judge me niet
Voelde me al een paar dagen verkouden met keelpijn en hoesten. Maar ik durfde geen Covid test te doen met zoān stok in mān neus. Iheb dan liever een gyneacologisch onderzoek van een half uur.
Maar ik ben een grote meid en vandaag toch geweest. En het viel allemaal wel mee. Nu wachten op de uitslag.
Ik heb eindelijk het forum badje besteld en had vet veel zin om daar vanavond in te gaan, appt me moeder dat ze net een heel groot pakket heeft ontvangen dus blijkbaar stond mijn thuis adres nog ingesteld⦠en nu ben ik te aangeschoten om hem op te halen
Waarom vond ik het een goed idee om een pony te knippen. Kriebel en lijk 12.
Jouw moeder nu op viva āHeerlijk aan het genieten in een geinig klein badjeā
Ze is wel morgen jarig straks ben ik echt haar lievelingsdochter.
Of ze is trots dat @Sjern een grote dweilemmer gekocht heeft en nu eindelijk de vloer goed kan dweilen
Krijg ik eerst al een klok ipv een hangmat, kreeg ik nu andermans bestelde eten ipv mijn heerlijke koreaanse eten. Gelukkig kon de bezorger nog getraceerd worden en heeft hij bij die andere mensen ons eten opgehaald en geruild.