Kan je op instagram een verhaal van iemand reposten? Ook al ben je er niet in getagd. Ik kan het echt niet vinden. Als ik rechtsonder op dat driehoekje klik zie ik alleen maar mijn volgers
Dat kan niet behalve als je er een videoscreenshot van maakt.
De ene avond lig ik om 9 uur al voor pampus en de dag erna ben ik om 2 uur 's nachts nog niet moe. Zo irritant.
Yas queen! Met die ene boy van werk? Toi toi
Kennen ze in belgie die zakjes niet met van die balletjes die overal in zitten for no reason. Oxygen dingen.
Deze knul strooit ze dood leuk over zn cakjes
https://vm.tiktok.com/ZMeMwTx13/
Nooo. M’n favoriete lunchplek is permanent gesloten door corona en dat was al kut om achter te komen, maar ik bedenk nu pas dat zij ook m’n favoriete thee likeur maakten en nu zie ik dat die ook niet meer gemaakt wordt/te verkrijgen is. Godver.
Ik heb zojuist voor het eerst in mijn leven succesvolle badervaring gehad. Met een echt bad, niet zo’n veredelde emmer.
En wat maakte het zo succesvol?
Omg ik heb morgen voor het eerst in echt een jaar tijd ofzo weer eens een hele dag het huis voor mezelf. Tot na het avondeten zelfs. Omg wat moet ik allemaal doen joh? Overwhelming
Ik had Netflix opgezet. Ik kan normaal gesproken niet zo lang stilzitten, maar met afleiding wel. En ik heb ook flink gescrubt, dus ik had ook wat te doen.
Ik ben trots
Veel mensen schrijven badderen af omdat ze er gewoon niet succesvol in zijn. Netflix en drankje is de key.
Neee, welke?
meer mensen met de ING app die niet kunnen inloggen? ik kom er niet in en vraag me af of t aan mij ligt of dat er iets plat ligt. Kan ook vanaf de computer niet inloggen want dan heb ik ook die stomme app nodig maar hij logt me niet in
Ik kan ook inloggen
wel of niet inloggen?
Haha sorry wilde eerst op Roxy reageren; de app doet het gewoon hier
Ik heb opeens enorme honger, heb gewoon normaal avond gegeten en lig al een uur in bed. Is dit het nieuwe hard gaan op de zaterdagavond?
Edit: zit nu met een kom noodlesoep de moomins te kijken. Wat is dit lockdown leven een treurig leven.
he gatver nu ben ik bang dat iemand iets met mn rekening heeft gedaan ofzo, voor zover dat kan, want ik kan dus blijkbaar zelf nergens bij zolang ik niet in deze kut app kan
Ff verwijderen en opnieuw installeren?
Yes thanks dat werkte en mn geld is er nog pfiew!
Weer even lekker stressen op de zaterdagavond. Ik ben momenteel overal panisch voor aangezien er op m’n werk allerlei gegevens (mogelijk) gelekt zijn en ik sowieso allerlei wachtwoorden al heb moeten aanpassen