Ja!! Door die vieze smaak in je mond?
1 van mijn beste vrienden heeft 2 hele jonge vogeltjes gekocht, dinsdag ga ik op kraambezoek haha. Vet lief.
Hahahah mijn vader startte net per ongeluk een groepsgesprek op whatsapp met de familie. Mijn vader zei: ‘Hallo, wat is dit?’. Toen deed mijn neef alsof hij van een energiebedrijf was en hij deed héél opdringerig. Mijn vader probeerde ertussen te komen, maar dat lukte niet en dat ging maar door. Uiteindelijk zei mijn vader: ‘Fuck off, rukkers.’ En toen hing hij op hahaha
Jeetje sterkte! Hopelijk kunnen ze de daders snel pakken.
Heel fijn dat je vriend bij je is gebleven.
Vorig jaar kon ik nog net mijn verjaardag vieren, dit jaar helaas niet. Ondanks de lockdown is het toch een hele leuke dag geworden
Ik zou vandaag eigenlijk sollicitatiebrieven schrijven maar in plaats daarvan heb ik de hele dag in bed gelegen. Was weer een erg productieve dag
Hopelijk is mijn soundbar nu eindelijk echt gemaakt want woehoe ik heb het meebleren en dansen in de woonkamer echt gemist de afgelopen maanden
Ik weet niet of ik morgen nou tandartsafspraken heb. Ik had vrijdag een vragenlijst ingevuld en had coronaklachten (die heb ik chronisch), maar ik moest contact opnemen met de praktijk. Ik heb ze gemaild, maar geen antwoord gehad meer. En ik moet morgenochtend om 8:40 al. Denk dat ik morgen om 8:15 maar even bel of ze nou wel of niet doorgaan. Ik had wel gezegd dat doorschuiven misschien handiger is.
En ik vind broccoli gewoon echt niet te doen.
Omg jongen het is weer bijna tijd voor opzoek naar Maria!
Ik ben lui, werk niet hard genoeg en doe niet genoeg mijn best. Het is mijn mindset die ervoor zorgt dat mijn leven kut is en het ligt allemaal aan mij.
Ik mag niet zeggen dat ik vind dat er geluk komt kijken bij succes, ik moet mijn mond houden over politiek en moet vooral niet denken dat ik iets te zeggen heb. Ik werk al jaren in mijn veld, maar mag vooral niet denken dat ik er verstand van heb en zou ik nou wel zoveel eten? En waarom eet ik niet gewoon normaal?
Dit was mijn middag en dan nog vinden mensen het gek dat ik hier moe van wordt. Ik kan wel janken.
Wat stom! Dikke knuffel!
Een collega deelt net een filmpje op Twitter waar een vrouw volledig wordt gemolesteerd. Hoe kan dat zomaar gedeeld worden?!
Yeey kind heeft geen corona
De groeten uit HET BADJE
Thanks. Ik ben er zo onwijs klaar mee. Ik wil niet meer
Omdat mensen stom zijn
Ik heb gisteren geklust en gesjouwt en vandaag 8 kilometer gewandeld. Ik ben zoveel beweging niet meer gewend, dus ik voel het nu behoorlijk in mijn benen.
Ben jij de nieuwe eigenaar?
Mijn vriend komt net een minuut voor de avondklok binnen. Living on the edge hoor, deze man.