Wat je even kwijt wil #49

Omg same!!!

2 likes

Ik had dit net andersom. Was altijd op maandag vrij maar dat is nu de dinsdag geworden, bummer!

Ik lag lui op de bank en dacht ineens ah kak het bed niet verschoond. Dus nu heb ik mezelf 10 adult punten gegeven omdat ik van de bank ben opgestaan en het bed heb gedaan. En de beloning om zo in een vers opgemaakt bed te liggen is nog het beste :smiling_face_with_three_hearts:

29 likes

Ik heb dit weekend 60 opdrachten en nog eens 21 videopresentaties nagekeken. Meer dan 7 uur mee bezig geweest.
Je hebt zoveeeel vakantie als leraar, they said, it will be fun, they said :stuck_out_tongue_winking_eye:. Grapje, love my job, maar dit is wel de realiteit van de laatste tijd. Weekend bestaat niet meer. En het erge is dat de to do lijst nog lang niet volledig afgestreept is.
Maar ben wel blij en trots dat alles nagekeken is en de kids zullen ook blij zijn.

10 likes

Haha love it! Dank je wel!

1 like

Ik heb besloten dat ik een elektrische swapfiets wil als mijn auto ermee stopt maar ik wil hem eigenlijk nu

1 like

Vroeger dacht ik altijd wel: o, leraren hebben zoveel vrij. Nu weet ik wel beter, haha.

1 like

Vind dit echt vrij ver gaan. Woon je nog bij ze/zie je ze vaak?

Hopelijk zit je er niet te erg mee!

Ik ben ook al geruime tijd wakker door de zenuwen. Ik ga het raar vinden vandaag weer enigszins normaal les te geven. :’)

1 like

Nee heb t al heel lang. Altijd veel last van hormonen. Heb ook een schildklierziekte. Soms weet ik t gewoon echt niet, voel me zo afgevlakt

@Hejira @Perzik Ik heb het ook. Doodvermoeiend. Bij mij is het niet afgevlakt maar juist helemaal hyper en onrustig.

Irritant ja, dat heb ik soms ook. Wissel echt continu tussen die “standen”

En toen werd je op je vrije dag om 6:30 gewekt door een bloedneus… wat een fijn begin van de dag :roll_eyes:

Ahh zo lief. Gefeliciteerd! :partying_face: Hoe oud/jong ben je geworden?

Ik wil ff paar uur spijbelen vandaag, hopelijk lukt het

Edit: gelukt, terug naar bed

2 likes

Ik wil eigenlijk zwanger worden maar aan de andere kant denk ik ja doei, zul je zien dat ik dan zwanger ben als we eindelijk weer mogen feesten en dan mag ik niet drinken :sweat_smile:

16 likes

Haha nee woon al 17 jaar niet meer thuis. Zie ze regelmatig. Zolang ik geen tegengas geef gaat het goed maar o wee als ik wat zeg wat ze niet valt, dan gaat de beerput open!

1 like

Vandaag een spannende dag, had gehoopt dat ik kon uitslapen, maar helaas nu al wakker. Nu kan ik alleen maar zenuwachtig zijn.

1 like

Jij ook gefeliciteerd :tada::partying_face:

1 like

Gefeliciteerd!! Maak er een mooie dag van :kissing_heart: Hiep hiep hoera

Edit omg @Dombo ook! :partying_face: Gefeliciteerd!

Ik had deze week een afspraak voor mn nagels staan maar vind het toch spannend met zwanger willen worden. Acrylnagels verwijderen is met aceton en dat doe ik dan liever niet mm

4 likes