Ik heb straks een gesprek over arbeidsvoorwaarden voor m’n nieuwe werk. Even duimen dat ik de ballen heb om te vragen wat ik waard ben.
Ja dat heb je! Gewoon doen!
You got this!
Gvd ik kreeg nu ook de foto’s doorgestuurd van die zelfmoord waar het hier al over ging. Ben gelijk die groep uitgestapt. Gadverdamme wat een smakeloze actie. Heb nu wel spijt er eerst niet een opmerking over te hebben geplaatst, maar wilde er zsm uit. Het zou maar een bekende van je zijn zeg. Het is al treurig genoeg
Ik had het van de persoon die dit doorstuurde ook echt totaal niet verwacht. Begrijp het echt niet waarom je denkt dat het een goed idee is dit te delen. Dezelfde persoon maakt zich ook schuldig aan seksisme en heb daar al wel een paar keer een opmerking over gemaakt, maar schrijf hem inderdaad niet meteen af omdat ik ook van mening ben dat het aangeleerd gedrag is en afgeleerd kan worden. Maar met die foto’s is wel echt de grens overschreden
Het was ook een x op t nieuws van waarom doen mensen dit. En toen waren er een paar die zeiden jaa voor de nabestaande dan weten die hoe en wat enzo.
Jaa zullen de nabestaande leuk vinden " Hey ik hoorde dat je vader zm heeft gepleegt hier heb je een foto. Ik heb die van een random groepsapp"
Hahah je krijgt blijkbaar wel een soort van butt lift door je broek zo te dragen of ze hadden al enough junk in the trunk.
vanochtend oogcheck gehad, nog zelfde sterkte. wel nieuwe bril uitgekozen. (Staat in aankoop topic) even naar ouders geweest. Alles lekker lopend gedaan. zo nog even naar de supermarkt voor voedsel. en dan ben ik wel klaar met de dingen die “moeten” vandaag.
Hahaha ik zou het niet weten, ik vroeg al aan die vriend van mij, hoe zit die piemel dan?! Toch helemaal platgedrukt. Ik zit er echt als een klein kind om te lachen. Het is ook nog dezelfde dude dus hij doet het er waarschijnlijk om.
Poeh wat ben ik moe en gaar.
Hahah dat vroeg ik mij ook al af of de broek hangt aan de voorkant ook op zijn piemel. Echt geen idee
ik vind het al knap dat die broek zo blijft hangen.
Net de auto door de wasstraat gereden en hij is gewoon nog steeds niet helemaal schoon
Moet echt met een hogedruk langs de kiertjes want daar is het nog hartstikke ranzig maar het grootste gedeelte is weer toonbaar momenteel hahaha
Als die piemel er aan de voorkant overheen hangt ga ik echt stuk.
M’n klas heeft weer gym! 40 min voor mezelf op maandag. We kregen echt allemaal cabin fever in de weken dat ze niks buiten het klaslokaal hadden.
Hahaha ik ook.
Ik zit ook heel kinderachtig te denken als hij een scheet laat zou je dan zijn boxershort zien bewegen bij zijn billen
Ik hou echt van mijn werk, maar gvd wat is het rot om altijd maar creatieve inspiratie te moeten hebben. Vooral op maandag.
Ik wil al heel lang een keer een kuikentje vasthouden en nu gaat dat dit voorjaar gebeuren. Im a happy kiddo
Oke ik denk dat ik teveel een angsthaas ben voor rolschaatsen
Bevroren banaan- havermelk milkshake gemaakt en het was echt zo lekker! Ga er nog een maken zometeen.
Na een kutweek nu aan het genieten van de enige vrije dag voor mezelf.