Wat je even kwijt wil #49

toen ik op mezelf woonde als in echt in m’n eentje had ik ook maar twee pannen en die zijn mee naar hier :stuck_out_tongue_winking_eye: hahahah
ik heb nu op de action site gekeken en we kunnen in principe alles aanschaffen voor 25 euro pp (pannen, messenset, snijplank en dinerborden) en we kijken nog even voor de kringloop. Ik moet me hier ook niet zo druk om maken maar god wat irritant.

2 likes

Ja dus? Als genoeg mannen dat doen mogen wij dat nog wel grappig vinden? Hij vroeg het me zelf om te doen. Sheesh fuck. Makes no point.

2 likes

Ik ben te weten gekomen dat mijn collega overspel pleegt. Een hele affaire zelfs. En het is blijkbaar niet de eerste keer. Nu ben ik in staat om haar man in te lichten via een anonieme sms of brief. Maar ik ben zo’n schijtluis dat ik het waarschijnlijk niet ga doen.

20 likes

Wat stom zeg… Ik hoop wel echt dat mensen voorzichtig zijn en niet zomaar hun gegevens gaan opsturen. Dan maar geen video’s kijken.

1 like

Ben ik toch nieuwsgierig hoe je dit ineens weet haha.

7 likes

Het gaat hier niet alleen om deze post maar anderen ook ( de pruik van je schoonzus, het feit dat je vriend alleen fair & white gebruikt, dat je lekker gaat op zijn durag en zijn zilveren ketting). Elke keer als je iets over hen post dan zit er een stigma in? Daar wijzen we je op.

26 likes

Dat is een betere post waar ik wat mee kan. Maar elke keer is ook gewoon totaaaaal niet waar. :joy:

1 like

@anon46421473 ik heb het zelf geliked omdat ik zijn billen er net iets te groot voor vind voor de kleding stijl. De kleding stijl zelf is natuurlijk absoluut niks geks aan.
Maar is dit ook verkeerd ( oprechte vraag geen ik mag niks meer opmerking. )

2 likes

Ik dacht eigenlijk meer huh waarom draag je je broek onder je billen. Dat lijkt me ook niet prettig zitten?

10 likes

Nja dat is dus gewoon een bepaalde kledingstijl vanuit een urban cultuur. Ik dacht zelf dat de grap in de grote billen zat. Maar ook dat is eigenlijk niet echt grappig bedenk ik me nu (veel te laat)

8 likes

Ik heb de hele dag meetings gehad op t werk en nu heb ik de rest vd werkdag tijd voor andere werkdingen, maar ik heb zo geen zin meer. Ik ben echt niet gemaakt voor dit thuiswerken. Dit in combinatie met andere dingen die spelen op t werk, houden mij de laatste tijd zo erg bezig.

1 like

Maar eigenlijk is dat ook best gek. Je zegt toch ook niet tegen een vrouw “hmm je buik is eigenlijk te dik, dus draag die broek maar gewoon niet.” Waarom zou je dat in dit geval dan wel over mannen willen zeggen? Het gaat hier ook nog eens om een zwarte man, terwijl zwarte mensen worden gediscrimineerd om hun lichaamsbouw/vormen. Dus ik denk niet dat het dan gepast is om zo’n grapje te maken.

3 likes

Vind nog steeds dat elk levend wezen mag schrikken van een pruik in de badkamer. Heeft fuckin nergens anders mee te maken. En ik postte dat.

Als je omgeving Den Haag woont wil ik best eens mee hoor, samen angsthazen haha

1 like

Hahaha zo handig want als hij hem nu opentrekt denkt hij dat hij het zelf heeft gedaan :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

nou heel simpel gezien, en vanuit een praktisch oog, het lijkt mij niet lekker zitten? En wat voor punt wil je ermee maken?

Klopt heb je helemaal gelijk in. Ik heb dr helemaal niet goed over nagedacht. Thanks voor alle verhelderingen girls

7 likes

Diegene waarmee ze een affaire is begonnen heeft het tegen een andere collega van mij verteld (die kennen elkaar ook van buiten het werk). En de man van de eerste affaire, die bevestigd het verhaal dat het bij hem ook zo was. Hij is er trouwens mee gestopt omdat zij haar vriend wou verlaten. Dat vond hij een brug tever. Er is ook een take-away café dichtbij onze werkplek en ze zijn daar samen gezien op een vrijdagmiddag een paar weken terug. Dat wil nog niks zeggen, maar normaal komen wij met die dienst, waar die man zit, niet in contact. Er is ook een groot leeftijdsverschil, dus “zomaar” die man (buiten het werk) kennen lijkt ons al straf.

3 likes

Zo blijkt maar weer dat meestal de waarheid vanzelf wel naar boven komt. Lijkt me ook verdomd moeilijk om te verbergen.

Post heb ik verplaatst naar een ander topic :raising_hand_woman:

Ik krijg de tag niet weg, excuus!

1 like