Hmm okay, ik heb geprobeerd je privé te berichten. Dit lukte niet, mocht jij dit willen kan je het proberen? Geen zin in onnodig gezeik maar misschien nodig gezeik.
Ik denk dat je deze vraag beter in het white privilege topic kunt stellen zonder tag, zodat het wie dan ook vrij staat daarop te reageren mocht ze dat willen.
Ik zou mijn handen niet branden aan de huwelijkskwesties van een collega.
En nu ik je volgende posts lees zie ik ook eigenlijk niet veel meer dan gossip, dus dan zou ik het al helemaal laten.
Ah ja, niet aan gedacht. Ga ik doen, thanks!
Ik moet morgen weer werken na een lang weekend maar ik heb wel wat beters te doen eigenlijk???
Dank je wel hiervoor. Ik moest ook gniffelen om de foto. Ik dacht totaal niet na bij de kledingstijl.
Ik vorige week; ah yes lekker man z’n opgeruimd bureau. Moet ik echt beter bij gaan houden!
Also me; Wow wat een explosie op mijn bureau. hoe is dat gebeurd?
Helaas in midden-Nederland, haha.
Ik denk dat je niet zo gemeen moet doen. Fair and white heb ik over gepost omdat mn vriend het zelfs nog vanuit Parijs bestelde. Ik had er nog nooit van gehoord.
Ja een heel onaardige pb. Ben soms een beetje moe van jou. Snap dat je je best doet.
Moet je nagaan hoe moe zij dagelijks wel niet moet worden van alle gezeik. Denk dat je geduld dan ook wel een eindpunt bereikt op een gegeven moment.
Dolfijnhond moet stigmatiserende berichten uitleggen, verklaren, aanwijzen. Als het niet duidelijk is dan moet ze ook op andere vragen beantwoorden alsof zij hier altijd zit op te wachten. Als ze dan iets uitlegt dan moet dat liefst op een mooie vriendelijke toon. Je doet hier aan tone policing, Dolfijnhond doet niet gemeen, ze legt dingen gewoon uit. Komaan
Dan houd ik graag op met praten met mensen zoals jij. Smh.
Oei ze valt jou niet aan omdat je een slecht mens ofzo bent he. Maar omdat de dingen die je zegt kwetsend kunnen overkomen.
Dat je haar nu gemeen noemt is tonepolishing ( kak ik typ dit verkeerd sorry)
Maar je zegt eigenlijk dat zij haar gevoel niet mag uiten omdat jij het niet zo bedoelt. Maar dat zijn 2 dingen die los van elkaar staan.
Eh nee, je kunt dingen op een hele andere manier brengen.
Hoeft niet zo kinderachtig en kattig.
1 jij en @anon46421473 en @Daelyss :
2 omdat je het zelf aangeeft: het is policing (van mensen die dicteren wat je wel en niet mag doen)
Nee als je dagelijks met iets te maken krijgt heb je alle recht om hard te zijn.
@tessel ahh bedankt!
Kan, hoeft niet.
Ik reageer ook boos als er voor de 100e keer aan het abortusrecht getoornd wordt. Je hoeft niet aardig te zijn als iets je aan het hart gaat.
Ik snap het wel een beetje van @Jumpsuit Dolfijnhond springt er alleen bovenop als er iets verkeerds wordt gezegd en post niet heel andere dingen. En soms vind ik het ook echt wel ver gaan en snap ik dat niet iedereen overal bij stilstaat.
Die Bingo ook echt. Oh mijn god mens.