Wat je even kwijt wil #50

Serieus goed om te weten :smirk:

Met fiets naar de winkel om tijd te besparen. Om dat vervolgens te vergeten. En een paar meter voor je huis erachter komen. Dan maar vanavond een avondwandeling.

1 like

Bali, Ibiza of Dubai, met je influenza vrienden

3 likes

Ja is wel leuk, Maar dan hebben we alsnog een probleem. Want ik heb geen dier om op te passen

Details please.

4 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Show je fiets

Oké touwtje springen is vet moeilijk.

Ik vind het lekker om tijdens mn werk een beetje door ad te bladeren maar alles is premium geworden en ik vind het ook niet noodzakelijk genoeg om alle artikelen in die ene site te gooien. Weten jullie nog leuke sites om een beetje te lezen? Ik kijk ook vaak op wikipedia enzo

1 like

Ik dacht ook ooit oooh dit moet goed te doen zijn. Nou twee keer springen en was aan het hijgen als een paard joh

3 likes

Ik verklaar het hangmatseizoen voor geopend

st,small,507x507-pad,600x600,f8f8f8

54 likes

Ja nou dat gaat dan nog wel maar ik kan het gewoon niet. Ik spring er steeds op. Maar een mevrouw die langskwam zei dat het kwam onder m’n touw te dun was, het zwiepte niet goed. Dus heb maar vast een nieuw besteld

Love dit weer maar de hooikoorts is real

12 likes

Zo maar echt

1 like

Ga ik onthouden, leuk!

Ohhh man zalig, ik mis mijne

1 like

Ik ben getrouwd maar we hebben (nog) geen trouwringen. Dus ik droeg elke dag mijn verlovingsring die ik ook heel mooi vind. Maar ik ben hem sinds vrijdag opeens kwijt.

Hij ligt gewoon niet waar ik hem altijd bewaar en ik heb het hele huis al 2x doorzocht maar ik kan hem niet vinden. Ik krijg er echt buikpijn van elke keer als ik er aan denk.

Oh neeee wat kut, ook niet tussen de kussens op de bank of op hele domme plekken als in de koelkast of naast je shampoofles ofzo. Of onder de autostoel?

Ugh ik heb oogmigraine

Ik heb toevallig net voordat ik dit bericht schreef tussen de kussens van de bank gekeken!

Maar het zit zo: ik bewaarde mijn ring meestal in de badkamer bovenop een bakje waar mijn makeup in zit. Donderdagochtend heb ik hem daar nog gezien maar ik ging donderdag hiken en had hem bewust niet omgedaan.

Op vrijdag was hij weg van die plek. Ik heb donderdag zelf highlights in mijn haar gezet in de badkamer en dat was nogal een bende met instructies, dat flesje, zakje poeder, handschoenen etc. Ik heb toen ik klaar was alles bij elkaar geraapt en weggegooid. Nu ben ik bang dat mijn ring van dat bakje is afgevallen en tussen die haarverf spullen lag.

Alleen heeft mijn man donderdagavond de vuilniszak weggegooid en vrijdagochtend kwam de vuilniswagen. Dus toen ik door had dat mijn ring weg was heb ik dit niet meer kunnen checken

Maar ik hoop dat hij misschien toch nog ergens op een gekke plek ligt op de een of andere manier :crossed_fingers:t2:

Kan je vriend trouwringen aan het regelen kunnen zijn?

6 likes