Oh neeee wat kut, ook niet tussen de kussens op de bank of op hele domme plekken als in de koelkast of naast je shampoofles ofzo. Of onder de autostoel?
Ugh ik heb oogmigraine
Ik heb toevallig net voordat ik dit bericht schreef tussen de kussens van de bank gekeken!
Maar het zit zo: ik bewaarde mijn ring meestal in de badkamer bovenop een bakje waar mijn makeup in zit. Donderdagochtend heb ik hem daar nog gezien maar ik ging donderdag hiken en had hem bewust niet omgedaan.
Op vrijdag was hij weg van die plek. Ik heb donderdag zelf highlights in mijn haar gezet in de badkamer en dat was nogal een bende met instructies, dat flesje, zakje poeder, handschoenen etc. Ik heb toen ik klaar was alles bij elkaar geraapt en weggegooid. Nu ben ik bang dat mijn ring van dat bakje is afgevallen en tussen die haarverf spullen lag.
Alleen heeft mijn man donderdagavond de vuilniszak weggegooid en vrijdagochtend kwam de vuilniswagen. Dus toen ik door had dat mijn ring weg was heb ik dit niet meer kunnen checken
Maar ik hoop dat hij misschien toch nog ergens op een gekke plek ligt op de een of andere manier
Kan je vriend trouwringen aan het regelen kunnen zijn?
Wie weet in Zuid-Limburg een masseur die echt goed is voor schouder en nekklachten?
Mijzelf rond een ton binden en de heuvels af rollen is plan b.
Nee sowieso niet want we willen juist nog een symbolische ceremonie doen waar mijn familie bij kan zijn en dan ringen uitwisselen.
We hebben samen overal gezocht en ik heb al 100x gezegd hoe kut ik me hierom voel.
Hij heeft me ten huwelijk gevraagd in Engeland waar we toen woonden en er zitten heel veel herinneringen aan de ring voor mij
Ik overschat mezelf altijd zo als ik sushi bestel. Ben altijd bang dat ik te weinig heb. Niet echt dus.
Please let me know! En alvast veel plezier!
Mijn linkeroog is sinds vanmiddag ineens gruwelijk aan het branden en ik word er gestoord van.
Ahh leuke onverwachte wending van de dag gehad; ben opeens een uurtje gaan lopen met een oude vriendin (van basis&middelbare school) waarmee het contact verwaterd was. Heel gezellig en oude herinneringen opgehaald!
Ook bij een kat met diabetes (hij krijgt zijn insuline via een injectienaald)? Ga je sowieso wel even onthouden voor het geval dat.
Jahoor als je me laat zien hoe dat moet dan durf ik het aan! Als jij dat ook durft
Het is niet zo heel moeilijk en hij is vrij gemakkelijk, dus dat scheelt. Zijn broer is een ander verhaal, maar die heeft gelukkig geen diabetes.
Picnic staat om de hoek en er staat: … is over dertien minuten bij je. Wat de fuck ben je aan het doen vriend.
Ik heb een voor mij nieuwe vega kip burger ontdekt en hij zo lekker. Ik heb er ook nog een plak plastic cheddar kaas overheen gedaan Voor die van morgen even een bolletje halen en dan een broodje kipburger er van maken.
Haha, ik dacht hetzelfde.
Jouw 37 Lions aan het tellen
Iemands boodschappen opeten.
Ey 37 zakken. Ja ben benieuwd of ze er allemaal zijn
Gaat weer van alles mis in m’n hoofd, merk dat ik m’n super grote tegenzin voor werk weer omzet in gekke eet gedachten en had nooit gedacht dat ik na 10 jaar nog steeds in verleiding kan worden gebracht om weer gewoon slecht te ‘willen’ gaan/slechte coping toe te passen :’)