Wat je even kwijt wil #50

Ja sowieso altijd waterproof. Heb ze zelfs eens laten liften en dat effect was ook echt minimaal. Maar mn oogleden duwen mn wimpers ook gewoon weer omlaag ofzo. Misschien als ik dat niet zou hebben dat t prima wimpers zouden zijn. Al zit er nogsteeds nul natuurlijke krul in.

1 like

Gebruik je al waterproof mascara? Dat is bij mij de enige oplossing met normale mascara is het hier ook een treurige bedoening

Edit: Oh lol, had nog niet verder gelezen en zie dat je dit al hebt geprobeerd. Nou dan nog even mijn fsvoriete mascara’s: too faced better than sex (eventueel de l’oreal dupe) of maybelline the rocket (als die nog bestaat)

Ik ben niet eens linkshandig :sweat_smile: maar dit doe ik wel altijd met links

2 likes

Ik krijg vandaag waarschijnlijk iets binnen met
VOORNAAM ACHTERNAAM ACHTERNAAM ACHTERNAAM
geen idee waar het fout is gegaan.

4 likes

Ik heb dinsdag een eerste tinderdate en hij gaat vandaag op afspraak naar de Action en ik heb gevraagd of hij wil kijken of ze de befaamde eeltsokken hebben. Mocht de date stom zijn, kan ik hopelijk over een paar dagen terecht in het TMI topic.
Win-win.

31 likes

Dus na de date valt er sowieso iets af te trekken, of velletjes van je voeten offehhhhh :joy::smirk:

29 likes

Ik heb voor die drie dagen zon geen kracht om de hele tuinset buiten te zetten dus nu zit ik heel skeer op een eetkamerstoel in de zon in de tuin. Ach ja, zon is zon.

14 likes

Vanmorgen hele discussie met de mevrouw van de Bruna of een pakje wel of niet door de bus zou passen.
Zij: nee.
Ik met mijn postbezorgersoog: ja (met misschien wat proppen)
Overigens had ik hem gewoon als pakket gefrankeerd dus die discussie was vrij zinloos. :woman_shrugging:

Die emoji reacties werken bij mij niet (meer). Ze komen wel tevoorschijn maar als ik er op 1 klik gebeurt er niks. (computer).

ff getest hier werkt het nog wel :open_mouth:

Yes! Nu is mijn dochter aan de beurt :grimacing:
Jij ook weer fit?

1 like

Ik heb ondertussen al vijf bakken koffie op maar voel me nog steeds alsof ik elk moment in slaap kan vallen. Ik kan dit echt even niet hebben moet nog zoveel doen voor mijn werk maar heb gewoon nul energie. Het is maar goed dat ik thuiswerk.

Bij mij nu ook. De ene keer wel, andere niet.
Nou ik overleef het allemaal wel :scream:

1 like

Nou mijn week begint weer goed. Mijn sollicitatiegesprek is geannuleerd, omdat ze de vacature intern opgelost hebben. Kan echt wel even huilen nu, er zijn op dit moment ook helemaal geen vacatures meer bij mij in de buurt voor mijn vakgebied. Ik kan nu als het goed is wel weer iets meer uren krijgen bij mijn huidige baan, maar er is alsnog een groot verschil tussen ongeveer 400-500 euro in de maand en 1600+ in de maand. Lekker kut weer dit

1 like

Vervelend zeg! Lekker eten scheelt al iets, geniet daar in ieder geval wel van :relaxed:

1 like

Lente❤️

6 likes

Ik heb mij net 2x binnen 30 minuten tijd in 2 verschillende situaties afgevraagd hoeveel drama ik wilde maken omdat er dingen gebeuren die onbeschoft zijn.

Antwoord: ik ben een watje en heb alleen een “rustig” handgebaar gemaakt in 1 situatie.

Ik heb click and collect bij de action en ik weet gewoon bijna zeker dat ze het niet gaan hebben. Maar kan die klojo’s dus ook niet bellen dus op hoop van zegen.

Een vriendin vroeg vorige week wat ik voor mn verjaardag wil dus heb gewoon wat random dingen opgenoemd zoals knoopjes , ritsen garen enzo. Nu is zij heel creatief dus ben zo benieuwd haha.

3 likes

Love dat we op werk met kerst altijd VVV-bonnen krijgen. Heb nu sushi besteld en bij bol.com een nieuwe satisfyer.

14 likes