En @Luzarl
Ah schijt. Dan maar snel gaan kijken voor een hordeur
Oh ja makes perfect sense. Fijn dat mijn poëzie erkenning vindt.
Zijn er klantenservices waar niet van die moeilijk irritante popi jopi’s werken die allemaal denken dat ze met mij in de zandkbak gespeeld hebben? Mijn god, net weer zo een. Echt flikker op joh, werk aan je interpunctie en klantvriendelijkheid.
Waarom denk ik toch elke keer weer dat er een mascara bestaat die mn wimpers wel omhoog houdt? Ik haat mn wimpers😭
Oh en ik heb peel off wenkbrauwspul op en vind t eng
Ik heb heb dat ook sinds die update, zo irritant
Duuuss… dansen is ergens in the middle of nowhere. Laaaat maaar K.rona
Ik lig nog in bed serie te kijken
Dankzij Insta reels heb ik nu “Nyan, Ichi - Ni - San, Nyan , Arigato” in mijn hoofd
Gebruik je normale of waterproof mascara?
Ik krul mijn wimpers altijd en als ik dan normale mascara op doe zakt alles binnen drie seconden weer in maar met waterproof niet. Wel waterproof van bijv maybelline, essence/catrice waterproof laat alles ook inzakken
Arigato is Japans voor dankjewel. Ichi ni san= 1,2,3 . Nyan word volgens mij vaak gebruikt voor katten. Stukje van dit liedje word vaak gebruikt bij filmpjes;
Ja sowieso altijd waterproof. Heb ze zelfs eens laten liften en dat effect was ook echt minimaal. Maar mn oogleden duwen mn wimpers ook gewoon weer omlaag ofzo. Misschien als ik dat niet zou hebben dat t prima wimpers zouden zijn. Al zit er nogsteeds nul natuurlijke krul in.
Gebruik je al waterproof mascara? Dat is bij mij de enige oplossing met normale mascara is het hier ook een treurige bedoening
Edit: Oh lol, had nog niet verder gelezen en zie dat je dit al hebt geprobeerd. Nou dan nog even mijn fsvoriete mascara’s: too faced better than sex (eventueel de l’oreal dupe) of maybelline the rocket (als die nog bestaat)
Ik ben niet eens linkshandig maar dit doe ik wel altijd met links
Ik krijg vandaag waarschijnlijk iets binnen met
VOORNAAM ACHTERNAAM ACHTERNAAM ACHTERNAAM
geen idee waar het fout is gegaan.
Ik heb dinsdag een eerste tinderdate en hij gaat vandaag op afspraak naar de Action en ik heb gevraagd of hij wil kijken of ze de befaamde eeltsokken hebben. Mocht de date stom zijn, kan ik hopelijk over een paar dagen terecht in het TMI topic.
Win-win.
Dus na de date valt er sowieso iets af te trekken, of velletjes van je voeten offehhhhh
Ik heb voor die drie dagen zon geen kracht om de hele tuinset buiten te zetten dus nu zit ik heel skeer op een eetkamerstoel in de zon in de tuin. Ach ja, zon is zon.
Vanmorgen hele discussie met de mevrouw van de Bruna of een pakje wel of niet door de bus zou passen.
Zij: nee.
Ik met mijn postbezorgersoog: ja (met misschien wat proppen)
Overigens had ik hem gewoon als pakket gefrankeerd dus die discussie was vrij zinloos.
Die emoji reacties werken bij mij niet (meer). Ze komen wel tevoorschijn maar als ik er op 1 klik gebeurt er niks. (computer).
ff getest hier werkt het nog wel