Wat je even kwijt wil #50

Oh zo kun je hem ook nog lezen ja. Ik voel me door deze formulering alsof ze me van iets beschuldigt.

1 like

Dat zijn vaak opleidingen mbo verpleegkunde of helpende en ik wil graag het sociale werkveld in.
Misschien dat ik een thuis of deeltijdstudie naast werk zou kunnen doen icm die baan zodat ik als ik wil alsnog naar het hbo kan doorstromen.

En zijn er nog mogelijkheden voor interne opleidingen oid of is daar wel echt een MBO of HBO voor nodig? Zoals hier al gezegd zou ik anders ook kijken naar wat mogelijk is qua MBO BBL, dan heb je beide.

Ja wel wat en het aanbod is ook vooral beperkt tot a merken.

1 like

De medewerkers staan klaar in het magazijn en als de order binnen komt pakken ze gelijk de spullen uit het schap en stappen ze op de fiets. Ieder magazijn bedient een specifieke buurt/wijk, waardoor ze vrij rap bij je kunnen zijn.

1 like

ohh volgens mij heb ik per ongeluk een kantooraffaire ontdekt! Juicy! Kan me nu ook zo slecht op mijn werk concentreren

66 likes

Heb net voor het eerst in jaren geskeelerd en ben binnen 1 minuut op mn plaat gegaan!! Nu op de bank mijn schaafwond bekijken :heart_eyes:

22 likes

@Konijntje @Mexi maar dan moet je zeker wel in een stad wonen? Ik woon ergens in een gat waar nog geen bus doorheen rijdt in het weekend :rofl:

1 like

Zo ik ben echt niet vooruit te branden vandaag. Lig nu weer op de bank tot mijn volgende overleg. Pff moet wel veel doen maar echt zo’n dag dat het niet lukt

3 likes

Omg een uitje, ik ga zondag naar de keukenhof :tulip:

30 likes

Hier ook niet vooruit te branden. en als ik dan eindelijk met iets bezig ben dan is het echt zo van; OE ik moest hier ook nog ff kijken en uiteindelijk kom ik weer op het forum of social media. en dan ; oja ik moest wat doen.

Ja haha dat heb ik ook, zo afgeleid steeds. Nou ja ik haal het morgen wel weer in.

1 like

Het stomme is ook dat hij op de website van de keukenhof lijkt te kijken, wat een helder lichtje

10 likes

Net even iets te veel geld uitgegeven bij Superbra maar ben zoo blij met bh’s die gewoon goed passen. Ik trok m’n eigen bh ook weer aan na de fitting en dacht echt :flushed::flushed:

26 likes

Ik voel me blegh ineens en ik wil eigenlijk gewoon naar bed om morgen pas weer wakker te worden. :frowning_face:

Dit had ik ook de eerste keer mi gado, snap echt niet hoe ik zolang daarmee heb kunnen rondlopen en dacht dat alles wel prima was

2 likes

Hahaha echt hoor! Vooral de omvang, kan echt zwemmen in m’n oude bh’s :joy:

2 likes

Eej ik heb over 4 dagen 9 maanden met mijn vriend. Nee dat is niet echt lang maar het is langer dan mijn vorige relatie. :sunglasses::sunglasses:

11 likes

Mijn vriend is echt slim, hij had vandaag een digitale heidag en borrel en hij heeft allemaal break-out rooms gemaakt maar zichzelf nergens ingezet

92 likes

Misschien moet je even een dagje vrijnemen van het leren en iets ontspannends gaan doen! Dat is namelijk ook belangrijk om een toets goed te kunnen maken.

7 likes