Wat je even kwijt wil #50

Dit keer wel. Ik denk dat door die eerdere situatie de boel gewoon flink ontspoord is of zo.

Zo, echt he, superheftig. En ook inderdaad die angst in de ogen van die jonge kinderen, wilde er echt een potje van janken.

Vind het zo knap en bijzonder hoe die oudste kinderen erover praten en hoe ze ermee omgaan. Zo sterk.

5 likes

Echt zo schattig dat de twee jongens als ze naar hun jongere broer en zusjes gaan dat ze dan hun zus opbellen om te vragen hoe ze zich een houding moeten geven bij binnenkomst, hand geven of niet? :pleading_face:

6 likes

Heb samen met een vriendin een smashroom geboekt om elektrische apparaten naar de tyfus te meppen. Zo zin in.

30 likes

Dit klinkt echt fantastisch en vet origineel als uitje. Ga ik onthouden, veel plezier!!

1 like

Oeh, date 2 staat.
En hij zegt er gewoon plannen voor af anders vond hij het te lang duren… :relieved:

(waarom is er eigenlijk geen date topic)

2 likes

Dat is er wel! Het leed dat daten heet. Kun je nog niet in members only misschien?

1 like

Vreselijk. Ik vraag me eerlijk gezegd echt af waarom het nodig is om dit uit te zenden. Is gewoon kindermishandeling, walgelijk

1 like

ohhh dankjewel! volgens mij wel, ik ga het eens even uitzoeken!
Edit: Komt bij mij niet te voorschijn in zoekresultaten?

Mijn moeder noemt haar rollator ‘Rolly’. ‘ik heb nog gewandeld met Rolly’ zegt ze dan :heart:

9 likes

Even de FAQ lezen

2 likes

Ik heb je erin getagd, zie je dat?

Nee ik krijg der ook geen melding van alleen van de antwoorden hier in dit topic?
Schermafbeelding 2021-04-07 om 23.05.57

1 like

Ik zie dat je nog niet bij het members only deel zit, dat moet je even aanvragen anders zie je die topics en meldingen niet. Dat kan als je 50 posts hebt en 30 dagen of langer op het forum zit.

Hoe kan ik toegang aanvragen?

1. Ga naar het groepen-overzicht . (Je kunt daar ook via het menuutje met de drie verticale strepen rechts bovenaan het scherm komen - optie Groepen .
  2. Klik daar bij de groep FF_regulars op het knopje Request : 35

Je verzoek komt dan bij de moderators terecht die je toegang zullen geven. Alle aanvragen worden handmatig goedgekeurd. Je krijgt een reactie binnen 3 dagen

1 like

thanks for the help iedereen! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Mijn kleinste konijn ligt tevreden te snurken.
Hij kan altijd zo lekker liggen pruttelen.
Zijn pleegmoeder noemde het ook liefkozend snurkelen

8 likes

Ik zag vanavond een ‘bui-loos’ moment, de wind was verdwenen en de sterren stonden fel aan de hemel en ik dacht fuck de avondklok. Heb een uur lang gewandeld met muziek in m’n oren en echt genoten van de frisse lucht en voel me nu echt zoveel beter. Ik hou me al een jaar lang aan alle regels maar ik dacht nu echt ff, zoek het uit!
Ben verder ook niemand tegengekomen.

40 likes

Ik ben zo blij! Ik zit nu op een tijdelijke functie in een bedrijf, en dat is eigenlijk onder mijn niveau. En nu ving ik laatst al wat op en hoorde ik mijn naam vallen en dacht al van: oké… Nu is er ook al een groep afgevallen maar ze zijn blijkbaar dus zo tevreden over me dat ze me een interne opleiding willen aanbieden.

En laatst had ik een online meeting voor een functie bij een grote maatschappij en dat ging super goed en ben de eerste twee rondes doorgekomen. Nu krijg ik twee weken lang een interne opleiding om alles te leren over de producten die ze aanbieden etc. Dus deze bitch zit maandag gewoon weer lekker op kantoor. Na een fucking jaar mag ik gewoon weer een keertje naar kantoor.
Wat een feest :partying_face:

Nog even kijken hoe ik dat allemaal ga plannen maar daar is gelukkig alle ruimte voor want beide parttime functies. Ben zo trots op mezelf!

52 likes

Wat een leuk idee! Een vriendin heeft wel eens gezegd dat ze altijd jaloers is op acteurs die een hele set in elkaar mogen slaan, dus dit is een ideaal alternatief. Veel plezier!

2 likes

Ugh weer werken vandaag na lang vrij te zijn geweest.