Wat je even kwijt wil #50

Ik vind het zo stom dat op een andere forum sommige mensen niet meer normaal tegen mij kunnen doen omdat ze mijn vriend (die daar ook lid is) niet mogen. Ik begin dit echt zo stom te vinden. :frowning_face:

(Terwijl er daarvoor niks aan de hand was)

2 likes

Weet niet of je wat meer over de context wil vertellen?
In ieder geval is het stom om iemand niet leuk te vinden door de acties van iemand anders!

Hij is gewoon beetje een boefje daar (krijgt ook regelmatig een ban haha). Er valt gewoon weinig meer te zeggen eigenlijk, sinds ik met hem een relatie heb doen sommige users waar ik altijd gewoon goed mee was ineens afstandelijk omdat ze dus mijn vriend niet mogen (en mij beter gunnen bla bla).

Haha ik had dat ooit. Branden natuurlijk, toen ik ze savonds uit deed. De volgende dag was ik het alweer vergeten, maar brandde natuurlijk weer verschrikkelijk met in doen. Ik dacht, de peper zit vast nog op de lens. Kak, maar ik had nog nieuwe lenzen. Die in doen, opnieuw godsgruwelijke branden. :sob: Kwartje viel, het zat natuurlijk nog aan mā€™n vingers. Haha. Dus toen nog een nieuw pakje lenzen opgemaakt en mijn vriend ze in laten doen. :joy: Wel van geleerd overigens. Ik snij pepers nu altijd met een plastic zakje om mā€™n hand. :hot_pepper:

Hete peper gesneden? Met deze 7 tips krijg je het pittige weer van je vingers | RTL Nieuws.

Misschien helpt een van deze tips!!

1 like

Lili Jasmin op YouTube!

@Max ben je al begonnen? :smiley:

2 likes

Het is vrijdagavond en op tv is 2 voor 12 te zien of een epstein docu, of bed & breakfast.
Wat een mogelijkheden. De avond is jong

9 likes

Jaja, spannende tv!!! Ik zou persoonlijk voor 2 voor 12 gaan want Astrid Joosten is nog steeds hot.

4 likes

Of team spoedeisende hulp ook sowieso veel ups & downs!!

Ik snap wel weer waarom ik geen tv kijk in het weekend is het aanbod extreem matig

1 like

oh man wij gingen op kantoor die dingen meenemen en iedere dag kijken of er wat mee gebeurde. tot er daad werkelijk die shit ging groeien en vergaten. the end.

2 likes

Ik was vroeger bang dat ik ā€˜teveel benā€™. Te aanwezig. Vandaag zei iemand tegen mij: ā€˜je bent wel altijd erg veelā€™. Au.

3 likes

Doordat hier DJVT werd genoemd zit ik weer met Hollereer in mijn kop. Gerda? Bep? Gerda, heb jij nog compote in de voorraadkast? komproen? Nee compote! :joy:

13 likes

Te aanwezig? mensen die dat vinden hebben zelf iets om mee te dealen. Neem het maar als een compliment dat vandaag bevestigd werd!

6 likes
Samenvatting

Met suiker in een potje met zoā€™n wek wekdingsel
Van voor de oorlog lieverd. TREIN?!

Wie ik laatst zag op de overloop? Een neger??? Ik heb de politie gebeld!!! Het was een hele grote zwartjoekel

1 like

En ineens krijg ik een briljant idee door gestuurd van het universum. Als ik mn tinder in dubai zet zou ik nog wel eens een rijke man aan de haak kunnen slaan.

38 likes

Doet me denken aan miss travel. Ik ken iemand die dankzij die site mooie reisjes heeft gemaakt, gefinancierd door mensen uit Dubai

2 likes

Money mindset

5 likes

Eerlijk zullen wij alles delen

5 likes

Neu. Zoek je eigen sheik.

8 likes

Door turbostuderen ben ik nu helemaal op en dan neemt de twijfel alles over, dus nu maar een blikje opengetrokken met iets dat ik alleen had gekocht vanwege het etiket. Ik wil eigenlijk slapen maar mag pas rond 10en naar bed. Anders sta ik om 4 uur alweer op :joy:

2 likes