Wat je even kwijt wil #50

Uurtje geleden kwam ik thuis en iets verderop in mijn straat zag ik voor iemands deur 2 politieauto’s staan en een stuk of 6 agenten, wat agenten die op scooters door de straat reden… ben dan altijd zo nieuwsgierig wat er aan de hand is.

3 likes

Jeetje wat naar zeg. Heel bijzonder om op die manier aandacht te vragen.

Ga dr heen die live verslag in het nieuws topic!

1 like

Misschien zijn er aanwijzingen te vinden op p2000

1 like

Lol jij bent hier degene die in meerdere posts met vele alinea’s uitgebreid jouw relatieperikelen heeft beschreven he en precies op die inhoud wordt treffend gereageerd :exploding_head:

6 likes

:relaxed: Heel tevreden over mezelf dit weekend. Heb echt veel gedaan (waaronder een manuscript van bijna 100.000 woorden lezen in een paar dagen).

8 likes

Niks helaas! Wel handige site.

Ja sorry las het verkeerd maar dat over vreemdgaan hoorde is destijds zo vaak​:joy::sweat_smile:

:joy:

We hebben een hondenknuffel besteld om van een afstand mee te oefenen met onze hond omdat hij bang is voor honden. Maar nu schrikken we ons zelf dus steeds helemaal de tering als we een kamer binnenkomen waar die staat haha hebben nu maar een plank leeggemaakt in een kast zodat we ons niet 10 keer per dag kapot hoeven te schrikken

afbeelding

34 likes

Negatieve coronatestuitslag!

Zo fijn om net voor het slapen nog even die uitslag binnen te krijgen

20 likes

Katten: nou het is bijna 4:00 tijd voor Parkour.

Zijn ze eindelijk stil begint vriend te snurken. Ben in twijfel om maar gewoon op te staan. Zucht

9 likes

Ik weet dat de huizenprijzen overal heel hoog zijn nu maar ik word er zo moedeloos van. Ik zou zo graag een huis willen kopen in de buurt waar ik nu woon, of überhaupt deze stad. Maar gewone normale gezinswoningen zijn letterlijk over een miljoen hier, echt wtf. Op een paar minuten lopen van mij stond een huis te koop dus ik zocht het op via zillow, net verkocht voor 1,5 miljoen :neutral_face:

En dit zijn geen villa’s, gewoon huizen met een tuin en garage.

2 likes

Volgens mij zijn hier heel weinig leden die meedoen (ik ook niet!) maar voor wie het aangaat: Ramadan Mubarak, fijne maand! :hugs:

26 likes

Zuid-Limburgse forummers, wat zijn leuke dingen om te doen in de omgeving? Ik zit dit weekend in Geulle :blush:

Je kuiten trainen op de berg daar :stuck_out_tongue:
Ik zou vooral zeggen genieten van de natuur daar. Of rondje door Maastricht/Valkenburg lopen.

1 like

Ik zie opeens overal Ramandan mubarak staan ipv Ramadan. Wat betekent Mubarak? Weet jij dat toevallig?

Google zegt: Have a blessed Ramadan

Ramadan Mubarak means Have a blessed Ramadan
Ramadan Kareem means Have a generous Ramadan

4 likes

Ik ben niet @boemboem maar mubarak betekent iets als gelukkig of gezegend, je wenst iemand dus een goede Ramadan toe!

2 likes

Aha. Bedankt voor je reactie

1 like