Wat dacht je van wifi. Hoe de fuck kan iets onzichtbaars door de lucht zweven en zorgen dat ik netflix kan kijken.
@nello mijn voorlopige standpunt is dat ik het niet geloof allemaal
Wat dacht je van wifi. Hoe de fuck kan iets onzichtbaars door de lucht zweven en zorgen dat ik netflix kan kijken.
@nello mijn voorlopige standpunt is dat ik het niet geloof allemaal
Ik heb het deeg voor gestoomde (vegan) bolletjes voorbereid en ben echt benieuwd naar het resultaat! Eerste keer ook dat ik m’n schattige stoommandje kan gebruiken.
Waarom heb ik nou bloedneuzen als ik ongesteld ben, dat bloed komt nu letterlijk uit alle gaten joh.
Hoe de fuck, nou, gewoon neuken. Netflix and chil.
Dus ik gezond doen. Al mn social media kanalen “Kijk chips!”
Ohh dit inderdaad… als ik daar over na denk voel ik me gewoon fysiek naar worden. Snap niet dat je daar je werk van kan maken, maargoed dat denk ik wel van meer beroepen
Aaahhh het filmpje en interview staan online
Ja ik heb een uitkering dus dat bedrag is vrij laag. Verder wordt er niks vergoed van mijn tandartsdingen dus heb het maar gewoon ingevuld. Volgens mij heb ik het goed gedaan.
Omg ik denk als ik ooit mijn oven/gasfornuis van zijn plek haal dat ik echt ga kotsen. Zijkant van mijn keukenkastje is ook niet om aan te zien zag ik net. :’) Vet kut dat je daar allemaal zo moeilijk bij kan.
Mijn ouders komen ineens onverwacht langs en het is hier een INTENSE zooi
Concerten in deze tijd. Was april 2020. Toen september 2020. Daarna september 2021 en nu eindelijk in april 2022.
Ben benieuwd of het dan doorgaat.
Mijn band was lek vanmorgen dus ik ging lopend naar werk want het was toch lekker weer, net terug ook gelopen, maar ik had uiteraard net vandaag weer eens hakken aan en nu voel ik mijn tenen niet meer 🥲 en mijn ene teen is ook heel erg gaan bloeden en ik had mijn lievelingssokken aan
Volgende week eindelijk naar de kapper
Onlangs beyond meat ’ gehakt’ wat ik dus kapotsmerig vond. Dus ik probeerde zojuist de vegan rul variant van de AH. Maar die is dus op basis van soja dus nu heb ik weer een jeukende bek. Zonde wel. Zou sowieso al nooit vegan kunnen worden, want kaas (love it) en ook gevoelig/allergisch voor soja, peulvruchten, pinda’s en noten. Maar dit gaat dus al niet, best stom.
Haha ik ben ook zo benieuwd waneer dat weer door kan gaan. Ik had er een in maart 2020, werd september 2020, toen februari 2021 en toen juni 2021. Maarja die gaat ook ongetwijfeld niet door, maar dat is gek genoeg nog steeds niet officieel.
Ik zou morgen toch even bellen en advies vragen
En nu is mijn manuscript echt naar de uitgever en ben ik niet meer de enige die het leest. Ik hoop echt dat ze het wat vinden. Doodeng is het.
@Nox Hier hetzelfde met een concert
Heb je het zelf geconcludeerd als blaasontsteking of is je urine al getest? Zou morgenochtend wel even de huisarts bellen om iig even wat urine in te leveren als dat nog niet is gedaan. Als er dan ontsteking wordt aangetoond geven ze voor zover ik weet meestal wel meteen antibiotica eigenlijk? En even opletten of je geen koorts krijgt.
Gewoon bellen hoor, je moet niet een week blijven rondlopen met een onbehandelde blaasontsteking want dan loop je ook nog het risico dat je last krijgt van een opstijgende urineweginfectie die uitmondt in een nierbekkenontsteking oid.
Was net naar de Ikea en het was weer een heerlijke clowneske vertoning. Had m’n hele kar vol met troep, dus ik kom bij de kassa en begin alles in een backpack en canvas tassen te laden. Zegt een medewerker tegen me dat ik moet doorlopen naar de auto om daar in te laden. Dus ik zo, maar ik ben op de fiets.
De medewerker:
Ik:
Maar eind goed al goed, heb als een pro alles er in kunnen passen en het naar huis fietsen ging nog ook best soepel.