Ik ben zojuist bevallen van een van mijn grote afstudeeropdrachten.
. Hopelijk snel presenteren en morgen aan de volgende opdracht.
Ik wil Seaspiracy ook gaan kijken, maar kijk er totaal niet naar uit. Eet zelf ook geen vlees en vis meer, maar wil toch even de feiten zien.
Ik vind dat Adidas-sneakers tegenwoordig wel van slechtere kwaliteit zijn dan airmaxjes van nu en vele jaren geleden. Dit was mijn spreekbeurt.
Eindelijk lekker voor een paar uur het krot voor mij alleen want mijn cavia is naar zijn ouders. Ik word soms een beetje gek van zijn onzin. Ik ben zo moe!
Ik werk de laatste tijd zoveel en met m’n studie er nog naast heb ik nooit echt vrije tijd en als ik dan dus iets anders doe dan epibreren of studeren voel ik me slecht (schuldig).
Nu heb ik steeds vaker een piep in m’n oor en deze hele week een trillend ooglid, vraag me af of dit lichamelijke tekenen van stress zijn.
Ik weet dat ik moet minderen maar ik weet niet hoe. Ik moet m’n werk goed doen want ik draag verantwoordelijkheid voor honderden leerlingen (ik had eerst RGK getypt maar wordt gelinkt naar rgk ) en ik wil heel graag blijven maar ik heb slechts een tijdelijk contract. Maar ik moet ook afstuderen dit schooljaar want anders heb ik of 3 jaar weggegooid of moet ik volgend jaar 6000+ euro gaan betalen om het af te ronden.
Gelukkig nu een paar dagen vrij.
Misschien de aankomende dagen toch wat ontspanning in te plannen. Ik heb vaak last van trillende ooglid bij stress en vermoeidheid. Een nacht goed doorslapen en uitslapen helpt mij al ontzettend veel.
Trillend ooglid is bij mij echt een teken van te veel stress/te weinig slaap/niet goed genoeg slapen. Misschien kun je ergens binnenkort wat tijd voor jezelf vrij maken en goed op je slaap letten?
Goeie stap hoor, air max sowieso beter dan all stars. Zit lekkerder en zijn nmsvpeer vind ik
Nee dat denken jullie maar hakke annie’s
Ik draag nog alleen chuck 70, die zijn duurder maar wel een stuk steviger vind ik dan de ‘normale’
Omdat wij ‘m zat zijn
Dan Viktor graag
Tom Waes?
Ik zag trouwens op Facebook laatst een bericht van een Belgische zender en was een filmpje van eh die man van het kasteel van Sinterklaas die dan een verhaal voorlas aan die meisjes (Bart???) en hij stond voor een klas tieners, de tieners moesten zich omdraaien en toen kwam er een zanger (knappe lange vent in lichte trui, dus ik was natuurlijk geïnteresseerd) en dan moesten de tieners raden welk liedje en welke zanger het was. Die zanger kon allerlei Belgische zangers nadoen dus die kinduren waren helemaal verbaazd dat het 1 man was. Weet iemand welk programma ik bedoel
Merci!
Kunnen jullie Viktor aub naar een ander land dan Nederland exporteren? Ik vind hem zo irritant en ik zie hem tegenwoordig overal verschijnen (of misschien ligt dat aan mij).
Ik heb aan samson en gert gevraagd of zij hem misschien wouden ruilen. Wij kregen daarvoor het woord amai
Weet je wat ik het allernmsvpeste vind aan samson en gert. Dat we hier altijd moeilijk doen over volwassen namen bij RGK en andersom.
Maar ondertussen vinden we “Gertje” doodnormaal
Sst ik ben nog aan het ontkennen dat ik ouder ben.
Ofnja eigenlijk vier ik al voor de 3ex mn 26e bday want ik tel die lockdown niet mee.