Wat je even kwijt wil #50

Dit is toch ook voor musicals nog een schande?

2 likes

Uitstekend idee

2 likes

Bestaat er een dergelijke classificering in de wereld van musicals ja? :stuck_out_tongue: Maar prima, spuien we hier verder godverdmm

Edit o nee toch in musicals topic

2 likes

godverdmmha, die teksten onderin beeld ook bij The Passion.

Mag die Passion please ff ergens anders heen, echt irri als dit 1 grote passionslowchat wordt voor de veenmollen die dat niet kijken. Er is een hele tv categorie veenmollen

25 likes

amai nee Marco Borsato.

Die BN’ers die er aan meedoen zijn ook zo pretentieus erover, alsof het een of ander ontzettend prestigieus project is. Jullie staan gewoon cheesy popliedjes te zingen en een christelijk verhaaltje te verkondigen hoor.

Het beste moment is toch nog die lyric flub van Anita Meijer jaren geleden, “Niemand weet waarom sletten pijpen in de kou”.

3 likes

Heeft Trijntje een kardashian lichaams ingreep gedaan?

4 likes

Ik haak af, een groot cringe festijn. Gelukkig begint het debat straks weer

2 likes

1 juno grappen met 6/7 jarige RGK :joy::joy:

1. Er lag een spin op mijn bureau godverdmm
  2. Juf je veter is los, godverdmm ik heb geen veters, maar die van joi zijn wel los (kind kijken nog ook :woman_facepalming:t3:)
  3. Zoek de verschillen werkblad (met 0 verschillen), duurde 5 minuten en ik ging stuk godverdmm godverdmm godverdmm godverdmm

En wetende dat deze post aangepast wordt met andere woorden is het mooiste van de dag godverdmm

41 likes

Ik heb vanmorgen tijdens het epibreren het woord caviain gegoogeld, omdat ik dacht dat het een woord was wat bij de Belgen vandaan kwam en ik het daardoor dus niet kende (oogt namelijk een beetje Frans).

23 likes

Ik vind godverdmmgodverdmm bij jou extra grappig omdat je niet het type bent voor een bericht vol scheldwoorden

Love it

11 likes

Ach wat rot, weet zeker dat jij belangrijk bent voor de mens.en om je heen maar het is niet leu.k als ze je op zo’n toch wel spannende dag niets sturen of even succes wensen. Ik hoop dat je dag goed is gegaan, zet 'm op op je tweede dag morgen! :four_leaf_clover:

3 likes

Jezus ik kwam er echt veel te laat achter dat die woorden veranderen als 1 juno grap en ik ga echt kapot van het lachen om alle berichten godverdmmha dit is wel echt geniaal

6 likes

Ojaaaaa :cry:

1 like

Hadden we amaiaat al op de lijst? en amaieving

Edit: om.gaat dus. En om.geving
Edit2: amai dit is wel echt heel slecht. Maar om.g.eving laat maar dit :joy:

3 likes

Ik draag al 20 jaar allstars en volgens mij is de kwaliteit de afgelopen 2 jaar nog verder achteruit gegaan.

Hier tranen van het lachen door het caronatopic :laughing:

Net Seaspiracy gekeken en heb zeker 3x moeten huilen. Ook al eet ik sinds 2014 geen vlees of vis meer (na het zien van Cowspiracy)

2 likes

Is het nog heftiger dan Cowspiracy?