Wat je even kwijt wil #50

Oke maar wanneer kan ik het allemaal gebruiken dan?

Als omg dus, maar zie het veel vaker en kan het niet helemaal plaatsen. Pls help

Nee joh, als ik mezelf in een regenboog pakje hijs en ga zingen is er echt geen enkele Verhulst(überhaupt man) die denkt “Hey die wil ik” :joy:

1 like

Ik ging als tiener naar alle Nederlandse optredens van Nailpin en dan stond ik daar met nog een tiener en voor de rest ongeïnteresseerde stamgasten van 50+ van de kroeg waar ze optraden. Maar was wel een garantie op een handtekening achteraf heuuuu

1 like

Gefeliiiii @Soy.peor ik drink een cidertje op je!

1 like

:tada::tada::tada:Gefeliciteerd!

2 likes

Fucking slappe hap debat. Wil 't afkijken maar kukel nu echt in slaap. Teleurgesteld in veel. Maar positief verrast door duo Ouwehand & Simons!

Er komen op mijn tijdelijke school twee vacatures vrij, dus ga vandaag bij m’n directeur aangeven dat ik volgend jaar ook nog graag zou willen blijven.
Vind het zó spannend, halve nacht niet geslapen :fearful:

18 likes

Het zet je weer flink aan het denken hoe deze wereld in elkaar zit :exploding_head: En er zaten een paar heftige stukken in. Maar Cowspiracy heeft destijds zo’n impact op mij gehad waardoor ik meteen gestopt ben met dieren eten. Dat was nu natuurlijk niet omdat ik al geen vis at.

2 likes

Gefeliciteerd!:tada:

Geniaal idee

1 like

Felicidades Pepe @Soy.peor

En m’n test is negatief dus ik mag uit quarantaine :partying_face:

21 likes

en @Florence dank jullie wel <3 het is heel goed gegaan gisteren :blush: En vooral het is zoveel leuker dan het werk wat ik eerst deed.

2 likes

Ongeveer al mijn collega’s zijn vrij, heerlijk rustig nu al. Ga echt niet teveel doen vandaag.

Gefeliciteerd @Soy.peor!

3 likes

Mijn vriend werkt nog steeds vanuit huis en gaat dan met koffie in bed zitten om rustig wakker te worden. Laatst heeft hij zijn arm enorm verbrand omdat het was omgevallen, dus je zou denken dat hij vanaf nu voorzichtig zou doen. Ik hoor net voor de zoveelste keer zijn beker omvallen en koffie op de grond kletteren :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

En ik kan natuurlijk al raden hoe hij maandagochtend gewoon weer de dag start.

3 likes

Waarom zijn lange mannen op te kleine fietsjes zo grappig

12 likes

Sinds ik mijn verjaardag van Facebook afgehaald heb is een van mijn beste vriendinnen ‘m vergeten gister 🥲

3 likes

Mijn man kreeg net een paasontbijt thuisbezorgd dus net lekker samen ontbeten en nu lig ik weer in bed want ben vrij, heerlijk dagje zo.

7 likes

Ik krijg nog steeds de 1 ap.rilwoorden hier :neutral_face:

Ik heb de luxe dat ik nu een extra lang weekend heb (4 dagen vrij vanwege goede vrijdag en tweede paasdag). Maar ik zit zo in mijn maag met mijn werk. Ik moet het echt even loslaten, want dit is niet goed voor me.

2 likes

48 likes