veenmollen
caviaen
Xaxxaxaa top verjaardag nu al.
veenmollen
caviaen
Xaxxaxaa top verjaardag nu al.
Gefeliciteerd
Maar er is geen manier op aarde om geil OTTO-JAN te kreunen.
Griekse manier om te lachen watn als ik het in het nederlands doe krijg je dit.
Hahahaha . En dat is natuurlijk niet netjes op goeie vrijdag. Oh het is terug veranderd…
Niet eens amai
Rip tatta🥲
Aaah deze ga ik wel missen
Gefeliciteerd!
Stel dat alles met terugwerkende kracht weer verbeterd zou worden! Dan zouden we vast mensen kunnen ontmaskeren die dachten ongestraft niet mijn probleem ipv sorry te kunnen zeggen hahaha
Ik heb net de zwanenhals van de wasbak in de badkamer losgemaakt en naast dat ie zwart was van binnen(), zat er ook een stukje elektriciteitskabel en een inbussleutel in. Zoveel vragen wat de vorige bewoners van mijn huis hebben gedaan bij die wasbak.
En het besef dat ik net viezigheid en haren van een vreemde op heb zitten ruimen maken het er ook niet beter op.
Heb veels te veel wodka op terwijl ik morgen gewoon weer moet werken. Maar ja lang weekend hierna dus idc.
Oke maar wanneer kan ik het allemaal gebruiken dan?
Als omg dus, maar zie het veel vaker en kan het niet helemaal plaatsen. Pls help
Nee joh, als ik mezelf in een regenboog pakje hijs en ga zingen is er echt geen enkele Verhulst(überhaupt man) die denkt “Hey die wil ik”
Ik ging als tiener naar alle Nederlandse optredens van Nailpin en dan stond ik daar met nog een tiener en voor de rest ongeïnteresseerde stamgasten van 50+ van de kroeg waar ze optraden. Maar was wel een garantie op een handtekening achteraf heuuuu
Gefeliciteerd!
Fucking slappe hap debat. Wil 't afkijken maar kukel nu echt in slaap. Teleurgesteld in veel. Maar positief verrast door duo Ouwehand & Simons!
Er komen op mijn tijdelijke school twee vacatures vrij, dus ga vandaag bij m’n directeur aangeven dat ik volgend jaar ook nog graag zou willen blijven.
Vind het zó spannend, halve nacht niet geslapen
Het zet je weer flink aan het denken hoe deze wereld in elkaar zit En er zaten een paar heftige stukken in. Maar Cowspiracy heeft destijds zo’n impact op mij gehad waardoor ik meteen gestopt ben met dieren eten. Dat was nu natuurlijk niet omdat ik al geen vis at.
Gefeliciteerd!