Wat je even kwijt wil #50

Geniaal idee

1 like

Felicidades Pepe @Soy.peor

En m’n test is negatief dus ik mag uit quarantaine :partying_face:

21 likes

en @Florence dank jullie wel <3 het is heel goed gegaan gisteren :blush: En vooral het is zoveel leuker dan het werk wat ik eerst deed.

2 likes

Ongeveer al mijn collega’s zijn vrij, heerlijk rustig nu al. Ga echt niet teveel doen vandaag.

Gefeliciteerd @Soy.peor!

3 likes

Mijn vriend werkt nog steeds vanuit huis en gaat dan met koffie in bed zitten om rustig wakker te worden. Laatst heeft hij zijn arm enorm verbrand omdat het was omgevallen, dus je zou denken dat hij vanaf nu voorzichtig zou doen. Ik hoor net voor de zoveelste keer zijn beker omvallen en koffie op de grond kletteren :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

En ik kan natuurlijk al raden hoe hij maandagochtend gewoon weer de dag start.

3 likes

Waarom zijn lange mannen op te kleine fietsjes zo grappig

12 likes

Sinds ik mijn verjaardag van Facebook afgehaald heb is een van mijn beste vriendinnen ‘m vergeten gister 🥲

3 likes

Mijn man kreeg net een paasontbijt thuisbezorgd dus net lekker samen ontbeten en nu lig ik weer in bed want ben vrij, heerlijk dagje zo.

7 likes

Ik krijg nog steeds de 1 ap.rilwoorden hier :neutral_face:

Ik heb de luxe dat ik nu een extra lang weekend heb (4 dagen vrij vanwege goede vrijdag en tweede paasdag). Maar ik zit zo in mijn maag met mijn werk. Ik moet het echt even loslaten, want dit is niet goed voor me.

2 likes

48 likes

Hij heeft een anti lek beker nodig

10 likes

godverdmme veenmollen amai

hier nog niet helaas

20 likes

tring

4 likes

Zo fuckin irritant, kom ik op t werk. Sta ik niet op de kassaplanning. Dan denk ik altijd joe had net zo goed thuis kennen blijven.

Ik heb gister witte bolletjes laten bezorgen dus heb im lekker broodjes met pindakaas en hagelslag. echt festival vibes

7 likes

Kan ik je wat lauw bier aanbieden?

9 likes

Ik wilde vandaag wel wat doen met mijn leven maar mijn kat ligt zo lief bovenop me te knorren. Dus ja. Helaas

5 likes

Ik zag een vis en heb op de deurbel geklikt! Kijk wat een cutie :inlove:

Er was een hele school maar de rest kwam niet dichtbij genoeg

Schoolklas schaduwen

37 likes

Mag ik dan een flesje water zonder dop die ik dan of onhandig vast moet houden of in een keer leeg moet drinken.

3 likes