Hij heeft een anti lek beker nodig
godverdmme veenmollen amai
hier nog niet helaas
tring
Zo fuckin irritant, kom ik op t werk. Sta ik niet op de kassaplanning. Dan denk ik altijd joe had net zo goed thuis kennen blijven.
Ik heb gister witte bolletjes laten bezorgen dus heb im lekker broodjes met pindakaas en hagelslag. echt festival vibes
Kan ik je wat lauw bier aanbieden?
Ik wilde vandaag wel wat doen met mijn leven maar mijn kat ligt zo lief bovenop me te knorren. Dus ja. Helaas
Ik zag een vis en heb op de deurbel geklikt! Kijk wat een cutie
Er was een hele school maar de rest kwam niet dichtbij genoeg
Mag ik dan een flesje water zonder dop die ik dan of onhandig vast moet houden of in een keer leeg moet drinken.
Ja hoor, ik heb een dopje in mijn bh verstopt dus die mag je dan wel lenen
Bij sommige Belgische festivals mocht je wel je dop bij je houden.
Ik zal verder beloven dat er maar één toilet is voor heel FF.
FFijn die rij.
En ik zal wat takken neerzetten en een Hondt uitnodigen die Kees heet.
Mijn collega denkt dat een soort
is of zo. Daar ontstaan ook vaak bijzondere berichten door.
Ik vind het echt debiel maar ik vind pasen echt leuk. Ik kan dan makkelijk vrij krijgen en het is eigenlijk gewoon een ontbijt vreet festijn
Ohhh ik was Otto Jan helemaal vergeten, geen idee waar ik hem eigenlijk van ken maar kan me herinneren dat ik ooit een crush op hem had.
@Soy.peor Hieperdepiephoera! Gefeliciteerd🎂
Hahahah
Mijn ex dacht dat altijd zo’n fluitende smiley was van pompedompedom (ik heb geen goed voorbeeld van een smiley die het wel is. Weet iemand wat ik bedoel?)
Toen heb ik hem uitgelegd dat die smiley ook geïnterpreteerd kon worden als een kus, toen werd die een beetje bleek om de neus, want die gebruikte hij dus te pas en te onpas naar zijn collega’s, marktplaats berichtjes etc.
What the fuck was dit?! Monster van Utrecht? Krokodil?
Hij bleef echt zo een tijdje onder in beeld hangen en staren Eng visseding
Hahaha arme vis, heb je wel de deur voor hem open gedaan?
Veni Vidi Vissie