Wat je even kwijt wil #50

Hij heeft een anti lek beker nodig

10 likes

godverdmme veenmollen amai

hier nog niet helaas

20 likes

tring

4 likes

Zo fuckin irritant, kom ik op t werk. Sta ik niet op de kassaplanning. Dan denk ik altijd joe had net zo goed thuis kennen blijven.

Ik heb gister witte bolletjes laten bezorgen dus heb im lekker broodjes met pindakaas en hagelslag. echt festival vibes

7 likes

Kan ik je wat lauw bier aanbieden?

9 likes

Ik wilde vandaag wel wat doen met mijn leven maar mijn kat ligt zo lief bovenop me te knorren. Dus ja. Helaas

5 likes

Ik zag een vis en heb op de deurbel geklikt! Kijk wat een cutie :inlove:

Er was een hele school maar de rest kwam niet dichtbij genoeg

Schoolklas schaduwen

37 likes

Mag ik dan een flesje water zonder dop die ik dan of onhandig vast moet houden of in een keer leeg moet drinken.

3 likes

Ja hoor, ik heb een dopje in mijn bh verstopt dus die mag je dan wel lenen

7 likes

Bij sommige Belgische festivals mocht je wel je dop bij je houden.

Ik zal verder beloven dat er maar één toilet is voor heel FF.
FFijn die rij.

En ik zal wat takken neerzetten en een Hondt uitnodigen die Kees heet.

5 likes

@Soy.peor Gefeliciteerd​:confetti_ball::confetti_ball:

1 like

Mijn collega denkt dat :unamused: een soort :yum: is of zo. Daar ontstaan ook vaak bijzondere berichten door.

5 likes

Mehh, gewoon mehh. Zo’n dag is het vandaag.

8 likes

Ik vind het echt debiel maar ik vind pasen echt leuk. Ik kan dan makkelijk vrij krijgen en het is eigenlijk gewoon een ontbijt vreet festijn :sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face:

36 likes

Ohhh ik was Otto Jan helemaal vergeten, geen idee waar ik hem eigenlijk van ken maar kan me herinneren dat ik ooit een crush op hem had.

@Soy.peor Hieperdepiephoera! Gefeliciteerd🎂

1 like

Hahahah

Mijn ex dacht dat :kissing_closed_eyes: altijd zo’n fluitende smiley was van pompedompedom (ik heb geen goed voorbeeld van een smiley die het wel is. Weet iemand wat ik bedoel?)

Toen heb ik hem uitgelegd dat die smiley ook geïnterpreteerd kon worden als een kus, toen werd die een beetje bleek om de neus, want die gebruikte hij dus te pas en te onpas naar zijn collega’s, marktplaats berichtjes etc. :rofl:

26 likes

What the fuck was dit?! :eek: Monster van Utrecht? Krokodil?
Hij bleef echt zo een tijdje onder in beeld hangen en staren :confused: Eng visseding

17 likes

Hahaha arme vis, heb je wel de deur voor hem open gedaan?

6 likes

Veni Vidi Vissie

8 likes