Ja hoor, ik heb een dopje in mijn bh verstopt dus die mag je dan wel lenen
Bij sommige Belgische festivals mocht je wel je dop bij je houden.
Ik zal verder beloven dat er maar één toilet is voor heel FF.
FFijn die rij.
En ik zal wat takken neerzetten en een Hondt uitnodigen die Kees heet.
Mijn collega denkt dat een soort
is of zo. Daar ontstaan ook vaak bijzondere berichten door.
Ik vind het echt debiel maar ik vind pasen echt leuk. Ik kan dan makkelijk vrij krijgen en het is eigenlijk gewoon een ontbijt vreet festijn
Ohhh ik was Otto Jan helemaal vergeten, geen idee waar ik hem eigenlijk van ken maar kan me herinneren dat ik ooit een crush op hem had.
@Soy.peor Hieperdepiephoera! Gefeliciteerd🎂
Hahahah
Mijn ex dacht dat altijd zo’n fluitende smiley was van pompedompedom (ik heb geen goed voorbeeld van een smiley die het wel is. Weet iemand wat ik bedoel?)
Toen heb ik hem uitgelegd dat die smiley ook geïnterpreteerd kon worden als een kus, toen werd die een beetje bleek om de neus, want die gebruikte hij dus te pas en te onpas naar zijn collega’s, marktplaats berichtjes etc.
What the fuck was dit?! Monster van Utrecht? Krokodil?
Hij bleef echt zo een tijdje onder in beeld hangen en staren Eng visseding
Hahaha arme vis, heb je wel de deur voor hem open gedaan?
Veni Vidi Vissie
Ik kan echt zo goed tijd verspillen. M’n vader komt me halen, is 1,5 uur rijden dus ik ben me aan gaan kleden zodat ik nog even dingen kan doen. Maar ja dan ga ik weer op de bank zitten tiktok kijken en is er weer zo een half uur voorbij.
Nee ik durfde niet. Wie weet wat voor monster ik dan had doorgelaten. Wel op de bel gedrukt voor zeker-weten-vissen
Het water is trouwens inmiddels gelig zoals bij de monsterfoto. Er kwam net veel troep voorbij dus het leek alsof de sluis open was. Of er was gewoon eventjes veel troep en het is bewolkt geworden. Mysteries
En ja ik kijk al ruim een uur. Ben aan het werk en echt gemotiveerd vandaag.
Oh dit ga ik proberen! Vind keep opzich ook wel chill alleen is dat homescherm wat chaotisch met al die ‘posts’.
Edit: Het enige irritante is dat mijn evernote vol staat met screenshots, maar die neemt hij niet over in Notion…
Oeh dit is leuk! net als op de Veluwe website. Daar kun je dan de dieren die op de wildcameras voorbijkomen identificeren
Haha ja ze waren nog best groot op MySpace! Ik heb nooit zo goed in kunnen schatten hoe groot ze in België waren, maar ik denk dat ze bij de meeste mensen wel bekend zijn dan?
In het echt waren ze heel erg aardig, mijn moeder kwam me dan achteraf ophalen (heel cool) en dan knoopten ze ook gewoon een gesprekje met haar aan. Volgens mij heeft de bassist ooit met mijn moeder een hele poos over Sint-Niklaas gebabbeld haha.
Hahaha na vannacht zou ik willen dat ik uit België kwam
Ik vind die visdeurbel echt geweldig, zit al een half uur te gluren
Heb deze knappe streepvis (Baars?) al doorgelaten
Omg. Totaal vergeten om een bh aan te trekken. Al maanden niet meer in de trein gezeten of een bh aangehad. Dus nu zit ik met stijve tepels in de trein.
Ik kijk nu ook maar ik vind het creepy Zometeen drijft er opeens een lijk voorbij