Wat je even kwijt wil #50

Vraag me echt af waar ik last van heb. Kan de hele week al niks hebben, al paar dagen steeds bijna ruzie gemaakt met mijn vriend en ook met andere mensen en ik loop echt om alles letterlijk te janken. Wat is er mis met mij. :unamused: Ben niet ongesteld ofzo.

Was ook echt even bang van de week dat ik mijn relatie kapot had gemaakt met mijn emotionele chaggy gedrag. Ik word ook echt gek van mijzelf op dit moment. Gelukkig zie ik mijn vriend straks weer en kan ik hem heel veel knuffels enz geven. Hij vroeg wel heel lief of ik eerder die kant op wil komen ivm goede vrijdag.

Ja dat die is ook zo leuk! Ze hadden ook een keer webcams gehangen bij uilen.
Dit is die visdeurbel die hier ook al een paar keer was gedeeld

@anon50301661
Omg ik heb hem opgezocht en die zijn leuk! Awh nou voel ik me schuldig dat ik hem eng noemde en niet op de bel drukte :cry: En ik pretendeer nog wel een kattenmens te zijn. Het spijt me zeekat :cry:

1 like

Wat fijn zeg! Hopelijk voel je je geen loser meer want je hebt het onder andere zelf voor elkaar gekregen om zo’n leuke baan te krijgen, knap is dat! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Oh yes wat een goed nieuws! Ga vast een avond voor mijzelf reserveren met Strawberry Cheesecake en mijn bed :heart_eyes:

1 like

Echt de dag om onze Queen Sia te eren :raised_hands:

Ik snap hem niet?

1 like

Ooh wees blij!
Zij heeft toen de film Music uitgebracht die autisme slecht in beeld brengt en autisten niet eens kunnen kijken.

Mijne ook niet meer! :cry: Ben laatst nog langs twee andere appies geweest voor deze, maar ook die hadden hem niet (al weet ik niet of die hem ooit wel hadden want komt daar nooit).
Hoop zo erg dat deze smaak niet verdwijnt

1 like

Ja of peanut butter me up. Dat was mijn grote favo :frown:

2 likes

Je hoeft niet zo te skreeuwen

55 likes

zo mn ma heeft het wel bekende “He pap, ik heb een nieuw nummer” whatsappje gekregen.
Gelukkig heb ik haar iedere keer gezegd dat ze daar niet op in moet gaan en aan mij moet vragen of ik een nieuw nummer heb. dat deed ze nu ook.

Heb zin om ze zelf een of ander bullshit verhaal te gaan ophangen.

3 likes

Gefeliciteerd @Soy.peor :clinking_glasses::partying_face:

Haha gewoon terug appen van " oh lieverd ik dacht al ik kon je niet bereiken. Wil jij ff die 500 euro overmaken van laatst?"

11 likes

hahahahaha
Heb mijn moeder gezegd dat ze evenc ontact moest opnemen met de politie. maar die kunnen dus alleen wat als er om geld is gevraagd. Dan denk ik, neem dat nul-zes nummer dan alvast onder de loep.

Heb echt keihard zin om ze te trollen, misschien kan ik ergens voor zorgen dat ze de hele tijd gebeld gaan worden door een of andere dienst

1 like

“Jij bent die persoon die laatst ook een weddenschap afsloot van 17.000 euro en flink in de problemen raakte? Sterkte.”

2 likes

Doen, geef ze op voor een of andere telefonische enquête
Of bel ze zelf anoniem en zeg dat je van de GGD bent en dat ze een sekspartner hebben gehad die positief is getest op chlamydia.
Ik hoop echt dat ik zo iemand eens te pakken krijg. Lijkt me echt lachen

8 likes

Hoe was uw laatste neuk?

Sms 1 voor goed, 2 voor slecht, 3 voor ik ben nog bezig 4, ik ben heiliger dan de Maagd Maria voor Pasen.

2 likes

Ik heb al geprobeerd anoniem te bellen maar ze nemen niet op.

Iedereen: Neem geen contact op met oplichters
SoonSoon be like: Eat my shorts

7 likes

Mocht je trouwens anoniem willen bellen, even #31# voor het nummer gooien. Dan kunnen ze je nummer niet zien

3 likes

Ik heb nog nooit zo’n nepbericht gehad, maar zit te wachten op de dag dat het gebeurt zodat ik met zo’n oplichter in gesprek kan. Lijkt me echt geinig.

Heb wel een keer m’n vader geappt met de telefoon van een vriendin omdat mijn telefoon kapot was, of hij iets kon voorschieten wat je alleen kon betalen met creditcard (die ik niet had) en of het meteen kon want het had haast. Dat wou hij niet doen omdat hij niet vertrouwde. :joy: Terecht trouwens, had er totaal niet bij nagedacht hoe sketchy dat overkwam haha.

7 likes