Wat je even kwijt wil #50

Gefeliciteerd @Soy.peor :clinking_glasses::partying_face:

Haha gewoon terug appen van " oh lieverd ik dacht al ik kon je niet bereiken. Wil jij ff die 500 euro overmaken van laatst?"

11 likes

hahahahaha
Heb mijn moeder gezegd dat ze evenc ontact moest opnemen met de politie. maar die kunnen dus alleen wat als er om geld is gevraagd. Dan denk ik, neem dat nul-zes nummer dan alvast onder de loep.

Heb echt keihard zin om ze te trollen, misschien kan ik ergens voor zorgen dat ze de hele tijd gebeld gaan worden door een of andere dienst

1 like

“Jij bent die persoon die laatst ook een weddenschap afsloot van 17.000 euro en flink in de problemen raakte? Sterkte.”

2 likes

Doen, geef ze op voor een of andere telefonische enquête
Of bel ze zelf anoniem en zeg dat je van de GGD bent en dat ze een sekspartner hebben gehad die positief is getest op chlamydia.
Ik hoop echt dat ik zo iemand eens te pakken krijg. Lijkt me echt lachen

8 likes

Hoe was uw laatste neuk?

Sms 1 voor goed, 2 voor slecht, 3 voor ik ben nog bezig 4, ik ben heiliger dan de Maagd Maria voor Pasen.

2 likes

Ik heb al geprobeerd anoniem te bellen maar ze nemen niet op.

Iedereen: Neem geen contact op met oplichters
SoonSoon be like: Eat my shorts

7 likes

Mocht je trouwens anoniem willen bellen, even #31# voor het nummer gooien. Dan kunnen ze je nummer niet zien

3 likes

Ik heb nog nooit zo’n nepbericht gehad, maar zit te wachten op de dag dat het gebeurt zodat ik met zo’n oplichter in gesprek kan. Lijkt me echt geinig.

Heb wel een keer m’n vader geappt met de telefoon van een vriendin omdat mijn telefoon kapot was, of hij iets kon voorschieten wat je alleen kon betalen met creditcard (die ik niet had) en of het meteen kon want het had haast. Dat wou hij niet doen omdat hij niet vertrouwde. :joy: Terecht trouwens, had er totaal niet bij nagedacht hoe sketchy dat overkwam haha.

7 likes

De week begon kut en dan ook nog op vrijdagmiddag nog ff een rotklus door je strot geduwd krijgen :sob:

1 like

Ik ben normaal altijd alleen vrij op vrijdag, maar nu mn vriend ook. En nu kan ik mn draai niet vinden vandaag.:joy:

Ik ga straks mijn Lego boeket ophalen en dan morgen lekker Lego’en met mijn vriend. Ben echt benieuwd hoe dat eindigt. Of we hebben een heel vet boeket in de woonkamer of ik ga zondag alleen Pasen vieren met mijn ouders als net gescheiden vrouw.

Wat een sneukutterigheid van een weekend trouwens, maar spannender wordt het niet.

36 likes

Ik heb hem van de week ook binnen gekregen en vriend wilt hem heel graag van het weekend in elkaar gaan zetten. het is denk ik wachten tot hij alles zo van tafel af pleurt en de tafel omflipt

of het gaat goed en het stelt voor hem niks voor

7 likes

Facebook is echt een hele andere wereld he. Ik dacht ff kijken of ik daar felicitaties van mn griekse fam heb. Nou griekse fam nergens te bekennen maar wel random klasgenoten van vroeger die ik al 100 jaar niet meer gesproken heb. Nja wel lief tho

21 likes

Ik zit te wachten op rijzend deeg
Skiet op

Ohja gefeli!

3 likes

Die van Thierry waarbij die op Gru lijkt vind ik al reden genoeg om niet te stemmen :worried:

4 likes

haha euxariso agapimouu :heart: :heart:

7 likes

Ja pas op hoor wel blij zijn met wat je wel krijgt he!!

:cupcake: Gefeliciteerd :cupcake:

2 likes

Ben zo slecht in bellen, wilde net dag/doei tegelijkertijd zeggen dus werd een soort dadadoeidag

1 like