De week begon kut en dan ook nog op vrijdagmiddag nog ff een rotklus door je strot geduwd krijgen
Ik ben normaal altijd alleen vrij op vrijdag, maar nu mn vriend ook. En nu kan ik mn draai niet vinden vandaag.
Ik ga straks mijn Lego boeket ophalen en dan morgen lekker Lego’en met mijn vriend. Ben echt benieuwd hoe dat eindigt. Of we hebben een heel vet boeket in de woonkamer of ik ga zondag alleen Pasen vieren met mijn ouders als net gescheiden vrouw.
Wat een sneukutterigheid van een weekend trouwens, maar spannender wordt het niet.
Ik heb hem van de week ook binnen gekregen en vriend wilt hem heel graag van het weekend in elkaar gaan zetten. het is denk ik wachten tot hij alles zo van tafel af pleurt en de tafel omflipt
of het gaat goed en het stelt voor hem niks voor
Facebook is echt een hele andere wereld he. Ik dacht ff kijken of ik daar felicitaties van mn griekse fam heb. Nou griekse fam nergens te bekennen maar wel random klasgenoten van vroeger die ik al 100 jaar niet meer gesproken heb. Nja wel lief tho
Ik zit te wachten op rijzend deeg
Skiet op
Ohja gefeli!
Die van Thierry waarbij die op Gru lijkt vind ik al reden genoeg om niet te stemmen
haha euxariso agapimouu
Ja pas op hoor wel blij zijn met wat je wel krijgt he!!
Gefeliciteerd
Ben zo slecht in bellen, wilde net dag/doei tegelijkertijd zeggen dus werd een soort dadadoeidag
Ik wil echt alleen maar huilen nu
Ik ben jarig.
Ik snap niet zo goed wat ik zie
een kale demonhond die karl post omdat ze een hekel aan ons heeft
Yes vandaag gebeld voor mijn vaccin. Ze zijn hier in
België dus echt gestart met risicogroepen.
Een hond met een geschoren hoofd
Ik ga hier helemaal stuk om hahahaha
sorry
Maar soms kom ik dingen tegen en dan kan ik met niemand delen behalve jullie