Wat je even kwijt wil #50

Nee dit is net steve harvey

4 likes

Ik wil er ook eentje ja :open_mouth:

Meer m.ensen waar de woorden nog steeds veranderen? Gisteren was het grappig, maar inmiddels wordt het irritant en doet het ook geen wonderen voor mijn humeur.

amai ik dacht dat het niet verschrikkelijker kon na die niet-uil, maar jawel hoor

edit: harpij, excuus @Lula

6 likes

waarom doe jij dit

maar het is toch sowieso een mens ook? die oren?? of ik snap het niet, krijg hier een error van

4 likes

De woorden horen weer normaal te zijn. We kijken aan de achterkant even waarom dit bij jou niet zo is!

ja ik zie een soort kale man met honden pak of een hond met een mensen masker…
die oren idd

2 likes

Opnieuw inloggen werkt nu blijkbaar wel om de woorden te resetten. Eerder niet, maar nu wel :slightly_smiling_face:

2 likes

VoldeDog

1 like

Bijna een week niet werken :smiley: nu eerder gestopt en nog even netflixen voordat ik kind ophaal en eten.

Happy bday @Soy.peor :cheer:

Weeeeeeekend

image

3 likes

er komt over 10 min iemand mijn appartement bezichtigen en ik vind het maar niks. m’n verhuurder komt ook en dan zit ik daar zo van haha ja leuk huis he? awkward

8 likes

Je kunt de deurbel aanklikken als je vissen ziet zodat de sluiswachter de sluis even open kan zetten om ze erdoor te laten!

8 likes

Als je deze hebt gekregen zou ik die ook graag ontvangen want ik zit in zo’n zelfde discussie, hoewel nu tijdelijk gepauzeerd :sweat_smile:.

Hahahahahaha tering grappig dit

1 like

Ik zou over een uur (so close!) mijn eerste vaccinatie krijgen maar ik krijg net bericht dat het niet doorgaat :frowning: Ik kan wel huilen, ik keek er zo ā€˜naar uit’ omdat het voelde als weer een stapje dichterbij of zo. Nu loopt de hele boel voor iedereen wƩƩr vertraging op, shit!

2 likes

En @Clancy Per bloem is het ff uitzoeken, maar het is echt leuk vermaak en goed samen te doen (omdat er meerdere per soort zijn kun je tegelijk die stappen volgen). Veel plezier!

2 likes

Net mn snor geharst met Veet en mn bovenlip is helemaal rood nu. 🄲

Maar wel kaal??

Ik ben een partij brak van het wakker blijven/ 5 uur slapen door het debat. Ene kant kut andere kant voelt het wel weer een beetje als pre corona.

Ik moet nu echt nog wat dingen afmaken en daarna ga ik languit op de bank liggen met snacks cola zero en wijn. En ergens nog avond eten maken

1 like