Je kunt de deurbel aanklikken als je vissen ziet zodat de sluiswachter de sluis even open kan zetten om ze erdoor te laten!
Als je deze hebt gekregen zou ik die ook graag ontvangen want ik zit in zo’n zelfde discussie, hoewel nu tijdelijk gepauzeerd .
Hahahahahaha tering grappig dit
Ik zou over een uur (so close!) mijn eerste vaccinatie krijgen maar ik krijg net bericht dat het niet doorgaat Ik kan wel huilen, ik keek er zo ‘naar uit’ omdat het voelde als weer een stapje dichterbij of zo. Nu loopt de hele boel voor iedereen wéér vertraging op, shit!
En @Clancy Per bloem is het ff uitzoeken, maar het is echt leuk vermaak en goed samen te doen (omdat er meerdere per soort zijn kun je tegelijk die stappen volgen). Veel plezier!
Net mn snor geharst met Veet en mn bovenlip is helemaal rood nu. 🥲
Maar wel kaal??
Ik ben een partij brak van het wakker blijven/ 5 uur slapen door het debat. Ene kant kut andere kant voelt het wel weer een beetje als pre corona.
Ik moet nu echt nog wat dingen afmaken en daarna ga ik languit op de bank liggen met snacks cola zero en wijn. En ergens nog avond eten maken
Ja smooooth!
Oh nee, dit is wel echt een uitzonderlijke situatie hoor! Ik zou me er geen zorgen om maken. De bovenkant ging echt prima zonder pijn.
Verder gaat het herstel nu wel oké, (zacht) eten gaat als ik voorzichtig doe goed. M’n wang is dik en rood en het openen van m’n mond is nog niet zonder pijn maar ik heb pijnstilling dus wel vol te houden.
Ah dat is wel echt kut! En vanavond even niet meer leren op tijd slapen en morgen weer verder?
Amai gaan we weer
Fijne dagen doei
Aaah komt goed! You can do it!
Aaah ik vind net een pluk hondenhaar. Kan je honden al clonen?
Ik ging vandaag badmintonnen met een vriendin want dat leuk ons wel een leuke pandemische hobby en het is lekker makkelijk, nou we konden dat dingetje nog geen 20 keer hooghouden? Vroeger op de camping kon ik dat super goed en was ik helemaal een badmintontalent hoezo ben ik alleen maar incapabeler geworden met de jaren
Ik ben naar m’n ouders voor de paas en ik ben de oplader van m’n horloge vergeten en die is op 8%. En ik vind dit zo FUCKING IRRITAAAANT obsessed much
Nee
Nee, ik wil je niet opfokken, maar ik zou geen kip over de datum eten. Tenzij het was ingevroren voor het over de datum was.
Maar ik ben dus heel mutsig hierin en iedereen is altijd geïrriteerd omdat ik dingen niet meer durf te eten. Dus misschien is mijn mening niet echt waardevol🙃
Jammer dat ze laatst dan niet voor die schnitzel koos ipv de poke. In retroperspectief toch wat minder lief hahaha
Nee ik zou dat met kip of welk vlees dan ook, niet doen. En al is het maar omdat je het nu weet, dan is vaak toch minder lekker eten