Ja smooooth!
Oh nee, dit is wel echt een uitzonderlijke situatie hoor! Ik zou me er geen zorgen om maken. De bovenkant ging echt prima zonder pijn.
Verder gaat het herstel nu wel okĂ©, (zacht) eten gaat als ik voorzichtig doe goed. Mân wang is dik en rood en het openen van mân mond is nog niet zonder pijn maar ik heb pijnstilling dus wel vol te houden.
Ah dat is wel echt kut! En vanavond even niet meer leren op tijd slapen en morgen weer verder?
Amai gaan we weer
Fijne dagen doei
Aaah komt goed! You can do it!
Aaah ik vind net een pluk hondenhaar. Kan je honden al clonen?
Ik ging vandaag badmintonnen met een vriendin want dat leuk ons wel een leuke pandemische hobby en het is lekker makkelijk, nou we konden dat dingetje nog geen 20 keer hooghouden? Vroeger op de camping kon ik dat super goed en was ik helemaal een badmintontalent hoezo ben ik alleen maar incapabeler geworden met de jaren
Ik ben naar mân ouders voor de paas en ik ben de oplader van mân horloge vergeten en die is op 8%. En ik vind dit zo FUCKING IRRITAAAANT obsessed much
Nee
Nee, ik wil je niet opfokken, maar ik zou geen kip over de datum eten. Tenzij het was ingevroren voor het over de datum was.
Maar ik ben dus heel mutsig hierin en iedereen is altijd geĂŻrriteerd omdat ik dingen niet meer durf te eten. Dus misschien is mijn mening niet echt waardevolđ
Jammer dat ze laatst dan niet voor die schnitzel koos ipv de poke. In retroperspectief toch wat minder lief hahaha
Nee ik zou dat met kip of welk vlees dan ook, niet doen. En al is het maar omdat je het nu weet, dan is vaak toch minder lekker eten
Haha, ja, en dan ga je de rest van de avond denken: voel ik me goed? Volgens mij ben ik een beetje misselijk. Ik hoop dat het niet erger wordt. Nee, ik stel me gewoon aan, dit zit tussen mijn oren. Ohnee, het wordt erger.
Repeat.
Nee sorry dat is echt niet veel
mensen zaten ons uit te lachen omdat we zo slecht waren haha
Nee 20 is echt niet lang. Nu lijkt dit weer een brag haha.
@zwaardvis Hoe lang waren jullie bezig? Bij mij wordt het pas na 15 min wat beter of zo en dat heb ik met veel racketsporten.
Normaal gesproken eet ik niks wat over de datum is. Maar vandaag âging ik wildâ en at ik poffertjes van 26-3 ik leef (nog)
Een uur!! Ons record was 17 hahaha, maar het was wel lachen en gaan het vaker doen dus hopelijk halen we binnenkort de 20
Ik had een online pubquiz van werk en ik heb echt alles gegoogeld hahaha, niet eens gewonnen super sad
Als het van die voorgegaarde kipschnitzels zijn kun je die best eten mits ze nog goed ruiken
Ik weet dus echt niet wat ik morgen aan moet doen, mijn kledingkast is voornamelijk donkere kleuren, en als er iets uitsprint met kleur heeft het strepen haha en dat is dus niet de bedoeling Begin nu wel beetje nerveus te worden.