Haha, ja, en dan ga je de rest van de avond denken: voel ik me goed? Volgens mij ben ik een beetje misselijk. Ik hoop dat het niet erger wordt. Nee, ik stel me gewoon aan, dit zit tussen mijn oren. Ohnee, het wordt erger.
Repeat.
Haha, ja, en dan ga je de rest van de avond denken: voel ik me goed? Volgens mij ben ik een beetje misselijk. Ik hoop dat het niet erger wordt. Nee, ik stel me gewoon aan, dit zit tussen mijn oren. Ohnee, het wordt erger.
Repeat.
Nee sorry dat is echt niet veel
mensen zaten ons uit te lachen omdat we zo slecht waren haha
Nee 20 is echt niet lang. Nu lijkt dit weer een brag haha.
@zwaardvis Hoe lang waren jullie bezig? Bij mij wordt het pas na 15 min wat beter of zo en dat heb ik met veel racketsporten.
Normaal gesproken eet ik niks wat over de datum is. Maar vandaag âging ik wildâ en at ik poffertjes van 26-3 ik leef (nog)
Een uur!! Ons record was 17 hahaha, maar het was wel lachen en gaan het vaker doen dus hopelijk halen we binnenkort de 20
Ik had een online pubquiz van werk en ik heb echt alles gegoogeld hahaha, niet eens gewonnen super sad
Als het van die voorgegaarde kipschnitzels zijn kun je die best eten mits ze nog goed ruiken
Ik weet dus echt niet wat ik morgen aan moet doen, mijn kledingkast is voornamelijk donkere kleuren, en als er iets uitsprint met kleur heeft het strepen haha en dat is dus niet de bedoeling Begin nu wel beetje nerveus te worden.
@Karl_Lagerfeld ik deed vandaag die schijt all stars nog eens aan, met hoge sokken. Still hurts. Pap heeft ook hoge en nooit ergens last van gehad?!
Omggg haha ik wilde hetzelfde komen posten.
Ik ga morgen bij een dude (die ik wel eens gezien heb maar echt 10 jaar geleden een vage kennis van kennis blabla)
Maar ik weet dus niet wat ik aan moet doen. Ik leef al maanden in slobberkleren / badjassen en het voelt zo overdressed als ik mân best doe voor een outfit. Ik heb ook geen idee of dit nou een date is of nietâŠ
Ik kijk Pools nieuws en er zijn maar beperkte plekken in de kerk ivm afstand houden en nu hebben ze voor de ingang een vaas met verpakte snoepjes staan en als die op zijn, mag er niet meer naar binnen.
Vind dat echt schattig haha
Doe alsof het een date is, en trek je beste pakkie aan
Ik was bij het zinloos zappen aangekomen bij de buitenlandse zenders en ben inmiddels middenin Harry Potter und der Feuerkelch aanbeland. Nagesynchroniseerd en wel. Sehr schön, aber die Duitsers hebben echt absurd veel reclames? En ook nog superlang. Tot zover mijn spannende vrijdagavond
was mijn plan maar de verhuurder wilde juist dat ik erbij was omdat niet door mijn huis wilde scharrelen als ik er niet was vond ze een naar idee zei ze. maar het was gelukkig zo klaar en het viel eigenlijk best mee!
Nou ik had ze dus vandaag ook aangedaan met hoge adidas sokken (want flared broek) en heb er wel fijn op kunnen lopen gelukkig⊠hoop ze zo een beetje in te kunnen lopen
Ik kijk nu dat programma over slutshamers en het is zooo walgelijk
Harry potter und the Feuerkelch ik vind dit veel te grappig
Vind het wel mooi dat je de reclame te veel vind, maar de dub niet. Die gasten synchroniseren echt alle films zowat.
Hier zou je bijna een topic voor openen: dingen die je graag met iemand wil delen maar geen geschikte mensen in je contactenlijst hebt staan.