Wat je even kwijt wil #50

@Karl_Lagerfeld ik deed vandaag die schijt all stars nog eens aan, met hoge sokken. Still hurts. Pap heeft ook hoge en nooit ergens last van gehad?!

2 likes

Omggg haha ik wilde hetzelfde komen posten.

Ik ga morgen bij een dude (die ik wel eens gezien heb maar echt 10 jaar geleden een vage kennis van kennis blabla)
Maar ik weet dus niet wat ik aan moet doen. Ik leef al maanden in slobberkleren / badjassen en het voelt zo overdressed als ik m’n best doe voor een outfit. Ik heb ook geen idee of dit nou een date is of niet…

2 likes

Ik kijk Pools nieuws en er zijn maar beperkte plekken in de kerk ivm afstand houden en nu hebben ze voor de ingang een vaas met verpakte snoepjes staan en als die op zijn, mag er niet meer naar binnen.
Vind dat echt schattig haha

27 likes

Doe alsof het een date is, en trek je beste pakkie aan :v::joy:

2 likes

Ik was bij het zinloos zappen aangekomen bij de buitenlandse zenders en ben inmiddels middenin Harry Potter und der Feuerkelch aanbeland. Nagesynchroniseerd en wel. Sehr schƶn, aber die Duitsers hebben echt absurd veel reclames? En ook nog superlang. Tot zover mijn spannende vrijdagavond :sob:

14 likes

was mijn plan maar de verhuurder wilde juist dat ik erbij was omdat niet door mijn huis wilde scharrelen als ik er niet was :joy: vond ze een naar idee zei ze. maar het was gelukkig zo klaar en het viel eigenlijk best mee!

2 likes

Nou ik had ze dus vandaag ook aangedaan met hoge adidas sokken (want flared broek) en heb er wel fijn op kunnen lopen gelukkig… hoop ze zo een beetje in te kunnen lopen

1 like

Ik voel me nu helemaal @Karl_Lagerfeld want ik ga voor de 3e dag op rij in bad.

3 likes

Ik kijk nu dat programma over slutshamers en het is zooo walgelijk

1 like

Harry potter und the Feuerkelch :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: ik vind dit veel te grappig

4 likes

Vind het wel mooi dat je de reclame te veel vind, maar de dub niet. Die gasten synchroniseren echt alle films zowat.

1 like

Hier zou je bijna een topic voor openen: dingen die je graag met iemand wil delen maar geen geschikte mensen in je contactenlijst hebt staan.

:joy:

4 likes

Ik heb gisteren Alpro yoghurt op van 07-02 :no_mouth:

1 like

Haha nee dat is ook vreselijk maar dat wist ik al :joy: maar de namen zeggen ze dus wel op z’n Engels (en in het Engels) maar de rest Duits, heel slecht. Maar wel hilarisch. ā€˜Er ist wieder da! Voldemort! Er ist wieder da!’

5 likes

Heb echt een hekel aan die muziek van Suzan & Freek :face_vomiting:

22 likes

Ik heb ze ook aan vandaag maar nooit last van gehad. Ik draag wel altijd hoge sokken en neem Chuck 70’s voor andere modellen

Had echt vet lekker eten gemaakt dus natuurlijk veel te veel opgeschept en nu zit ik oncomfortabel vol :sob:

Is dat voor dat interview? Post anders even een paar opties in het modetopic ofzo, kunnen we helpen.

Ja is voor het interview, heb al vriendinnen geapp met verschillende setjes, ben tot 3 stuks gekomen en neem ze morgen gewoon mee. Toch bedankt

2 likes

Goedzo. Veel succes!

1 like