Ja. Maar ik ga altijd af op hoe het ruikt/eruit ziet.
Acda en de Munnik entered the chat.
Ik rouw nog steeds om fairly nuts
Ik schrik me helemaal dood.
@Baron
Naaaaaah ik ging dus net in mijn appie kijken of Fairway to Heaven weer terug was: nee en hij is vervangen. De nieuwe die er staat is Rain-Dough.
Echt HOEZO denken ze dat dit een aanwinst is op wat er al stond?! Ik heb ze geteld en in het schap van mijn appie staan nu 5!!! fucking cookie dough versies.
- De og cookie dough
- Dough-ble Chocolate
- Chocolate caramel cookie dough topped
- Cookie dough sâwich up
- en nu die Rain-Dough
ja en die doughble chocolate valt echt tegen, zo SAAI
Ik vind dat zij helemaal niet kan zingen. Zoân hoog afgeknepen stemmetje, tering irritant. En dat nummer in het âachterhoeksâ is helemaal om te janken
Ik had tot de inauguratie nog nooit van Demi Lovato gehoord, maar ik snap niet hoe ik haar gemist kan hebben? Ben nu maar de YouTube-docu aan het kijken!
@Silica Als het allemaal weer iets soepeler is qua corona komen @anon12348926 en @DonnieDarko bij je langs om bhâs te kopen! Maar ik had nu toch maar eerst even een BH bij de hunkemoller besteld in de maat die uit die Reddit test rolde die je toen deelde. Ik droeg altijd 75A maar ik ergerde me steeds meer aan de band die omhoog kroop en halverwege mân borsten eindigde. Uit die test kwam 65 D/E en ik was echt meeeega sceptisch, maar 65D zit zo perfect! De band blijft gewoon onder mân borsten zitten en hij zit echt topppp. Dus binnenkort even een goede uitkiezen bij jou maar ben echt blij dat je die Redditmeting toen deelde want eindelijk een bh die goed zit.
Maar die Rainbow is wel echt lekker en ik hou eigenlijk helemaal niet van cookie dough.
En hoezo kan ik zo slecht plannen qua avondeten? Ik heb op de een of andere manier altijd meer eten over dan ik denk. Op zich fijn, hoor, maar ik word daar dus onrustig van.
Hallo ik kan geen b&b topic vinden
ik wil dit ook!
Ik zocht hier vorige week ook al naar maar idd nergens te vinden. Het bestond toch wel of ben ik nou gek
Ik heb geprobeerd een topic te maken
Oh ik erger me vooral dat mijn favo smaak plaats moet maken voor nog een cookie dough. Vervang dan een andere cookie dough voor deze in plaats van het schap nog minder divers te maken
Ga ik toch maar doen ja.
Whaha ja 1 van de redenen waarom ik toch maar weer terug naar the voice kids ben gegaan
Ja, daar kan ik inkomen. Ik heb verder ook niet zoveel met de cookies.
Ik kan hem niet vinden!
Ik ook niet er stond dat hij nog geaccepteerd moest worden of zo