Wat je even kwijt wil #50

Die heb ik geprobeerd te maken maar is nog niet geaccepteerd

Nee die moet eerst nog even door de censuur van de genieƫn

6 likes

Ohhh ok

Lol die paar berichten. Wordt hier regelmatig gepraat over andere tv programma’s

2 likes

Ja ook irritant

5 likes

Hahahaha ja sorry ik dacht nog aan je verjaardag
Vandaar mijn verzoek voor een topic maar wist niet dat daar eerst goedkeuring voor moest

2 likes

2 likes

Voelt toch een beetje als een standje van de schooljuf, op je kop krijgen door de moderator :pensive: :see_no_evil:

1 like

Als ik hier te lang naar kijk begin ik opeens allemaal dingen te zien die er niet echt zijn volgens mij :joy:

Heb net opeens een hele random herinnering aan de basisschool en dat ik me verslapen had s’ochtends, enorm gehaast had en dat ik toen op school kwam en dacht; heh wat loop ik raar?.. had ik 2 verschillende schoenen aan.

En nu ik dit opschrijf denk ik aan een andere keer, dat was op de middelbare school. Opnieuw gehaast in de ochtend. Kom ik op school aan, zit er een hele grote prop in mijn broek bij mijn been, bleek mijn onderbroek te zijn van de dag ervoor.

Zo georganiseerd was ik. En ben ik.

11 likes

Hij is open hoor!

34 likes

Briefje onder de deur stoppen voldoet ook. :white_check_mark:

7 likes

Ik wil simmen maar dan moet ik van de bank opstaan en wel 6 stappen naar mijn laptop doen en weer terug. Te veel moeite zwaar lefuh :sob:

7 likes

Ja of doe een britneytje en draag het DUMP HIM shirt

3 likes

Uit elkaar van Yes R

15 likes

Of ik ben je zat!

6 likes

Dan hebben ze vooral 47292729 ā€œbedankt voor je bestellingā€ mails en allemaal domme shit van school van 5 jaar geleden. Nou veel plezier ermee hoor :joy:

41 likes

Ik merk dat ik er moeite mee heb dat mijn beste vriendinnen (3 meiden) mijn beste vriendinnen zijn, maar dat ik dat niet voor hen ben.

ƉƩn van hen gaat morgen trouwjurken passen en de andere twee zijn uitgenodigd, maar ik ben niet uitgenodigd en dat steekt toch wel een beetje. Ik kreeg het ook pas net te horen (van de bruid zelf). Ben er verdrietiger van dan dat ik wil zijn.

21 likes

Zo rot, kan je alleen maar een dikke knuffel geven :heart:

2 likes

Ik slaap toch echt het fijnst als het koud is buiten (en dus in de slaapkamer). Ik wikkel mezelf in de dekens en ik draag een shirt, trui, broek en sokken. Niet heel sexy voor mijn vriend maar dat is dan jammeršŸ‘šŸ»

5 likes