Voelt toch een beetje als een standje van de schooljuf, op je kop krijgen door de moderator
Als ik hier te lang naar kijk begin ik opeens allemaal dingen te zien die er niet echt zijn volgens mij
Heb net opeens een hele random herinnering aan de basisschool en dat ik me verslapen had s’ochtends, enorm gehaast had en dat ik toen op school kwam en dacht; heh wat loop ik raar?.. had ik 2 verschillende schoenen aan.
En nu ik dit opschrijf denk ik aan een andere keer, dat was op de middelbare school. Opnieuw gehaast in de ochtend. Kom ik op school aan, zit er een hele grote prop in mijn broek bij mijn been, bleek mijn onderbroek te zijn van de dag ervoor.
Zo georganiseerd was ik. En ben ik.
Briefje onder de deur stoppen voldoet ook.
Ik wil simmen maar dan moet ik van de bank opstaan en wel 6 stappen naar mijn laptop doen en weer terug. Te veel moeite zwaar lefuh
Ja of doe een britneytje en draag het DUMP HIM shirt
Uit elkaar van Yes R
Of ik ben je zat!
Dan hebben ze vooral 47292729 “bedankt voor je bestelling” mails en allemaal domme shit van school van 5 jaar geleden. Nou veel plezier ermee hoor
Ik merk dat ik er moeite mee heb dat mijn beste vriendinnen (3 meiden) mijn beste vriendinnen zijn, maar dat ik dat niet voor hen ben.
Één van hen gaat morgen trouwjurken passen en de andere twee zijn uitgenodigd, maar ik ben niet uitgenodigd en dat steekt toch wel een beetje. Ik kreeg het ook pas net te horen (van de bruid zelf). Ben er verdrietiger van dan dat ik wil zijn.
Zo rot, kan je alleen maar een dikke knuffel geven
Ik slaap toch echt het fijnst als het koud is buiten (en dus in de slaapkamer). Ik wikkel mezelf in de dekens en ik draag een shirt, trui, broek en sokken. Niet heel sexy voor mijn vriend maar dat is dan jammer👍🏻
Oh wat ontzettend naar, snap heel goed dat je daar verdrietig om bent. Knuffel!
Oh awkward. Liep net rondje met de hond, nog voor einde avondklok, en het is nog een pup en vooral in het donker loopt ze nog niet altijd goed mee.
Staan er bij een voordeur een jongen en een meisje duidelijk afscheid van elkaar te nemen (praten en zoenen, zij in badjas en hij met fiets in de hand, zo’n puber-tafereel als je nog thuis woont), gaat die hond midden op de weg zitten met haar kop richting dat stel en er was geen beweging in te krijgen.
Uiteindelijk zagen ze ons en moesten ze een beetje lachen en toen heb ik die hond maar opgetild en ben met d’r weggelopen.
Stapt Henk Krol al op dan?
En anders kan je altijd nog zeggen: ik kan het mij niet herinneren!
Lost alles op!
Het klinkt in ieder geval fantastisch! Veel plezier alvast en gefeliciteerd!
De airpods die ik mijn vriend voor zijn verjaardag heb gegeven heten ook Airpods van Toffifee