Wat je even kwijt wil #50

Nooooo Simon speelt niet in Bridgerton seizoen 2. Vind ik STOM.

5 likes

Ik heb in mei samen met een (nieuwe! love nieuwe vriendschappen in ‘t volwassen leven) vriendin een airbnb geboekt in the middle of nowhere met een jacuzzi en een sauna en een beestenboel in de weide en ik heb er nu al zin in

44 likes

Ja echt kut! Ik denk ook dat die serie deels zo’n succes is geweest door Simon. Zonde :cry:

Haha mijn moeder appte net: ‘ik kijk eigenlijk alleen voor hem :rofl: :rofl:’.

Wow ik word nu pas wakker. Cocktail van allergiepillen never disappoints

8 likes

@Jumpsuit Hij schijnt in boek 2 ook nauwelijks een rol te hebben.

En onpopulaire mening, maar ik heb dus echt helemaal niets met hem :rofl:

4 likes

Same, ik ben echt verbaasd dat zoveel mensen schijnbaar vooral voor hem kijken?

4 likes

Ook dat hoort bij volwassen zijn @Baron :sob:

1 like

Ja, heel veel mensen. Ik vond hem wel leuk, hoor, maar ik vind andere personages gewoon leuker.
En het is wel een knappe man, dat absoluut, maar meer ook niet (voor mij).

@Calypso Geërgerd heb ik me niet, maar vond hem ook niet zo bijzonder, haha.

1 like

Ja dit had ik ook, knappe man, prima acteur, maar dat was het dan ook wel.

1 like

Ik vond hem in het begin niks, werd er niet warm of koud van. Pas toen zn romantische kant en de seksscenes kwamen was ik om haha. Oja zijn lach vond ik wel direct heel aantrekkelijk.

Me-Ripping-Off-My-Bra-as-Soon-as-I-Get-Home

6 likes

Heb je nog Chatroulette gedaan? Moest echt lachen toen ik dat woord weer eens las, was dat alweer helemaal vergeten

1 like

Alsnog gefeliciteerd, ik weet hoe het voelt :grimacing:

1 like

Ik heb ontbeten met een stuk of acht paaseitjes.

6 likes

Dankjewel! :smiling_face_with_three_hearts: Balen is dat he… ik wil er me niet teveel van aantrekken maar doe het toch.

1 like

Ik heb vanmorgen bij de bouwmarkt 2 plankjes gekocht voor aan de muur te hangen, waar ik een plantenfamilie op wil zetten (die ik natuurlijk nog moet kopen he, want ja alle plantjes die ik heb, hebben al een vaste plek :smirk:).
Binnenkort dus maar eens een afspraak maken bij het tuincentrum :star_struck:

9 likes

Ohh ik haat dit zo, ik kan echt niks tegen mn moeder zeggen want dan wil ze het ook meteen en dan kan ik weer continu gaan uitleggen hoe of wat. nu weer met vinted, net zei ik dat ik lekker geslagen had door allergiepillen en dan wil ze meteen weten welke pillen (wat ze dan niet onthoudt, heb dit namelijk al zo vaak gezegd). zo geen fucking zin om vinted te moeten uitleggen aan die meid

3 likes

Hahah thnx, ben paar huizen boven je. We vertrekken over klein half uurtje. Spannend :grimacing::grin:

5 likes

Ja het zijn normale verwachtingen en het valt op als je juist van de mensen die dicht naast je staan niks hoort. Maar hopelijk heb je wel een leuke dag gehad :blush:

1 like

Mijn moeder heeft sinds deze week instagram gedownload. Tot nu toe heeft ze 9 volgers, waarvan 7 spam :joy:. Maar nu heeft ze dus heel schattig een fotootje geplaatst van haar paastafereel: een kaars in de vorm van een paasei omringd door een plantenbakje in de vorm van een kuikentje en een bakje viooltjes. Met als bijschrift ‘ook zoveel zin in Pasen?’. Echt zo schattig eigenlijk :pleading_face::pleading_face:.

71 likes

Echte influencer :heart_eyes:

5 likes