Wat je even kwijt wil #50

Dan denken mensen dat ik een serieuze shopverslaving heb hahah het meeste bestaat uit online shoppen

1 like

Ik ben eindelijk een beetje terug tot leven aan het komen na maanden enorm depressief, fysiek en mentaal moe en gestagneerd te zijn geweest. Ik heb mijn hobbies terug opgepakt en ben nu al enkele dagen aan het researchen, craften, ideeƫn bedenken, materialen bestellen, etc. Ik hoop het resultaat hier ook te delen als ik er tevreden over ben!

Ik probeer het huis ook vrij netjes te houden, gezond te eten, genoeg water te drinken, binnenkort terug eens wat sporten, … Ik heb wel nog steeds moeite met te lang opblijven en te laat op staan maar ik hoop dat dat ook uiteindelijk opgelost geraakt. Nu werk ik tenminste nog aan mijn hobby ook al sta ik laat op. Vroeger zou ik de dag al opgegeven hebben en niets meer gedaan hebben. Klop op hout dat ik in deze goede flow blijf!

106 likes

Look at you! Goed bezig :heart:

1 like

Oh nee ik ga voor pasen naar huis en ik dacht ik ga weer eens met de trein, auto ook uitgeleend aan vriendin. Check ik de NS app, rijden er bussen :clown_face::clown_face::clown_face:

3 likes

Word ik voor een neuroot aangezien omdat ik 60 keer op een dag een document naar mijzelf mail omdat ik bang ben dat mijn laptop ieder moment ermee ophoudt. :upside_down_face:

1 like

Over 2 uur lig ik heerlijk in mijn bed na een onverwachte nachtdienst. Ik hoop dat het gaat regenen…ideaal slaapweer

7 likes

Haha jezus ik heb al 3 keer gedroomd dat de paaseitjes die ik wil uitverkocht zijn.

4 likes

Wat goed :yellow_heart:

1 like

Ja, helaas.

3 likes

Dat en heel veel rekeningen, ja.

24 likes

Heb echt zin in deze dag, ga niets bijzonders doen maar ben lichtelijk hyper aangezien ik al sinds 3 uur klaarwakker ben en net 2 koffie in m’n mik heb en nu is de dag dan soort van eindelijk ā€˜begonnen’

3 likes

Mn onderkin is bevroren.

3 likes

Nou nog een half dagje werken en dan weekend. Gister ook voor het eerst sinds december een volledige werkdag gewerkt. Eindelijk weer iets meer geld in de maand verdienen

3 likes

Nooooo Simon speelt niet in Bridgerton seizoen 2. Vind ik STOM.

5 likes

Ik heb in mei samen met een (nieuwe! love nieuwe vriendschappen in ā€˜t volwassen leven) vriendin een airbnb geboekt in the middle of nowhere met een jacuzzi en een sauna en een beestenboel in de weide en ik heb er nu al zin in

44 likes

Ja echt kut! Ik denk ook dat die serie deels zo’n succes is geweest door Simon. Zonde :cry:

Haha mijn moeder appte net: ā€˜ik kijk eigenlijk alleen voor hem :rofl: :rofl:’.

Wow ik word nu pas wakker. Cocktail van allergiepillen never disappoints

8 likes

@Jumpsuit Hij schijnt in boek 2 ook nauwelijks een rol te hebben.

En onpopulaire mening, maar ik heb dus echt helemaal niets met hem :rofl:

4 likes

Same, ik ben echt verbaasd dat zoveel mensen schijnbaar vooral voor hem kijken?

4 likes

Ook dat hoort bij volwassen zijn @Baron :sob:

1 like