Ja, heel veel mensen. Ik vond hem wel leuk, hoor, maar ik vind andere personages gewoon leuker.
En het is wel een knappe man, dat absoluut, maar meer ook niet (voor mij).
@Calypso Geërgerd heb ik me niet, maar vond hem ook niet zo bijzonder, haha.
Ja, heel veel mensen. Ik vond hem wel leuk, hoor, maar ik vind andere personages gewoon leuker.
En het is wel een knappe man, dat absoluut, maar meer ook niet (voor mij).
@Calypso Geërgerd heb ik me niet, maar vond hem ook niet zo bijzonder, haha.
Ja dit had ik ook, knappe man, prima acteur, maar dat was het dan ook wel.
Ik vond hem in het begin niks, werd er niet warm of koud van. Pas toen zn romantische kant en de seksscenes kwamen was ik om haha. Oja zijn lach vond ik wel direct heel aantrekkelijk.
Heb je nog Chatroulette gedaan? Moest echt lachen toen ik dat woord weer eens las, was dat alweer helemaal vergeten
Alsnog gefeliciteerd, ik weet hoe het voelt
Ik heb ontbeten met een stuk of acht paaseitjes.
Dankjewel! Balen is dat he… ik wil er me niet teveel van aantrekken maar doe het toch.
Ik heb vanmorgen bij de bouwmarkt 2 plankjes gekocht voor aan de muur te hangen, waar ik een plantenfamilie op wil zetten (die ik natuurlijk nog moet kopen he, want ja alle plantjes die ik heb, hebben al een vaste plek ).
Binnenkort dus maar eens een afspraak maken bij het tuincentrum
Ohh ik haat dit zo, ik kan echt niks tegen mn moeder zeggen want dan wil ze het ook meteen en dan kan ik weer continu gaan uitleggen hoe of wat. nu weer met vinted, net zei ik dat ik lekker geslagen had door allergiepillen en dan wil ze meteen weten welke pillen (wat ze dan niet onthoudt, heb dit namelijk al zo vaak gezegd). zo geen fucking zin om vinted te moeten uitleggen aan die meid
Hahah thnx, ben paar huizen boven je. We vertrekken over klein half uurtje. Spannend
Ja het zijn normale verwachtingen en het valt op als je juist van de mensen die dicht naast je staan niks hoort. Maar hopelijk heb je wel een leuke dag gehad
Mijn moeder heeft sinds deze week instagram gedownload. Tot nu toe heeft ze 9 volgers, waarvan 7 spam . Maar nu heeft ze dus heel schattig een fotootje geplaatst van haar paastafereel: een kaars in de vorm van een paasei omringd door een plantenbakje in de vorm van een kuikentje en een bakje viooltjes. Met als bijschrift ‘ook zoveel zin in Pasen?’. Echt zo schattig eigenlijk
.
Echte influencer
Bah ik droomde vannacht dat mijn broer zelfmoord had gepleegd. Droom de laatste tijd steeds meer over hem en ik weet dat hij de laatste tijd niet zo happy is. Nu heb ik dus best wat zorgen eigenlijk…
Ik zit in een snelbus en wil naar de buswc maar dan ziet iedereen dat en daar krijg ik angst van
Met mijn vriend wakker worden: samen keihard meezingen met ‘Woman in Love’ van Barbra Streisand (inclusief songtekts erbij). Laat de karaoke bar maar weer open gaan, wij zijn er klaar voor.
Nou, hier vannacht begonnen ze om 2 uur tot 4 uur…ik was in staat om op de weg te staan en te vragen waar ze de fuck mee bezig waren maar ik dacht laat maar want dan ben ik weer de gekkie. Ze hebben de hele oprit van de overburen ook kapot gereden, nog nooit meegemaakt zo. Ben nog steeds pissed off.
Nou vannacht hebben mijn vriend en ik onze eerste burenruzie gehad met de studenten achter ons. Zal vast niet de laatste keer worden aangezien ze eigenlijk dagelijks harde muziek draaien en samen zitten met veel mensen. En nu hebben we er al last van terwijl we de ramen nog dicht hebben
Een weekje wat minder gesnackt en meteen paar kilo kwijt. Nice wel motiverend om niet weer pakken koekjes naar binnen te schuiven op één avond.
We wilden bij het ontbijt de koffiehuis playlist afspelen, lekker rustig wakker worden.
Alleen Sonos koos voor Metallica.
Wel goed wakker nu