Wat je even kwijt wil #50

Kent iemand nog Jacob Dubbel en de spuuglok? Dat ben ik vandaag. En uiteraard heb ik zo een winkelafspraak staan. Zal me niks verbazen daar in het mysterie van De Blauwe Lotus terecht te komen ofzo. Alleen nog een wit hondje zoeken

7 likes

Ben zo blij dat als je een nieuwe telefoon neemt dat je alles zo snel kunt overzetten. Heb nu zelfs dezelfde achtergrond en al mn mapjes overgenomen heujj.

5 likes

Huh? Kinderen van 11 die stiekem gaan roken? Dat is toch een uitzondering.
Meeste kinderen zitten in groep 7 op die leeftijd.

1 like

heb voor 'm aangebeld hoor

71 likes

Heel goed, snel de stad uit met zo’n eng monster.

8 likes

Door die zomerklok heb ik het gevoel dat de ochtend echt in een stroomversnelling aan me voorbijgaat, ben nog steeds niet aangekleed en eigenlijk nog niets gedaan

2 likes

Buiten dat die leeftijd niet echt klopt (ik werk met die leeftijdsgroepen en dit is meer gedrag van 15/16/17 jarigen), wat een generalisaties ook.

__
Ik ga straks voor het eerst sinds m’n burnout drie kwartier autorijden en ik vind het behoorlijk spannend. Ben benieuwd in wat voor staat in aankom. Het is de enige optie om m’n moeder weer te zien na 2 maanden dus ik doe het er maar even mee, blijf daar ook slapen zodat ik de rit terug niet op dezelfde dag hoef te doen. Nu mezelf maar verder tot rust manen en m’n ademhaling een beetje onder controle krijgen en hopelijk gaat het allemaal goed zo.

6 likes

Ik had net zo’n fijn winkelwagentje, echt zulke smooth wieltjes, wilde hem zo mee naar huis nemen.

51 likes

Succes!!!

1 like

Oeh zou ik misschien een linkje mogen? Zoek zoiets nog voor in de zomer.

Ik ben/ga de kamer verven die hobbykamer word, superleuk.
Terwijl toen we hier gingen wonen de planning was daar de babykamer van te maken. Lekker potje huilen stiekem.

31 likes

Oof kan me voorstellen dat dat enorm klote is. al krijg je er nu ook wat moois voor terug! een hele kamer om vol te stoppen met hobby spullen!

1 like

Ja, vind het echt fijn dat de kamer ‘‘functie’’ krijgt maar is vandaag toch beetje dubbel. Dat is ook prima denk ik. Dan wordt elk geval weer meer ons huis en minder een hoek die ik vermeed.
Meditatief verven zo, heb even theepauze :relaxed:

4 likes

Knap dat je het gewoon gaat doen! Veel succes!

1 like

Een muur vintage blue (zijdemat) van Flexa (echt mooie kleur!!) en andere kant lekker opfrissen met wit!

En als dit klaar is, ga ik lekker tweedehands zoeken naar mooie tafel/bureau en wat kasten. Ik ben mandala’s aan het haken om op de witte muur op te hangen, dus word echt fancy wel :star_struck:

13 likes

Wat een dag weer vandaag. Woorden met een meneer omdat ik mijn werk niet goed deed (vond hij), een mevrouw die indirect zei dat ik te dik ben (ja, dat weet ik, mevrouw), een meneer die eigenlijk vond dat hij eerst mocht bij AH, ook al was ik 20 seconde eerder ofzo. Mensen, wat zijn ze toch leuk :thumbsup: En ik was zelf ook nog een pakketje vergeten weg te brengen en ontdekte dat bij thuiskomst, dus kon weer terug naar het dorp waar ik net vandaan kwam. En nu: weekend

4 likes

Oh nee dat vind ik juist niet leuk! Alles moet dan ook echt nieuw zijn op me mob

Oh ik haat het als ik helemaal moet wennen en shit. Mn oude mobiel was verder nog wel fijn maar lade niet goed op en bellen was ook niet te doen met dat ding jahaha

1 like

Ik moet nog voor iets kleins naar de supermarkt, maar volgens mij is het overal echt allejezus druk. Ik wacht wel lekker tot etenstijd denk ik.

3 likes

Volgende keer een pindakaasvloer installeren dat zal ze leren:

4 likes