Wat je even kwijt wil #50

Knap dat je het gewoon gaat doen! Veel succes!

1 like

Een muur vintage blue (zijdemat) van Flexa (echt mooie kleur!!) en andere kant lekker opfrissen met wit!

En als dit klaar is, ga ik lekker tweedehands zoeken naar mooie tafel/bureau en wat kasten. Ik ben mandala’s aan het haken om op de witte muur op te hangen, dus word echt fancy wel :star_struck:

13 likes

Wat een dag weer vandaag. Woorden met een meneer omdat ik mijn werk niet goed deed (vond hij), een mevrouw die indirect zei dat ik te dik ben (ja, dat weet ik, mevrouw), een meneer die eigenlijk vond dat hij eerst mocht bij AH, ook al was ik 20 seconde eerder ofzo. Mensen, wat zijn ze toch leuk :thumbsup: En ik was zelf ook nog een pakketje vergeten weg te brengen en ontdekte dat bij thuiskomst, dus kon weer terug naar het dorp waar ik net vandaan kwam. En nu: weekend

4 likes

Oh nee dat vind ik juist niet leuk! Alles moet dan ook echt nieuw zijn op me mob

Oh ik haat het als ik helemaal moet wennen en shit. Mn oude mobiel was verder nog wel fijn maar lade niet goed op en bellen was ook niet te doen met dat ding jahaha

1 like

Ik moet nog voor iets kleins naar de supermarkt, maar volgens mij is het overal echt allejezus druk. Ik wacht wel lekker tot etenstijd denk ik.

3 likes

Volgende keer een pindakaasvloer installeren dat zal ze leren:

4 likes

Fuck ik ben zo’n stomme stomme kneus. Vriend is morgen jarig en is vanmiddag weg, dus ik wilde hem verrassen door het huis te versieren. Zet ik het kastje waar de slingers in liggen open, valt er iets uit. Dus ik raap het op… bam, vol met m’n kop tegen de onderkant van dat openstaande deurtje aan. En nu ben ik misselijk en een beetje wazig. Hoop echt dat die misselijkheid gewoon komt doordat ik vandaag te veel chocola heb gevroten en dat het geen lichte hersenschudding oid is

1 like

Oh mijn god, wat lief dat zoveel mensen mijn vorige post liken :cry: Ik hou van mijn forumfamilie :heart:

5 likes

Ik had het geweldige idee om lopend boodschappen te doen. Natuuuurlijk was het veel te zwaar met teruglopen. Liep helemaal te puffen met mijn tassen. Komt het overbuurjongetje langs op zijn skelter. “Mevrouw Chesirecat dat is veel te zwaar hoor! Ik breng het wel naar huis.” Heeft hij met zijn skeltertje mijn boodschappen thuis gebracht. Zo lief :sob:. (Hij vroeg nog of ik ook op de skelter wilde maar dat leek me niet zo’n goed idee)

127 likes

Deze spekken waren vroeger altijd gewoon verkrijgbaar en nu zie ik ze niet meer en ik heb telkens cravings

image

18 likes

Je kan schijnbaar een naam bedenken voor de nieuwe gorillatelg in de Apenheul.
Cavia of Veenmol is best een sexy naam. Of gewoon gotverdmmgorilla

11 likes

Boomer is ook best een goede naam.
Nu nog een babyboomer en straks een gewone gorila Boomer.

2 likes

Ja met kokos! Zo lekker :cry:

3 likes

Gisteren gesolliciteerd op 3 vacatures, vandaag al voor eentje aangenomen :dancer:t2:

89 likes

Sorry maar boomers op de markt moeten echt verboden worden. Kunnen we niet een boomer uurtje doen net zoals nu bij de supermarkt. Mijn God waarom dringen zij ALTIJD voor en andersom als je per ongeluk denkt dat je eerder bent geven ze je nog net geen draai om je oren :rage:

5 likes

Ik zou een nieuwe deurmat kopen en er met zwarte verf jouw huisnummer opzetten, is toch gek als er bij nr 84 ineens een deurmat ligt met 36 erop :clown_face:

9 likes

mijn vriend was even naar de supermarkt verteld hij net dat mensen helemaal leipw orden in de supermarkt. mensen doe chill, de supermarkt is hier letterlijk 1 dag dicht. Mensen waren gewoon karretjes uit mensen hun handen aan het trekken als ze karretje weg kwamen brengen (Hier doen ze de karretjes nog schoonmaken bij de AH)

2 likes

Deze website werd hier laatst al gedeeld, ze hebben ook kokosspek!

https://www.annekeszoetwaren.nl/nl/spekken/kokosbollen-roze-per-stuk/a-888-21

@grace @Baron

3 likes

Ik ben net thuis van de hele middag filmen, was echt super leuk. Gaat een filmpje worden van ongeveer 3 minuten. Ben wel echt ontzettend benieuwd naar het resultaat. Spannendd

51 likes