Bij ons werden de deurmatten weggehaald door de huismeester omdat de schoonmakers er niet goed langs konden en dat het ivm brand niet veilig was. Kan dus ook nog een optie zijn.
Fuck ik ben zoân stomme stomme kneus. Vriend is morgen jarig en is vanmiddag weg, dus ik wilde hem verrassen door het huis te versieren. Zet ik het kastje waar de slingers in liggen open, valt er iets uit. Dus ik raap het op⊠bam, vol met mân kop tegen de onderkant van dat openstaande deurtje aan. En nu ben ik misselijk en een beetje wazig. Hoop echt dat die misselijkheid gewoon komt doordat ik vandaag te veel chocola heb gevroten en dat het geen lichte hersenschudding oid is
Oh mijn god, wat lief dat zoveel mensen mijn vorige post liken Ik hou van mijn forumfamilie
Ik had het geweldige idee om lopend boodschappen te doen. Natuuuurlijk was het veel te zwaar met teruglopen. Liep helemaal te puffen met mijn tassen. Komt het overbuurjongetje langs op zijn skelter. âMevrouw Chesirecat dat is veel te zwaar hoor! Ik breng het wel naar huis.â Heeft hij met zijn skeltertje mijn boodschappen thuis gebracht. Zo lief . (Hij vroeg nog of ik ook op de skelter wilde maar dat leek me niet zoân goed idee)
Deze spekken waren vroeger altijd gewoon verkrijgbaar en nu zie ik ze niet meer en ik heb telkens cravings
Je kan schijnbaar een naam bedenken voor de nieuwe gorillatelg in de Apenheul.
Cavia of Veenmol is best een sexy naam. Of gewoon gotverdmmgorilla
Boomer is ook best een goede naam.
Nu nog een babyboomer en straks een gewone gorila Boomer.
Ja met kokos! Zo lekker
Gisteren gesolliciteerd op 3 vacatures, vandaag al voor eentje aangenomen
Sorry maar boomers op de markt moeten echt verboden worden. Kunnen we niet een boomer uurtje doen net zoals nu bij de supermarkt. Mijn God waarom dringen zij ALTIJD voor en andersom als je per ongeluk denkt dat je eerder bent geven ze je nog net geen draai om je oren
Ik zou een nieuwe deurmat kopen en er met zwarte verf jouw huisnummer opzetten, is toch gek als er bij nr 84 ineens een deurmat ligt met 36 erop
mijn vriend was even naar de supermarkt verteld hij net dat mensen helemaal leipw orden in de supermarkt. mensen doe chill, de supermarkt is hier letterlijk 1 dag dicht. Mensen waren gewoon karretjes uit mensen hun handen aan het trekken als ze karretje weg kwamen brengen (Hier doen ze de karretjes nog schoonmaken bij de AH)
Deze website werd hier laatst al gedeeld, ze hebben ook kokosspek!
https://www.annekeszoetwaren.nl/nl/spekken/kokosbollen-roze-per-stuk/a-888-21
Ik ben net thuis van de hele middag filmen, was echt super leuk. Gaat een filmpje worden van ongeveer 3 minuten. Ben wel echt ontzettend benieuwd naar het resultaat. Spannendd
Ik heb net een dutje gedaan in de trein én werd precies voor mijn eindstation wakker. Vandaag is een goede dag.
Vandaag met vriend samen lekker koffie gehaald, hij heeft me weer geholpen met de zijkanten van mijn haar met tondeuse. Ik mijn haar weer geknipt. Animal crossing gespeeld en nu dikkie dik die op me ligt te slapen en borduren. Greyâs aan het kijken met borduursel en vriend zet Lego bloemen in elkaar. Ik markeer dit als een goeie dag.
Amairilla
Ik zit helemaal full glam in mijn nieuwe outfit bij mijn bestie thuis voor een verjaardags diner. Love it
Lig ziek op bed met COVID-19. Stond mân vader spontaan voor de deur. Ik direct stress en naar man roepen dat ie niet naar binnen mocht. Kwam ie alleen een heleboel eten voor de deur zetten. Daarna belde hij mij om alles te onderbouwen âde sinaasappelsap is vers, smorgens en savonds nemen. Is goed voor de weerstandâ en nog meer van dat. Zo cute.
Ik zag vandaag clevers dus ik moest en zou daar ijs eten, het was pas 12.15 maar heb mn gezelschap overtuigd en iedereen was enthousiast.
Dank aan t forum!!