Wat je even kwijt wil #50

Beterschap!

1 like

Dankjewel! :blush:

1 like

Ik had een stuk van dit nummer in m’n hoofd en omg ik was deze ruwe diamant helemaal vergeten…

1 like

Mn favooo! Ze zijn pas net weer open maar al 3 x geweest haha. Welke smaken had je?

2 likes

Ik zou willen zeggen; doe het niet. Maar ik heb mijn eigen advies gisteren ook niet opgevolgd.

3 likes

Ik ga SĂźskind kijken. Is dat een goede film?

1 like

Doris met claire van kampen??? Roosje??

Yes! Mijn favoriete ijssalon is de beste van Nederland geworden!
Wist ik wel. Zo zo zooooo lekker.

5 likes

Zooooo wat een arrogante chicks bij het journaal hè. Tien in een huis, allemaal stagiaires wat natuurlijk echt helemaal nergens op slaat en ze blijven gewoon op Curaçao want ja ze besmetten niemand en komen ook niet op de IC terecht. Nou dat laatste heeft ze gelijk in want er is geen plaats op de IC daar. Ze komt wrs in de gang terecht.

12 likes

Zij is de queen!!! I love haar :frowning:

10 likes

Ik ben de hele week super verkouden (negatief getest) en zwanger. En nu begin ik me eindelijk wat beter te voelen, dus ik wil wat leuks doen of ff de deur uit. (zonder contact met andere mensen ivm de verkoudheid) Maar mijn vriend heeft mega hooikoorts dus wil absoluut niet naar buiten. En ik ‘vermaak’ me al de hele week voor een scherm (tiktok, forum, youtube, e-reader). Verveling slaat nu echt toe. Voel me zo lamlendig.
Iemand een leuk idee om te doen?

1 like

Jaa doen! Zul je straks/erna blij mee zijn

2 likes

Weet iemand nog hoe dat raadsel ging? Een afspraak om 12 uur wordt twee uur vervroegd / uitgesteld. En dan heb je mensen die 10 uur denken, en mensen die 14 uur denken. Maar weet de exacte formulering niet meer, frustrerend :sweat_smile:

Ik was daar van de zomer een keertje en idd lekker. Nu ik dit weet moet ik maar vaker gaan komende zomer (heb op social media langs zien komen welke het is haha)

1 like

Je kan toch wel naar buiten zonder je vriend? Lekker stuk gaan fietsen door de natuur ofzo!

2 likes

Was de formulering niet “naar voren gezet”?

1 like

Naar buiten (wandelen of fietsen), kleuren of puzzelen? Of stukje met de auto ergens heen?

Op naar Duitsland aan zee! :rofl:
Ik woon op fietsafstand… even lekker naar de kust.
Bij ons in het centrum zit ook een grote ijssalon waar iedereen hier lyrisch over is, maar daar haal ik mijn neus voor op :blush:

Ik had pralinone want dat deed me aan paaseitjes denken.
Maar ik heb van iedereen geproefd, vond de lemon crunch en malaga ook heel lekker.

Hoop dat we er morgen weer 1 tegenkomen, vandaag 2 tijdens t fietsen.

Miss moet ik even opzoeken waar ze zitten en zelf de route kiezen

Wat verschrikkelijk dit :scream: