Echt? Ik zag dus ooit op insta ook een foto van de ijssalon in jouw woonplaats en dat zag er ook mega lekker uit. Maar daar kom ik echt nooit, jullie hebben geen strand
Wij hebben hier ook goed ijs
Net een puzzelmat gekocht die duurder is dan de puzzel die ik pas heb gekocht, maar ik merk nu dat ik amper puzzel. Doe het nu op een stuk overgebleven bureau (een zijkant), maar dat ligt overal in de weg en ik heb niet de ruimte om het ergens gewoon te laten liggen. En op de grond is geen optie, omdat 1 van mijn katten dol is op het slopen en eten van puzzelstukjes. Karton is ook zo’n delicatesse. Hopelijk is de mat de 23 euro waard.
O, en ook een setje borduurnaalden omdat ik die altijd kwijtraak en sloop.
Het verschil in ijs is gemaakt met melk, of met room!
En ik vind al snel dat iets zo koud als ijs snel smaak verliest.
En bij ijsie Prima is het nog zo vol smaak!!
Waar woon jij?
Ik ruim net de vaatwasser uit explodeert er gewoon een glas en het schoot alle kanten op. Schijnbaar is dit een ding bij bepaalde Ikea glazen, lekker gevaarlijk.
Waar zit je ergens? Ze zitten op meerdere plekken dus misschien je route op aanpassen ja haha
Oh en de lemon crunch is ook mijn nieuwe favoriet!
Bleh ik voel me down en eenzaam, ik heb de hele dag mijn best gedaan om mezelf te vermaken maar nu is het op. Ook geen ene bal op tv zeg
En ging het goed ?
Die hogere IKEAglazen waar ook thee/andere warme dranken in kunnen?
Lekker douchen, boekje lezen in bed & gaan slapen? Morgen weer een nieuwe dag! Liefs!
Ah lieve reactie, dankjewel!
Ik heb dat een paar keer met van die 00’s ‘wijnglazen’ gehad die toen helemaal hip waren. Kan er niet zo snel een plaatje van vinden maar van die conisch gevormde glazen met verticale ribbels om de centimeter.
Letterlijk voor m’n neus barstte ze dan uit elkaar in 100 stukjes.
Ooohh zoveel zin in een roze koek nu (hoor je vast vaker)
Het was een verschrikkelijke, verschrikkelijke film! Ik snap niet waarom ik het uberhaupt heb afgekeken, ik ergerde me vanaf de 1e seconde al groen en geel. Alles is gejat uit komedieklassiekers, in een blender gestopt en dan the worst case scenario als uitkomst.
Knuffel
Oh ja die ken ik ook wel!
Maar meestal eten we paling op de steiger
Haha! Morgen maar snel een pak kopen
Mijn zus is zo goed in vertellen wat ze die dag gegeten heeft. Dan zegt ze vlak voor het avondeten dat ze honger heeft en dan is het “vanochtend heb ik kwark op met muesli en toen een appel, toen lunch 4 crackers met avocado en toen als tussendoortje weer dit en dat was het” en dan zit ik haar altijd aan te kijken van nobody asked for this.
Stickers meenemen en de volgende keer er één op haar voorhoofd plakken
Centerparcs Limburgse peel, we gaan morgen de peelheideroute fietsen. Hopelijk kom ik er 1 tegen!
Ik ben zo anwb geworden door corona, centerparcs, fietsen huren. Had ik een jaar geleden nooit gedacht
Ik heb vandaag 13 km gewandeld (met oa @En_17_Anderen dus ook zij mag een sticker) en mijn benen en voeten zijn gestorven maar dat mag de pret niet drukken