Wat je even kwijt wil #50

Er was straks brand 2 straten van mij vandaan en toen ik op t balkon stond zag ik precies waar het was. Gelukkig was de brandweer er snel en is het geblust. Ineens allemaal witte rook te zien.

2 likes

Is dit geen reactie op mij? :stuck_out_tongue:

@Shadina Hier doet de app en site vandaag heel vervelend. Site gisteren ook trouwens.

Close

1 like

Ja, kom linksvoor daar is iedereen!

27 likes

Ja
afbeelding

6 likes

Bij die paal

6 likes

Jongens waar zijn jullie.

8 likes

Derde boom rechtsaf en dan 2e links!

2 likes

Kent iemand baby te huur nog?
Ik keek dat vroeger altijd.

12 likes

JAA! Ik vond dat echt fantastisch, hoe kom je daar nu ineens bij?

3 likes

Omg ja! Eerdt kregen ze dan een baby, dan een peuter etc. Vond dat zooo cool, vooral die huizen waar ze in woonde. Het roze huis, groene huis etc. :joy:

Edit: heb nu gewoon dat deuntje in mn hoofd

2 likes

Haha oo dat was genieton! Leuk om weer te herinneren

1 like

Oh jaaa en dat 4 of 5 jarige kinderen ze dan nog wijs konden maken dat ze echt nog wel in de kinderwagen moesten zodat ze nergens heen hoefden lopen wat een programma

5 likes

En de pubers seksuele voorlichting moesten geven. Ik wilde toen ook altijd mee doen :joy:

3 likes

Ja geen idee. Schoot ineens binnen.
Maar eens kijken of ik ergens op npo de afleveringen kan terug vinden

1 like

Ben jij Måns? :scream: :smiley:

2 likes

Jaaa dat was het denk ik, merci!

Sinds ik een sup heb besteld ben ik al zoveel uur kwijt aan dingen lezen over sups!! Ik kan gewoon niet stoppen, haha. Ik heb ook elke route in de buurt al 10x gelezen, alle pagina’s met tips doorgelezen, net weer een vergelijking gelezen van mijn sup met andere sups(ook omdat ik hem weer even op de foto wilde zien) en vandaag ging ik wandelen en ik kon echt niet stoppen om bij alles wat we zagen over suppen te beginnen :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

8 likes

Oops ja!

@Shadina sorry!

1 like

Bedoel je de brand in die loods bij LV?