Noem namen, precies mijn type. Rob Dekay ook
Hier nog een, gelukkig is het eten bijna op
Ik vond Hex geweldig. Welke andere titels van hem raad je aan?
Echo!! Wel iets meer fantasie maar nog steeds spannenddd
Perfect wat een topper is hij
Ik heb mijn nichtje €5 betaald om de kattenbak te verschonen, win win situatie.
Echo! Nu in bezig, echt heel spannend en goede opbouw
Nou, slim! Brb even vragen of mn vriend het trekt als ik tinder ga installeren en mn locatie op México City zet (als je dan toch Spaans moet spreken dan maar liever een land met mooie mannen toch?)
O yes m’n droom komt uit. Ben eindelijk gevraagd om een onderbroeken model te worden door een insta account dat drie mensen volgt en geen volgers heeft. Love it.
Voel me vereerd
Zeg ja en doe hier verslag van wat er gebeurt!
Nou ik zei Calvin krijgt me niet klein, hier heb je een rapporteer knop o wat fijn.
Als ik bij m’n ouders ben geweest krijg ik erna altijd zo’n leuke assorti aan spullen mee naar huis:
- een emmer verf
- door oma gebreide sokken
- uitgeknipte artikelen waarvan m’n moeder denkt dat ik ze leuk/interessant vind
- een doosje eieren
- zak chips die al weken open ligt
Dit is altijd m’n lievelings emoji geweest en ik ben zo blij dat ik hem hier nu royaal uit kan delen
Andere Tijden op YouTube is zo boeiend.
Ik tijdens een zoom gesprek met mijn schoonfamilie die zich (aldus hunzelf) zo goed aan de regels houden terwijl ze met 6 man aan tafel zitten.
Ja me too
Maaaaar je kan ook héél rustig joggen? Of gewoon eerst een weekje die minuten halveren en er 30 seconden van maken? Dan probeer je de week erop of je daar 45 seconden of een minuut van kan maken. Super knap dat je weer wilt gaan proberen! Als je het ooit al fanatiek deed, heb je dat echt nog in je. Alle begin is moeilijk, laat je dat niet tegenhouden
Mn kat heeft wel goede longetjes. Hij heeft me vanaf een andere verdieping wakker geschreeuwd voor nog een onduidelijke reden.