Dit heeft mijne ook letterlijk de hele nacht staan doen vanaf de zolder die lekker galmt
Zo ik werd wakker van keiharde regen en hagel
Ik ben ooit begonnen met die app couch to 5km en dat was wel fijn opbouwen! Ook fijn dat er dan een begeleidende stem is die zegt wanneer je mag gaan hardlopen en wanneer je weer mag wandelen.
Als dit een reden is om af te vallen raad ik het je af om te beginnen. Dit is geen goede basis voor een gezonde levensstijl. Ik heb het ook voor die reden gedaan en ben gewoon 3 jaar lang een jojo geweest. Op het laatst kon ik niks meer eten zonder enorm ziek te worden. Ja, de kleren stonden misschien net zoals bij de modellen en meiden op IG, maar het was het niet waard.
Ik zou als ik jou was eerder op zoek gaan naar meiden op IG die jouw maat hebben en leuke outfits rocken.
Ja gvd mijn schoonouders gisteren ook helemaal zichzelf prijzen, komt mn schoonzusje binnen die in een druk studentenhuis woont en alles doet wat God (en de staat lol) verboden heeft en gewoon lekker knuffelen. Dan ben ik echt blij dat ik mezelf er āniet even overheen zetā voor Pasen. Ugh.
Goed om met een schema te starten en gewoon heel langzaam; de minuut rennen is niet steeds sprintjes trekken maar juist iets omhoog. Slow and steady wins the race!
Het is beter voor je lichaam eigenlijk te traag te zijn, niet enkel om conditie te bouwen maar ook omdat pezen/gewrichten veel langer nodig hebben om aan de belasting van het hardlopen te wennen. Meer wandelen dan het schema zegt is nooit erg trouwens, juist beter.
En iedereen is begonnen op 0.
Je kan het!
Wakker worden door te hoepelen en een podcast te luisteren is echt chill.
Heb ik zieke hangxiety en een hangover? Yes sir.
Ik heb mān kind naar mān ouders gebracht zoals elke maandag maar vandaag hoef ik dus niet te werken en het is zo chill echt lang geleden dat ik een dag gewoon helemaal niks hoefde te doen
Mijn vriend had beloofd mijn workout mee te doen. Zegt āie net: ik kan niet mee doen want ik heb spierpijn van fietsen. Ik zei: ik ben niet verrast. Hij: oh wist je dat ik spierpijn had? Ik: nee dat niet, maar wel dat je een fucking bitch bent!!
Onnodig om te vermelden waarschijnlijk dat ik hem daar niet mee heb overgehaald.
Ik ga vandaag voor het eerst naar een waxsalon voor een brazilian en ik ben vet zenuwachtig lol. Mocht iemand me gerust willen stellen sta ik daar zeker voor open
Vanaf het moment dat hij het zelf voorstelde, zat ik al te wachten op een smoes.
Wow jaa wat jow moeder deed doe ik ook! Pas kleding kopen als ik ben afgevallen. Maar je hebt gelijk, thanks
De paar keer dat ik bij een waxsalon ben geweest waren de medewerksters altijd heel erg vriendelijk, en vooral deskundig en snel! Ze hebben ook allemaal trucjes waardoor het minder pijnlijk is en ze doen het allemaal zo optimaal mogelijk. Als je het toch teveel pijn vindt doen dan kan je dat gerust aangeven en dan wachten ze even voor ze verder gaan. Ze zorgen er echt wel voor dat je op je gemak bent daar. Komt goed!
Ohh dankjewel dat klinkt wel heel fijn allemaal! Heb er al iets meer vertrouwen in haha
Omg witte kerst
Ik vind het zeker niet chill voelen maar wel te doen en het gaat ook snel! En ik heb eigenlijk ook altijd heel aardige medewerksters gehad waardoor het bijna gezellig werd. Succes!!
Ik weet het niet zeker maar volgens mij heeft de action die soms. En Jamin heeft die ook toch?
Ah heel fijn om te horen dat het snel gaat, mocht het toch tegenvallen qua pijn haha! Dankjewel
Als ik naar buiten kijk sneeuwt het meer horizontaal dan verticaal.