Deze songtekst staat voor altijd in mijn geheugen gegrift, samen met nutteloze triviale feitjes en het telefoonnummer van mijn fysiotherapeut van 10 jaar geleden
Als ik niet naar mijn werk zou moeten, zou ik dus echt nooit buiten komen. En daardoor zit ik in vakanties dus rustig van de 10 dagen vrij er 8 binnen. Ik kom ook echt alleen naar buiten als ik iets moet doen. Wilde gisteren wandelen, maar niet geweest. En nu neem ik het mezelf voor vandaag voor, maar ik voorzie alweer 99% kans dat het niet gaat lukken.
Vraag me af hoe het nu met die dude gaat.
Opeens vraag ik me af hoe een scriptie kopen in zijn werk gaat. Niemand hier zal vast opbiechten zijn scriptie gekocht te hebben, maar koop je dan het geheel en lever je steeds een hoofdstuk daarvan in voor feedback om het een beetje geloofwaardig te houden ofzo? Of schrijft zo iemand het per hoofdstuk
Edit: niet dat ik dit dus van plan ben he
Hhah had het gevonden jaa zit het nu te kijken.
Rambam heeft daar ooit een aflevering over gemaakt!
Ooh echt, die ga ik terugkijken als dat nog kan
Ik loop gewoon door een soort sneeuwstorm jemig.
Ik zit weer in dezelfde trein waar ik vorige week ook in zat waarna ik een melding van m’n coronamelder kreeg. Ik ben iedereen echt met argusogen aan het bekijken. Bij het eerste hoesje ben ik challas
Gewandeld in de duinen van bergen/Schoorl. Echt perfect met dit weer! Het was daar lekker luw, veel zon en af en toe een sneeuw/hagelbui
Was geen straf vandaag!
Check loey lane haar insta, die rockt ook gewoon alle kleding die ze aanwilt. Het is een kwesrie van zelfvertrouwen opbouwen, draag lekker wat je wilt
Im just fat and fabulous.
Vind dit ook een beetje lullig naar andere meiden op het forum die deze maat dragen. Check eens deze meiden
https://instagram.com/____mkay?igshid=1bpt0r4iiwstl
https://instagram.com/dianasirokai?igshid=1sj7xd61u2b0e
https://instagram.com/loeybug?igshid=oqp5qwmianoj
Nooit gehoord van de uitdrukking/gezegdes:
april doet wat ie wil
aprilletje zoet, heeft nog wel eens een witte hoed
(niet dat ik verder klimaat dingen ontken, maar dit weer hoort wel bij april zeg maar)
Denk inderdaad @Loveisafourletterword dat je het misschien niet zo bedoelt maar je beeld van jezelf loopt hier een beetje over naar je beeld van anderen. Als ik voor mezelf spreek heb ik (na jaren van hard werken) ook nog wel last van die geïnternaliseerde vetfobie, maar veel minder en het gaat veel minder dan vroeger over hoe ik eruitzie. Ik denk dat het er ook om gaat dat je het jezelf leert gunnen, leuke kleren, en gaat ontdekken wat je leuk vindt en wat je staat. Het is absoluut zo dat het aanbod in grote maten nog steeds maar een fractie van het reguliere aanbod is, maar i.t.t 10-15 jaar geleden heb ik nu regelmatig keuzestress
Edit voor een spelfout maar ook om nog toe te voegen dat het heel erg helpt om meer vrouwen met jouw type lijf te zien, dus zoek die op op insta en zo!
De tering. Vanaf morgen moet je in Duitsland een negatieve test laten zien wil je Duitsland in. Aangezien mijn tank zo goed als leeg was nu dus nog maar snel gegaan.
Dat dacht met mij volgens mij iedere Limburger want het was druuuuk! SBS 6 stond zelfs te filmen waar ik ging tanken
Ja, de keuze is nu echt veel groter. Als tiener kon ik echt nooit wat vinden behalve hoodies en wijde broeken of van die wijde dingen bij Miss Etam. Toen was online shoppen er ook totaal nog niet.
Wat gênant weer
Ja geen DM meer voorlopig…