Waarschijnlijk is alles dan uitverkocht. Ze willen er vaak zsm vanaf, dus het zal gisteren al met korting verkocht zijn.
Het sneeuwt???
Netflixlijst opruimen is echt een rot klusje.
Faka nederland. Voor wat sneeuw je.
Hahaha dat mag hoor. Misschien nog even een andere supermarkt proberen?
Ik vond vrijdag al geen paaseitjes meer
Shein Curve , MS al geprobeerd of de h&m plussize lijn?
Niet mee eens. En ja, ik heb dezelfde maat (van beneden in elk geval.
@Totoro Dat denk ik ook ja.
Net 3 liter tomatensoep gemaakt, de keuken opgeruimd en de pakketbezorger kwam langs (huh? Met pasen?). Maar lekker bezig. En de soep was met meer water precies goed
Ik was gisteren bij een AH to go en daar was alles ook alweer verdwenen, op een paar zakjes dure M&M paaseitjes na die mensen met 50% korting nog niet wouden kopen hehe.
Ik moet werken ivm vaste deadlines die niet verschuiven door feestdagen. Maar het is zoveel relaxter dan ik had verwacht. Geen afleidingen van andere collegas en vragen tussendoor. Kan gewoon werken haha
@Loveisafourletterword Inderdaad niet mee eens, je kunt genoeg aan in die maten. Het is maar net wat je mooi vind. Kijk eens op ASOS of Zalando. Er is genoeg.
Mijn kledingkast is saai, maar ik hou van saaie kleding (en gekleurde schoenen
).
Hahaha same, meeste is zwart of strepen. of houthakkers blousjes.
Hier ook bijna alleen zwart en vooral bandshirts en werkshirts. Al heb ik nu een Harry Pottertrui aan
10 punten voor lastyoung!
Nee sorry, dit is echt een verkeerde gedachte om te gaan beginnen met afvallen. Het belangrijkste is dat je eerst een beter zelfbeeld krijgt voordat je op een gezonde manier kan afvallen. Daar heb je oa bij de GGZ modules voor.
Als je nu gaat beginnen maak je jezelf op den duur mentaal en fysiek ziek.
Het is weer eens zover: ik moet nog veel te veel leren maar mijn hoofd is vooral druk met bedenken hoe ik mijn keukenkastjes effectiever in kan delen.
Als ik die toets heb gehad is dat opeens weer het laatste wat ik met mijn leven wil
Ben toch maar naar buiten gegaan om een bosje tulpen te halen en een appelbol. Wat een ellende, maar heb in ieder geval mijn stappen voor vandaag gehaald
True ik heb vaker gedieet met het idee dan pas ik in een kleinere maat. Maar als dat lang duurt of kleding lijkt toch anders te vallen dan is dat mega frustrerend. De dieet wereld is ook veel te toxic . Ze zouden meer op het lekker in je vel gevoel moeten spelen dan ´Er mooi uit zien volgens de maatschappij´
Cola light cola light het is veel lekkerder dan sprite
Deze songtekst staat voor altijd in mijn geheugen gegrift, samen met nutteloze triviale feitjes en het telefoonnummer van mijn fysiotherapeut van 10 jaar geleden