Wat je even kwijt wil #50

Komen die tijdsloten zaterdag avond online?

Ben nu al klaar met deze dag.

2 likes

Ik heb mijn tandenborstel beneden in de keuken en soms ook facewash ofzo, dan ga ik tussendoor in reclames of tijdens de serie savonds al ‘klaarmaken’ om te slapen. Als ik weet dat ik niks te eten meer hoef. Dat scheelt echt zoveel, hoef je daarna alleen maar je bed in te duiken.

5 likes

Ik werk vandaag en ik heb net alles klaargezet voor de paasbrunch met een deel van de bewoners. Omdat we vanwege corona nog niet in een grote groep mogen eten, is de rest morgen aan de beurt. Als het vanmiddag mooi weer is gaan we denk ik even met de bewoners die niet naar familie gaan een stuk fietsen en ergens koffie to go halen. Vind het zo gezellig om op zo’n dag te werken :relaxed:

32 likes

Maar echt!!! Het volwassen leven is echt een scam omdat niemand je dwingt naar bed te gaan en je zelf blijkbaar toch niet met die verantwoordelijkheid om kunt gaan

19 likes

yi6zr3gdAlKIE
Vrolijk Pasen!

27 likes

Ik heb de badkamer beneden en vind dat 's avonds ook echt fijn. Eerst even douchen, dan weer op de bank. Keer tandenpoetsen, dan weer op de bank. Naar de wc en deuren op slot, weer op de bank. En dan naar boven en rol ik zo mijn bed in.

8 likes

Nou de mimosa’s staan al klaar :cowboy_hat_face: lekker daydrinken vandaag

8 likes

Ik haat het dat mijn vriend zijn badkamer tegen zijn slaapkamer zit (moet ook door de slaapkamer lopen). Nu kan ik niet comfi poepen want hij ligt nog te maffen. :pensive:

Helaas geen fancy paasontbijt of brunch voor mij want ik heb standaard tentamens rondom Pasen. Maar ik ga zo even naar de supermarkt om wat lekkere dingen voor mezelf te halen vandaag, kan ik er toch nog een beetje van genieten :sweat_smile: nu hopen dat het niet te druk is

4 likes

Aargh cringe ik ben 32 maar ik vind het nog altijd zo genant als mn vader mn ondergoed ziet(niet terwijl ik het aanheb natuurlijk, dat ziet ie niet)? Hij kwam net de kamer binnen en ik ben een sloddervos dus mijn kleding ligt gewoon waar ik het uitgetrokken heb. Ligt mn bh dus in vol ornaat op de grond, en een rode, kanten onderbroek :grimacing: :grimacing: :grimacing: i cant

5 likes

De elektriciteit is uitgevallen. :sob::sob::sob::sob:
En ik heb maar een kleine bundel en heb het internet nodig voor studeren.

Echt jammer dat het geen lekker weer is. Heb ook geen zin om wat leuks aan te trekken, wil gewoon een warme trui

4 likes

Yayyy vandaag ga ik de stadswandeling doen met collega’s :smiley: veeeel eten en drinken

4 likes

Ik wilde mijn fiets in de auto vervoeren voor een apk bij mijn ouders, eindstand is dat ik een mental breakdown heb bij mijn ouders en mijn fiets nog kapotter in m’n woonplaats aan een lantaarnpaal staat :sob:.

1 like

Ik slaap de laatste tijd zoooo veel op m’n vrije dagen, tik zeker wel 11 of 12 uur aan :flushed:

Hahah mijn moeder heeft ook zin in pasen. Ze appt net om te vragen hoe laat ik er ongeveer ben.
Ik: rond 2 uur
Mams: is het dan te vroeg voor prosecco? Nee he? Nee doen we gewoon. Oh en je vader vraagt welke wijn je daarna wilt.

Hahah nou paas fissa met de parents straks :partying_face:

68 likes

Ik heb mijn vriend afgezet bij de kapper en toen ben ik op zoek gegaan naar paaseitjes. Vond ze al in de eerste supermarkt en nu moet ik wachten tot hij klaar is :weary:

1 like

yw

23 likes

Yes mijn man heeft net samen met mijn moeder alle ramen en gordijnen gewassen terwijl ik in bed lag.

6 likes