Wat je even kwijt wil #50

Is dat ook als je minder dan 24 uur komt? Wij hebben een weekendje Enschede staan en tanken/DM staat wel op de planning, dan moeten we wat anders bedenken

En wanneer stelt NL het in? De bollenstreek/strand wordt alweer overspoeld door Duitsers.:sweat_smile: (ik stoor me er persoonlijk niet zo aan, maar vind t dan zo… hypocriet ofzo dat zij dat dan instellen. Beetje eenrichtingsverkeer, of weet iemand toevallig dat Duitsers-officieel- ook niet mogen reizen?)

2 likes

Nou zoals ik het begrijp moet je een negatieve test kunnen tonen als je de grens over gaat en politie gaat blijkbaar controleren. Hoe dat zit als je net getest bent of zelf een sneltest doet weet ik niet

@Salmiak Duitsers die in nl zijn en terug gaan naar Duitsland moeten ook een negatieve test kunnen aantonen. Hoorde net op de radio dat de Duitsers die nog in Nederland zijn vandaag al naar huis gaan ipv volgend weekend ofzo vanwege die test. Voor werkenden is volgens mij een uitzondering gemaakt maar weet ik niet zeker

Ik lees dat een test van de GGD niet voldoende is, ik snap niet precies waarom, maar helaas dan

Oooh kijk, goed geïnformeerd haha! Hoorde idd wel de uitzondering voor forensen.

Yesss die volg ik ook :slight_smile: En daarnaast nog Marie Southard Ospina, Dikke Vinger, Anoesjka Minnaard, Vivienne McMaster, Marianna Kirby, Loud Bodies (modemerk), Frocks and Frou Frou enz.

5 likes

Ik vind Emma Tamsin Hill ook een hele leuke instagrammer en youtuber. Die is veel bezig met zelfvertrouwen en skitta hebben

En het was toch al niet bedoeling dat je de grens over ging. Waarom is iedereen in shock.

7 likes

Als je bij de grens woont is het wel ietsje anders toch? Dan was het wel geaccepteerd volgens mij.

1 like

Volgens mij om mensen alsnog niet makkelijk de grens over te laten gaan. Zo zou iedereen na een negatieve test alsnog gewoon naar Duitsland kunnen gaan en die drukte willen ze nu tegenhouden.

Dikke vinger ik ook inderdaad :slight_smile: Die hebben ook een facebookgroep trouwens.

Je wil de GGD toch niet belasten met mensen die graag over de grens gaan tanken of een reis naar het buitenland gaa maken…

9 likes

Ik ben nu een paar dagen vrij maar ben echt zo lui / moe / niet energiek, erger me er kapot aan, typ dit natuurlijk ook weer vanuit bed

Ja daar heb je gelijk in! Niet over nagedacht

Je moet nu zo uitkijken als je vlakbij een bollenveld rijdt. Heb al een paar keer gehad dat iemand vol op de rem ging midden op de weg want ‘oooooo een bollenveld!!!’ Zo gevaarlijk

1 like

Ik had zaterdag en de helft van zondag een lamlendige dag, en heb die vrijwel compleet in bed gespendeerd. Nu staat er deze week in mijn discover weekly: Spent the day in bed van Morrissey. Hahah

7 likes

Ja tering, dan moet ik denk ik ook nog maar even tanken want lampje brandt XD

Een verjaardag in Corona tijd is best saai, maar een pluspunt is wel is dat het heeft gesneeuwd.

11 likes

Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd! :hugs:

1 like

Ik ook! Lijkt op sneeuw uit zo’n sneeuwbol!

2 likes