Wat je even kwijt wil #50

Doet me denken aan mijn opa die bij elk printje opnieuw de printer installeerde omdat hij hem anders niet kon selecteren. Had 60x dezelfde printer geïnstalleerd op die computer :heart:

26 likes

M’n oma is jarig vandaag. Ik was s’ochtends op bezoek en wilde rond 11 weer gaan. Vraagt ze: blijf je nog even voor de borrel?

Komt ze aanzetten met twee glaasjes dubbelfris haha zo lief. Ik dacht bij borrel meer aan een glaasje advocaat ofzo.

55 likes

Ze deden het toch allemaal maar hè!

2 likes

En, heeft je pa haar nog opgehaald of is ze met de fiets moeten komen?

1 like

Want anders kwam ze zeker niet? Echt te erg als je zo bent eigenlijk…

2 likes

Haha, ik ken het topic, maar dat bedoel ik niet helemaal :stuck_out_tongue:

:sweat_smile: Heb uiteindelijk toch maar wat gedaan. Nu alleen de keuken nog.

Vandaag infuus gezet bij een patiënt die moeilijk te prikken is. Echt fijn dat het zonder gehannes lukte :smiley: patient blij, Tessel blij

21 likes

Ik heb net kinderen paaseieren laten zoeken en ben ze nu zelf aan het opvreten.
Ik zou echt een goeie moeder zijn.

10 likes

Ik wilde vanochtend slaperig een quiche bodem blind bakken (dus met bakpapier en dan iets van droge bonen erop om het te verzwaren) en ik heb toch zeker een halve minuut met een zak mais in mijn handen gestaan van, dit is toch niet zo anders dan gedroogde kikkererwten oid?

Gelukkig kon mijn vriend de zak uit mijn handen tackelen voor we popcorn explosie hadden

41 likes

Ik kocht een keer van die keramische bakbonen. Vroeg het meisje aan de kassa of ik uit kon leggen wat het waren en waar je het voor gebruikt :smiley: Wel een aanrader trouwens!

3 likes

Ik bedacht me idd ook al dat ik zoiets moet kopen! Toch een beetje zonde om daar eetbare dingen voor te gebruiken, ook als je ze hergebruikt. Waar had je die vandaan?

Bij de Blokker gehaald. Maar hebben ze ook bij Dille & Kamille.

3 likes

Echt iedereen is m’n verjaardag vergeten :expressionless: 1 vriendin heeft me gebeld, verder niiiiiiiiiiks. Echt een nadeel van dat niemand meer op Facebook zit, dat waren nog eens tijden.

4 likes

Happy birthday! Knuffel voor jou :heart:

1 like

Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

We hebben toestemming om een slaapkamer te splitsen in 2 kleine, zodat allebei de kindjes een eigen plek hebben. Over 2 weken gaan we starten :sweat_smile: en het dakraam voor een van de kamers komt eind juni :rofl:

5 likes

Ik vind dit zo zielig https://www.ad.nl/binnenland/gemeente-vught-gaat-jager-opdracht-geven-om-wasbeer-in-boom-te-doden~a0ea352c/
Want vind ze zo schattig. Al zullen ze niet oke zijn voor de inheemse beestjes maar toch :pleading_face:

1 like

Ah gefeliciteerd!!

1 like

Ik zit in de trein en nu wil ik gaan slapen maar dat lukt nooit echt want dan ben ik bang dat ik m’n overstap mis. Ga toch maar een wekker zetten maar ik weet nu al dat ik half wakker blijf omdat er in m’n achterhoofd een stemmetje zeurt met: ‘pas op dadelijk word je wakker op een rangeerterrein in een lege trein midden in de nacht paniek’

2 likes