Hoe heet dit toffe beeske?
aan de hand van je foto upload " plakkerige vingers?"
Spookdiertje!
Ik dacht dat het een nachtdiertje was, maar het is een spookdiertje. Nog schattiger
Ik heb net met kei hard salsa muziek aan, even de hele kamer doorgedanst met de kat samen, was echt lekker. Kon me niet herinneren wanneer ik voor t laatst gedanst heb, was het bijna verleerd. Tipje
EEN GREMLING!!!
Ik overweeg om een broodtrommel te kopen om het brood in vers te houden, maar ik heb een vriezer, alleen daar heb ik niet altijd plek voor brood. Dus niet zoân trommel die je als puber mee naar school nam en waar je brood in meenam dat je in de pauze weggooide om saucijzenbroodjes te gaan kopen bij de kantinejuf.
Hallo wil iemand een kat kopen? Ze heeft mijn ereader in bad gegooid omdat ze lomp is en nu is ie kapot
Nou ik ben geweest en het was zeker niet comfortabel maar wel te doen! En de persoon die het deed was vet leuk en deed gewoon een beetje kletsen enzo
Jaaa echt te kut. Nee waterschade valt er doorgaans niet onder. Ik heb nog even staan föhnen, bak rijst, etc. maar volgens mij mag het niet meer baten dus ik heb met mijn ogen dicht een nieuwe besteld en als die ander het toch weer besluit te doen geef ik die wel aan mijn moeder. Of als reserve. Stomme kat.
Hahah ja rigide als ik ben heb ik gewoon de zelfde (Klara) gekocht omdat ik de waterdichte echt te duur vind
Ik wil dâr wel! Ik heb toch geen bad
Bezint eer ge begint đ„Č
Haha ik werd staande gehouden door de politie (inclusief âstop volgen aubâ) en was echt zo tering zenuwachtig. Maar mân auto was gewoon te erg een bouwval dag ze zich afvroegen hoe/wat en uiteindelijk mocht ik gewoon mân weg vervolgen. Maar die adrenaline jeetje
Nou heb ik de Meilandjes gemist omdat ik dacht dat het zondag was
Was weer een pareltje, het ging 15 minuten over het sneeuwvrij maken van het platte dak. Nooit geweten dat ik dit soort tv nodig had Wat Corona wel niet doet met een mens
En Erica had een balzak op haar muts
Kijken of iedereen zich wel aan de avondklok houdt
DrAAg Je HeT nIeT? vErKoop hEt DaN!
Die Vinted reclame heeft me zo geĂŻrriteerd dat ik de app ontweken heb tot vanavond.
Aangezien ik binnenkort ga verhuizen en nog wel wat dure schoenen (docs, balenciagas) heb die ik te weinig draag, moet ik er echt aan geloven.
En wanneer de bezem door de kledingkast gaat kan ik misschien ook nog wat ⏠verdienen. Maar voor <10 euro ben ik echt te lui om pakjes weg te brengen enzo. Erg.
Ik heb mn kamer net half verbouwd en mn loveseat in de woonkamer gezet en het past eigenlijk net niet helemaal goed maar mn huisgenoot denkt gewoon: ok
Love him hahaha
En binnenkort mn nieuwe ikeakast ophalen en dan wordt het nog mooier
Haha nou met mij ook niet hoor! Ik denk/hoop niet dat ze daar serieus de heli voor inzetten. Als ik de heli zie/hoor Google ik vaak ff 112 âplaatsnaamâ dan kan je soms wel eens meldingen vinden.