Wat je even kwijt wil #50

Het lijkt op piepschuim korrels

2 likes

Blijkbaar hebben de overburen een bootje die nu voor de deur staat. Weet ik ook weer wat de slager (want dat zijn de overburen) met zijn geld doet: speedboten kopen :grin:.

Vandaag is het precies 3 jaar van mijn operatie en dit is dus 1 van de moeilijke datums. Dus had ik mijn zusje gevraagd of ze wilde afspreken, zodat ik niet alleen ben. En gaan we eten bestellen en 2 stukken taart eten :sweat_smile:

41 likes

Je mag nog de hele dag toch? Het rode lampje brandde hier dus toch nog wel de moeite waard om snel te gaan tanken!

1 like

Echt balen dat je nu een test moet laten zien als je de grens over wil met Duitsland, begrijp het wel hoor maar toch baal ik. :rofl: Hoop dat mijn collega haar man nog wel gaat tanken bij zijn werk in de buurt want goedkope shag. :rofl::see_no_evil:

Jij zou in bed blijven met chips. Hup, terug naar bed

4 likes

Hey mensen even een gratis tip. Als je niet wilt dat mensen gaan zeiken op je sociale media posts waar je lekker in de nek staat te hijgen van acht of negen mensen omdat je nu perse mensen moet knuffelen. Plaats ze dan niet of slik gewoon het feit dat je kritiek gaat krijgen.

Stik er lekker in. :v:

16 likes

Waarom krijgen wij deze tip. Wie was het.

Iemand die ik ken. Niet forum gerelateerd. En ik moet ook wel eens wat kwijt wat niet over tanken in Duitsland gaat.

1 like

Ik had vandaag ongeveer 5 uur lang hevige ovulatiepijn en ook altijd aan de rechterkant. En nu ineens niet meer!

Mijn oma blijft echt één van de liefste mensen die ik ken. Ze heeft een kaartje gestuurd voor Pasen. Met de tekst: hier hebben jullie centjes om iets leuks te kopen voor jezelf. Ik ben 25 en vriend 33 en dan heeft ze het over centjes :pleading_face:. Hoop echt dat ze nog heel lang in mijn leven is.

70 likes

Ja, volgens mij in April 2004 zelfs een keer gehad dat ik niet naar school hoefde door de extreme sneeuwval, toen kregen we ijsvrij.
Ook absoluut geen klimaatontkenner hoor maar dit is gewoon vrij standaard Nederlands weer voor deze maand. T komt hier vaak pas in Mei echt op gang.

3 likes

Na ijsheiligen (11 tot 14 mei) zijn de laatste dagen (met kans op) nachtvorst voorbij en kan je de eenjarige planten planten buiten.
Dus inderdaad, in mei komt het op gang.

1 like

Ik werd vanochtend wakker geschud om 4:45 uur door een aardbeving :+1:t2:

Er waren blijkbaar nog 2 kleinere daarvoor maar die heb ik niet gevoeld.

2 likes

Tering ik heb sinds de lockdown maanden niet gesport en heb gister een kwartiertje geringfit en 10 squats ofzo (zonder gewicht) gedaan en verga van de spierpijn vandaag lol, de penibele staat van dit coronalijf. Nouja anyway ik gooi er nog een pizza in want kan het niet opbrengen om mijn bloemkool te maken.

24 likes

Ik heb voor het eerst beyond meat ‘gehakt’ maar blijft dat er soort van rauw uitzien XD, dus wordt niet zo bruin als vleesgehakt? Ben echt heel benieuwd hoe het smaakt

Ik kon het niet aan om het te eten, ziet er indd rauw uit.

1 like

Ik heb het voor elkaar gekregen om bepaalde dingen op mijn telefoon in negatieve kleuren zijn. Het forum is grotendeels goed, behalve jullie profielfoto’s, die zijn allemaal negatief. Ik heb geen idee hoe ik alles terug krijg.

Ik wil even mn :hushed: uitleggen want ik draag al honderd jaar geen broek meer want dat zit niet omdat ik dik ben.

En voor iedereedn met benen die schuren maar vooral dames met grotere maat wat dat is vaak lastiger te vinden. De broekjes van snagtights zijn echt geweldig.

1 like

Ik heb een Dyson apparaat geleend en zit met thermoshirt en nepbontjas achter de computer.
Gelukkig kan ik morgen en de rest van de week overdag in een warm schoolgebouw zitten. :rofl:

1 like