Ik had zaterdag een date, en het was gezelliggggg.
Ik draag ook niet graag jeans meer. De laatste maanden alleen nog maar jurkjes of van die chille pantalons. Ben ook echt helemaal klaar met die skinny jeans
Ik quote mezelf: rare bijsmaak? Heb ook nog burgers in de diepvries, die ga ik nog proberen, but no. Ga het niet nog eens halen⦠Wel jammer want normaliter is het op basis van soja en daar kan ik niet onwijs goed tegen⦠Zonde
Nee klopt gewoon, we zijn hier heel negatief
Hoe heet dit toffe beeske?
aan de hand van je foto upload " plakkerige vingers?"
Spookdiertje!
Ik dacht dat het een nachtdiertje was, maar het is een spookdiertje. Nog schattiger
Ik heb net met kei hard salsa muziek aan, even de hele kamer doorgedanst met de kat samen, was echt lekker. Kon me niet herinneren wanneer ik voor t laatst gedanst heb, was het bijna verleerd. Tipje
EEN GREMLING!!!
Ik overweeg om een broodtrommel te kopen om het brood in vers te houden, maar ik heb een vriezer, alleen daar heb ik niet altijd plek voor brood. Dus niet zoān trommel die je als puber mee naar school nam en waar je brood in meenam dat je in de pauze weggooide om saucijzenbroodjes te gaan kopen bij de kantinejuf.
Hallo wil iemand een kat kopen? Ze heeft mijn ereader in bad gegooid omdat ze lomp is en nu is ie kapot
Nou ik ben geweest en het was zeker niet comfortabel maar wel te doen! En de persoon die het deed was vet leuk en deed gewoon een beetje kletsen enzo
Jaaa echt te kut. Nee waterschade valt er doorgaans niet onder. Ik heb nog even staan fƶhnen, bak rijst, etc. maar volgens mij mag het niet meer baten dus ik heb met mijn ogen dicht een nieuwe besteld en als die ander het toch weer besluit te doen geef ik die wel aan mijn moeder. Of als reserve. Stomme kat.
Hahah ja rigide als ik ben heb ik gewoon de zelfde (Klara) gekocht omdat ik de waterdichte echt te duur vind
Ik wil dār wel! Ik heb toch geen bad
Bezint eer ge begint š„²
Haha ik werd staande gehouden door de politie (inclusief āstop volgen aubā) en was echt zo tering zenuwachtig. Maar mān auto was gewoon te erg een bouwval dag ze zich afvroegen hoe/wat en uiteindelijk mocht ik gewoon mān weg vervolgen. Maar die adrenaline jeetje
Nou heb ik de Meilandjes gemist omdat ik dacht dat het zondag was
Was weer een pareltje, het ging 15 minuten over het sneeuwvrij maken van het platte dak. Nooit geweten dat ik dit soort tv nodig had Wat Corona wel niet doet met een mens